Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Als ze mijn huidige bestelling niet goed afhandelen ga ik dat zeker doen.
    Veel duimen dan maar

    Hier is de 1e ook binnen, toch altijd weer lekker
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #277
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Leek wel Sinterklaas deze morgen , post leverde maar liefst 7 pakjes af, 13 stuks in totaal.

    Ga B&N customer support wel nodig hebben want geen booklet te bespeuren Bij Secret Sunshine.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Leek wel Sinterklaas deze morgen , post leverde maar liefst 7 pakjes af, 13 stuks in totaal.

    Ga B&N customer support wel nodig hebben want geen booklet te bespeuren Bij Secret Sunshine.
    Hier ook 2 ontvangen : Identification of a Woman en Cries and Whispers
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #279

    Standaard

    Eerste blu's binnen. 3-11, 4-11 en 9-11 verstuurd.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    Ga B&N customer support wel nodig hebben want geen booklet te bespeuren Bij Secret Sunshine.
    Kan je beter criterion mailen, B&N is dramatisch qua service.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    Ga B&N customer support wel nodig hebben want geen booklet te bespeuren Bij Secret Sunshine.
    Hier hetzelfde

    Gisteren en vandaag weer 4 zendingen binnen, 3 keer pakketpost en geen douane. Allemaal via Frankrijk de EU binnen gekomen en op 3, 8 en 11 november verstuurd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #282

    Standaard

    Antwoord gehad op mijn E-mail binnen de beloofde 48 uur betreffende het boekje bij Secret Sunshine.
    Er zijn 3 mogelijkheden, al lijken me de laatste 2 meer voor Amerikanen:

    1) If you wish to keep the damaged item in the condition it was received, we will issue credit in the amount of ($AMOUNT) to your original method of payment, to reflect a 10% discount on this item.

    2) If you would like a replacement, we are happy to do this for you.
    Simply respond to this email with your confirmation to send a replacement based on current availability. We are sending you a prepaid UPS Return Label via email, so that you can return the item(s) at no expense. Please print the label, affix it to the package, and bring it to your nearest UPS Drop-Off location.

    3) If you wish to return the item to Barnes & Noble.com and do not want a replacement, we will send you a prepaid UPS Return Label via email, so that you can return the item(s) at no expense. Please print the label, affix it to the package, and bring it to your nearest UPS Drop-Off location. A refund will be issued upon receipt of the item at our warehouse.
    Ik ga er mee verder, maar E-mail contact is dus wel mogelijk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Kan je beter criterion mailen, B&N is dramatisch qua service.
    Heb je dit al eens gedaan Coen of er ergens wat over gelezen en weet je het E-mailadres toevallig ook?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Antwoord gehad op mijn E-mail binnen de beloofde 48 uur betreffende het boekje bij Secret Sunshine.
    Er zijn 3 mogelijkheden, al lijken me de laatste 2 meer voor Amerikanen:



    Ik ga er mee verder, maar E-mail contact is dus wel mogelijk
    Optie 2 valt anders nog wel te overwegen, al zul je wat geduld moeten hebben. Heb een paar maanden iets soortgelijks meegemaakt met Deepdiscount. Had de Seven Samurai BR nogal beschadigd binnengekregen. Kreeg toen ook zo'n UPS Return Label met daarop de tekst 'No postage necessary if mailed in the United States'. Na wat aarzelen toen toch maar in een Nederlandse brievenbus gegooid, en na een paar weken kreeg ik gewoon een mailtje dat er een nieuwe onderweg was...

  10. #285

    Standaard

    Ik heb ze maar een mail gestuurd met de vraag of optie 2 en 3 ook voor ons geldt.

    Tevens via de Criterion site het adres van Jon Mulvaney<mulvaney@criterion.com> gevonden(zie http://www.criterion.com/contact_us) en gevraagd of hij wat voor me kan betekenen omdat B&N niet alleen het boekje kan toesturen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #286
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier nog geen antwoord gehad, maar de 48 uur zijn ook nog niet om, want gisteren
    pas contact opgenomen met B&N

    Coen heb toch nog nooit problemen gehad om B&N te contacteren, altijd netjes
    geholpen geweest ook met refunds toen 2 pakjes uit een vorige Criterion sale
    nooit zijn aangekomen.

    Pepijn hou je ons op de hoogte van wat je nu gekozen hebt en hoe het verder
    verloopt, ga dat uiteraard ook doen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Pepijn hou je ons op de hoogte van wat je nu gekozen hebt en hoe het verder
    verloopt, ga dat uiteraard ook doen.
    Uiteraard en als zuinige NL-er kun je denk ik wel raden hoe ik het het liefste wil doen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #288

    Standaard

    En ik heb antwoord van Criterion:

    Hello Pepijn,

    Thank you for your email.

    Due to a production error, many of our SECRETSUNSHINE Blu-rays shipped without their booklets. We have ordered replacements to be sent to our New York production office. As soon as we get them in, we will let you know, and send you its replacement. I hope this is helpful, and I am sorry about the delay in getting this to you! Please let me know if you have any further questions or concerns, and thank you for supporting Criterion!

    Best,


    Jon Mulvaney
    Duidelijk dat ik van hen dus het boekje ga krijgen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Antwoord gehad op mijn E-mail binnen de beloofde 48 uur betreffende het boekje bij Secret Sunshine.
    Er zijn 3 mogelijkheden, al lijken me de laatste 2 meer voor Amerikanen:
    Op de vraag of de mogelijkheden 2 en 3 wel kunnen omdat ik een klant uit het buitenland ben heb ik geen antwoord meer gekregen van B&N, zij hebben voor me besloten dat ik 10% van ze gecrediteerd krijg op m'n CC...

    Nu maar hopen dat Criterion me het boekje toestuurt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #290
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Net terug van een weekendje aan de Somme, lekker uitwaaien

    B&N stuurt me meteen door naar Criterion, dus we gaan ze eens contacteren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #291

    Standaard

    5 pakjes binnen, maar weer 1 pakje dat door anderen is 'ingehaald'. Hopen dat die nog binnenkomt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #292

    Standaard

    Klagen werkt weer! Zowel The 400 Blows (B&N) als Jurassic Park (amazon) lagen op de mat. Post op maandag, gebeurt me niet vaak!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #293

    Standaard

    Vandaag een briefje van de post ontvangen dat de postbode aan de deur was met m`n Three Colours trilogy uit de sale.
    Alleen werkt de code die op het briefje staat (die niet-thuis-code) niet. als ik er mee inlog op de post site geeft ie een melding dat de code niet bestaat?!? wat nu? nu kan ik dus niet aangeven wanneer ik m`n pakket wil ophalen omdat de code niet herkent wordt. Komt de postbode nu morgen toch weer opnieuw het pakket aanbieden?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #294

    Standaard

    Zoals ik het begrepen heb komt dan de postbode morgen idd weer langs, dat systeem schijnt nog niet helemaal feilloos te werken...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #295

    Standaard

    Ah ok. Ben benieuwd, want tot nu toe heeft `t altijd goed gewerkt. Had al op de site gezocht en er stond dat je met de code ook zelf pakketten kunt aanmelden wanneer ze er nog niet vermeld staan. Kan dat dus alleen niet vinden op de site...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #296

    Standaard

    Zijn er bij iemand als pre-orders van de laatste sale onderweg?

  22. #297

    Standaard

    ik begin dit bedrijf echt te haten.

    ------------------
    We want to give you an update about the pre-ordered item(s) listed below. Unfortunately, we just got word that the release date for this item(s) has been changed. We expect to ship the item(s) soon and will email you when it is ready to leave our warehouse. If we cannot acquire the item(s) within 30 days, we will notify you by email.


    However, if you would like to cancel this portion of your order, you may do so online at: http://www.barnesandnoble.com/orderstatus/.

    We are working to fulfill the rest of your order as quickly as possible. Because we value you as a customer, we are sending the items that are currently available in your order now at no additional cost to you. Thanks for your patience.

    Please accept our sincere apologies for the delay.

    -- Barnes & Noble




  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zijn er bij iemand als pre-orders van de laatste sale onderweg?
    Zeker, bij mij is alles onderweg, gisteren E-mail gehad betreffende 12 Angry Men, The Rules of the Game, The Lady Vanishes en Tokyo Drifter in 1 pakket, al zijn deze op de website nog niet als verzonden te zien zie ik net...

    Rushmore is iig op 21-11 verzonden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En ik heb antwoord van Criterion:



    Duidelijk dat ik van hen dus het boekje ga krijgen.
    hier dus hetzelfde probleem; gisteren Criterion gemailed, nog geen reply (waarschijnlijk is z'n inbox overlopen)

    gisteren pakket met 2 items, stond $46 op en als "book" gelabeld, gelukkig geen extra kosten, lijkt via Frankrijk gekomen te zijn: als Amazon.com dit nu ook zo zou doen.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht

    gisteren pakket met 2 items, stond $46 op en als "book" gelabeld, gelukkig geen extra kosten, lijkt via Frankrijk gekomen te zijn: als Amazon.com dit nu ook zo zou doen.....
    Zo kreeg ik laatst wel mijn niet amazon exclusive Citizen Kane van amazon.com binnen Peter Kan ook via Duitsland of België geweest zijn, maar ongeveer dezelfde prijs als jouw amazon exclusive.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •