Pagina 18 van 22 EersteEerste ... 8141516171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 540 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze maand de keuze uit Sabrina (1954), Seven Days in May en We Bought a Zoo.

    De hoge score van Sabrina was geen verrassing , de andere 2 wel.

    We Bought a Zoo heeft geen bijzonder verhaal, maar ontroerde wel tot op het bot.

    Daarentegen is Seven Days in May een zwaar onderbelichte film, als ik WiW zie, er zijn niet veel die deze politieke thriller hebben gezien. Het beste is om vooraf zo weinig mogelijk te weten over de film.

    Misschien zijn John Frankenheimer (van o.a. Grand Prix en de originele The Manchurian Candidate) als regisseur, en acteurs Kirk Douglas en Burt Lancaster genoeg om je over te halen...
    hele film voor nieuwsgierigen:
    seven days in mayart 1a,1b,1c en 2 tot 10
    http://www.youtube.com/watch?v=GNXjZ...1&feature=plcp

  2. #427

    Standaard

    Och Ben, maar dat mag toch helemaal niet!! Kan me nog herinneren dat ik een tijdje geleden een youtube link plaatste naar de volledige versie van Etre et Avoir. Zowat het hele forum stond op z'n kop

  3. #428

    Standaard

    Zit wel diep hè dat je daar nu nog op terug komt... Is ook wel heel raar op een forum waar het niet gewaardeerd wordt om tips betreffende DL-en te verschaffen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #429

    Standaard

    Too Big to Fail (Curtis Hanson, 2011)

  5. #430

    Standaard

    Intouchables voor mij deze maand. Heerlijk franse film met veel humor en uitstekend acteerwerk van alle acteurs, vooral de twee hoofdrolspelers.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #431

  7. #432

  8. #433

    Standaard

    Blow Out, echt een aanrader!

    Trivia: Een van de favoriete films van Quentin Tarantino en de reden dat hij John Travolta koos voor Pulp Fiction.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #434

    Standaard

    Drive wint het nipt van Dr. Strangelove

  10. #435

    Standaard

    Voor mijn aanrader ga ik voor Janghwa, Hongryeon, A Tale of Two Sisters. Fantastische Aziatische horror en veel beter, enger, ongrijpbaarder en mysterieuzer dan de Amerikaanse remake.

    Daybreakers vond ik ook ontzettend goed, met een uitgebreid, goed verhaal en iets anders dan een typische vampieren film, met uitstekende acteurs (met Ethan Hawke en Dafoe als uitschieters). Helaas ontspoort de film op het einde wel behoorlijk waardoor mijn aanrader voor deze maand zonder twijfel Janghwa, Hongryeon blijft.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #436

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Voor mijn aanrader ga ik voor Janghwa, Hongryeon, A Tale of Two Sisters. Fantastische Aziatische horror en veel beter, enger, ongrijpbaarder en mysterieuzer dan de Amerikaanse remake.
    Hoe heet de Amerikaanse remake?

  13. #438

    Standaard

    john carter voor deze maand gister gezien op blu-ray

  14. #439

    Standaard

    3x een 10: 12 Angry Men, Rushmore en The Darjeeling Limited.

    Ga voor 12 Angry Men.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hoe heet de Amerikaanse remake?
    The Uninvited (2009)

  16. #441

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Thanks! Nooit gezien...
    Zoals vaker geldt...het origineel is beter...doch een vermakelijk filmpje

  18. #443

    Standaard

    LA Confidential
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  19. #444

    Standaard

    Moonrise Kingdom
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Zoals vaker geldt...het origineel is beter...doch een vermakelijk filmpje
    Sowieso was The Uninvited een verwarrende titel (is ook de titel van een geweldige Aziatische horror). Maar het origineel was inderdaad veel beter, mysterieuzer en creepier. Zoals met zoveel Amerikaanse remakes was ook The Uninvited te rechtlijnig en voorspelbaar. Overigens geen slechte remake, heb me er zeker mee vermaakt, maar aan het einde van de nacht en beide films gezien te hebben spookte alleen het origineel nog door mijn kop.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    The Uninvited (2009)
    Die weer niet verward moet worden met Uninvited, de Engelse titel van 4 Inyong shiktak......

    Die was overigens een stuk minder.

    Ik mag deze maand kiezen tussen 2 favorieten (eigenlijk 1), namelijk Kill Bill vol 1 en 2, en een film die ik een hele tijd niet gezien had (zeker 20 jaar).....en waarvan ik pas zag dat die op blu-ray uitkomt : Lawrence of Arabia.

    Vreemd eigenlijk, de superbit DVD ligt al vele jaren onbekeken en n.a.v. van het stukje in Prometheus had ik opeens weer zin om deze te bekijken.

    Dat is 'm dan ook geworden: Lawrence of Arabia.

    Kom op mensen, ga deze film zien. Hopelijk doet de blu-ray eer aan deze film, want hij zou er fenomenaal kunnen uitzien met al die schitterende scenes.

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kom op mensen, ga deze film zien.
    Zijn er hier dan nog Filmliefhebbers die Lawrence of Arabia nog niet gezien hebben?

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zijn er hier dan nog Filmliefhebbers die Lawrence of Arabia nog niet gezien hebben?
    Yep, ik wacht al tijden op de BD.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Yep, ik wacht al tijden op de BD.
    Je geduld wordt dan beloond .

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je geduld wordt dan beloond .
    Zwaar beloond verwacht ik
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 18 van 22 EersteEerste ... 8141516171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •