Pagina 74 van 85 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 2117 worden weergegeven.

Discussie: Top Asian films

  1. #1826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    Ichi the killer en The Killer zijn voor mij toppers
    Ben je nog maar pas besmet met het Asian Cinema Addiction Virus? Zo ja dat waren de films waar het bij mij allemaal begon dus pas maar op :wink: Zit op het moment ver over de 120 dvd's (Asian Cinema). Kan ook niet echt meer een favoriet aanwijzen ze zijn allemaal mooi op hun eigen manier. Maar Oldboy, Taegukgi, Infernal Affairs moet je zeker gezien hebben en de titels die ik nog vergeten ben natuurlijk
    Ja inderdaad ik heb er zelf pas 2 (deze 2) Als je films van Jet Li niet meeteld (kiss of the dragon en the one). Ik zal je titels onthouden voor in de toekomst :P

  2. #1827

    Standaard

    Vanmiddag Memories Of Murder gezien. Geweldige film , zeker een aanrader!
    Nog meer mensen hier die `m hebben gezien?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Vanmiddag Memories Of Murder gezien. Geweldige film , zeker een aanrader!
    Nog meer mensen hier die `m hebben gezien?
    Jazeker, het is inderdaad een geweldige film!!
    Zelfs een van mijn favoriete Koreaanse films!!

  4. #1829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Vanmiddag Memories Of Murder gezien. Geweldige film , zeker een aanrader!
    Nog meer mensen hier die `m hebben gezien?
    Jazeker, het is inderdaad een geweldige film!!
    Zelfs een van mijn favoriete Koreaanse films!!
    wat vond je van t einde?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #1830

    Standaard

    Ik vond het ook een topper
    Mijn top tien;
    Friend
    My sassy Girl
    Il mare
    Oldboy
    Bungee jumping of their own
    sympathy for mr vengeance
    Taegukgi
    Asoka in ruby shoes
    Bin jip
    Failan
    gr,vince.

  6. #1831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Vanmiddag Memories Of Murder gezien. Geweldige film , zeker een aanrader!
    Nog meer mensen hier die `m hebben gezien?
    Jazeker, het is inderdaad een geweldige film!!
    Zelfs een van mijn favoriete Koreaanse films!!
    wat vond je van t einde?
    einde is perfect. De misdaden zijn nl nooit opgelost in het echt. OK, er wordt een dramatisch tintje aan gegeven door middel van de conversatie tussen het kindje en de politie-agent, maar ik vond het einde perfect gekozen! Meesterlijke film btw.

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #1832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Vanmiddag Memories Of Murder gezien. Geweldige film , zeker een aanrader!
    Nog meer mensen hier die `m hebben gezien?
    Jazeker, het is inderdaad een geweldige film!!
    Zelfs een van mijn favoriete Koreaanse films!!
    wat vond je van t einde?
    einde is perfect. De misdaden zijn nl nooit opgelost in het echt. OK, er wordt een dramatisch tintje aan gegeven door middel van de conversatie tussen het kindje en de politie-agent, maar ik vond het einde perfect gekozen! Meesterlijke film btw.

    gr, Coen
    wie denk je (gebruik ff spoiler tags ) dat t heeft gedaan??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Vanmiddag Memories Of Murder gezien. Geweldige film , zeker een aanrader!
    Nog meer mensen hier die `m hebben gezien?
    Jazeker, het is inderdaad een geweldige film!!
    Zelfs een van mijn favoriete Koreaanse films!!
    wat vond je van t einde?
    einde is perfect. De misdaden zijn nl nooit opgelost in het echt. OK, er wordt een dramatisch tintje aan gegeven door middel van de conversatie tussen het kindje en de politie-agent, maar ik vond het einde perfect gekozen! Meesterlijke film btw.

    gr, Coen
    wie denk je (gebruik ff spoiler tags ) dat t heeft gedaan??
    [spoiler:f46975e8b3]dat zullen we nooit weten. In het echt is het ook nooit opgelost. De regisseur heeft ook verschillende acteurs gebruikt voor de flitsen van de dader. Zodoende krijgen we nooit 1 gezicht bij de dader...feit is iig dat de geestelijke gehandicapte jongen, de rukkende arbeider en de plaatjesaanvrager het NIET waren...[/spoiler:f46975e8b3]
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen

    [spoiler:e4232b3732]knip[/spoiler:e4232b3732]
    [spoiler:e4232b3732]ik denk dat de inspecteur die uit Seoul kwam, het heeft gedaan. Hoezo? weet ik niet, gewoon een gevoel :wink: [/spoiler:e4232b3732]
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen

    [spoiler:2742d15a49]knip[/spoiler:2742d15a49]
    [spoiler:2742d15a49]ik denk dat de inspecteur die uit Seoul kwam, het heeft gedaan. Hoezo? weet ik niet, gewoon een gevoel :wink: [/spoiler:2742d15a49]
    Ik denk niet[spoiler:2742d15a49] dat het de bedoeling was om na afloop te raden wie het heeft gedaan. Het zou best kunnen dat een van de gezichten die we in de film hebben gezien ,de moordenaar is. Maar ik denk zelf dat we de moordenaar zijn gezicht helemaal niet hebben gezien. De moordenaar is idd nooit opgepakt, dus de regisseur kan ook nooit weten wie het gedaan heeft. Hij kan het fictief natuurlijk op een van de rechercheurs afschuiven, maar ik denk het niet. Ik denk dus dat je aan het einde gewoon helemaal niks wijzer bent over de identiteit van de killer. Een compleet mysterie!! En dus is het einde perfect in mijn ogen. We zijn allemaal gewend om aan het einde van zo'n film een oplossing te krijgen, maar die is er gewoon niet!!
    Velen zullen dus gaan raden wie het gedaan heeft....maar nogmaals ,ik denk dat ie helemaal niet in beeld is geweest.[/spoiler:2742d15a49]

  11. #1836

    Standaard

    Vanmiddag A Tale Of Two Sisters gezien. Wat een super film.Voor mij leek `t af te gaan op een normale horror film, maar de 2 plottwists op t einde gooiden alles op z`n kop. Geweldig!!!
    Een film die nog wel even in m`n hoofd blijft rond spoken denk ik en die ik nog wel een paar keer zal moeten zien om precies te ontdekken hoe alles in elkaar zit.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1837

    Standaard

    Gisteren Dark Water (2002) gewonnen, ik kijk ernaar uit om die te zien

  13. #1838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    Gisteren Dark Water (2002) gewonnen, ik kijk ernaar uit om die te zien
    goede film, zeker een aanrader
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #1839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen

    [spoiler:6ca5254838]knip[/spoiler:6ca5254838]
    [spoiler:6ca5254838]ik denk dat de inspecteur die uit Seoul kwam, het heeft gedaan. Hoezo? weet ik niet, gewoon een gevoel :wink: [/spoiler:6ca5254838]
    Ik denk niet[spoiler:6ca5254838] dat het de bedoeling was om na afloop te raden wie het heeft gedaan. Het zou best kunnen dat een van de gezichten die we in de film hebben gezien ,de moordenaar is. Maar ik denk zelf dat we de moordenaar zijn gezicht helemaal niet hebben gezien. De moordenaar is idd nooit opgepakt, dus de regisseur kan ook nooit weten wie het gedaan heeft. Hij kan het fictief natuurlijk op een van de rechercheurs afschuiven, maar ik denk het niet. Ik denk dus dat je aan het einde gewoon helemaal niks wijzer bent over de identiteit van de killer. Een compleet mysterie!! En dus is het einde perfect in mijn ogen. We zijn allemaal gewend om aan het einde van zo'n film een oplossing te krijgen, maar die is er gewoon niet!!
    Velen zullen dus gaan raden wie het gedaan heeft....maar nogmaals ,ik denk dat ie helemaal niet in beeld is geweest.[/spoiler:6ca5254838]
    exact. Dit is precies hoe ik er over denk. De film draait vooral over de onmacht van de politiediensten ten tijde van de moorden. Het onconventionele einde van de film is perfect gekozen. In mijn optiek heeft de regisseur geen keuze gemaakt wie de moordenaar is. We kunnen allemaal wel gissen, want tot op de dag van vandaag zijn de moorden nog niet opgelost. Nogmaals, een erg sterke film!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1840

    Standaard

    Bij CDWow.net is Takashi Shimizu's Marebito eindelijk te pre-orderen. Releasedatum is 1-11:

    klik

    Dit is weer eens een Aziatische horrorfilm waar ik erg naar uit kijk. The Wig, The Red Shoes, Voice en Cello laat ik vooral links (of rechts) liggen. Die Shimizu kon zelfs de remake van Ju-On in goede banen leiden, dus mijn respect heeft ie

    Volgens IMDb heeft Shimizu alweer meer vaags in de planning:

    klik

    Klinkt allemaal weer zeer interessant, vooral die Parasyte!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #1841

    Standaard

    The grudge 3 maakt die voor deel 2 ..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  17. #1842

    Standaard

    Foutje op de IMDb site! Maar hij zal toch wel eerst Ju-On 3 filmen, voordat ie aan The Grudge 2 begint. Zo kan hij ná het filmen van de sequel voor The Grudge, meteen aan de slag met het derde deel (of niet, wanneer deze totaal niet aanslaat in eigen land). Het zou ook andersom kunnen. Maar zo ziet het eruit dat het een trilogy wordt, die ook een westerse trilogy-remake krijgt.

    Is dat uniek? Of zijn er wel meer trilogy's die, behalve in hun eigen land/taal/streek, ook een buitenlandse remake hebben voortgebracht?
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  18. #1843

    Standaard

    Schopje

    Gisteren in de sneak preview de nieuwe Kim Ki-Duk gezien: Hwal
    Wederom een prachtfilm van Kim Ki-Duk. Zoals we inmiddels wel van `m gewend zijn zeggen ook in deze film de beelden meer dan woorden. Dat kan ook niet anders want er wordt door de hoofdrolspelers de hele film niet 1 woord gezegd. Om toch een goede film te krijgen heb je dus sterke acteerprestaties nodig en dat was gelukkig het geval. Zowel Yeo-reum Han (als het jonge meisje) als Seong-hwang Jeon (de oude visser) spelen geweldig.Het verhaal is eigenlijk best simpel maar dat wordt versterkt door de mooie beelden, de mooie soundtrack en het dus als eerder genoemde sterke acteerwerk.
    Niet zo goed als Bin-Jip, maar wederom een film om in te lijsten

    ****1/2
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1844

    Standaard

    Iemand al Nobody Knows gezien? Hoe goed is die ..

  20. #1845
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1846

    Standaard

    Ik heb na Twilight Samurai de smaak te pakken, wat een geweldige film zeg.
    Ik heb als tip al gekregen Hidden Blade en When the last sword is drawn. Iemand anders misschien nog vergelijkbare titels als Twilight Samurai?
    Is dit trouwens een goede uitgave van Hidden Blade?


    Alvast bedankt!

  22. #1847

    Standaard

    Net One missed call gezien op MTV en vond hem best ok.De film ligt in de traditie van o.a. The ring,The grudge en Phone.De film word nergens echt eng vind ik maar het onbehaagelijke sfeertje is goed.Het einde is erg sterk gevonden ook al is alles me na de eerste keer kijken niet helemaal duidelijk geworden maar dat maakt het dan weer intressant om hem nog is te kijken/aan te schaffen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #1848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joostp
    Iemand anders misschien nog vergelijkbare titels als Twilight Samurai?
    Gohatto

  24. #1849

    Standaard

    Van John Woo
    Better Tomorrow 1 & 2
    Hard Boiled
    Killer
    Bullit in The Head

    Van Kitano
    Zaitochi
    Dolls
    Hana Bi
    Sonatine
    Brother

    Van Miike
    Young Harts, Innocent Blood
    Dead or Alive
    Visitor Q

    Van Park
    Old Boy
    Sympathy for Mr. Vengence

    Van Kurosawa
    High & Low
    The Bad Sleep Well

    Van Sukamoto
    Tetsuo
    Gemini
    Snake of June
    Tokyo Boxer

    van J. Chan
    Police story
    Super Cop
    Who Am I?
    First Strike

    Overig
    Dead Leaves
    Chinese Ghost Story 1 & 2
    Shogun Assasin
    Hero
    Romance of the Book & Sword
    Bangkok Dangerous
    Tears of the Black Tiger

    to name a few.....

  25. #1850

    Standaard

    Vandaag dan toch eindelijk de gok gewaagd en heb een 'non-violence' asian movie aangeschaft: Marathon 8) ben erg benieuwd.

Pagina 74 van 85 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •