De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Samsung 46B650

  1. #1

    Standaard Samsung 46B650

    Hallo,

    Ik wil de samsung 46B650 aanschaffen. Maar wil graag weten of de ingebouwde TV-Tuner geschikt is voor HDTV.

    Dit zijn de specificaties van de TV-Tuner:
    DVB-T en DVB-C MPEG4(CI+ gecertificeerd)

    Als iemand ervaringen heeft met deze TV en weet of de TV-Tuner geschikt is voor HDTV hoor ik het graag.

    Groeten Jan

  2. #2

    Standaard

    Snap de vraag niet helemaal? het is een full hd lcd tv .
    Niet een van de topmodellen maar een prima toestel volgens sommige testen , rond de 1000 euro
    Klein nadeel volgens de test reflecterend beeldscherm dus met veel zijlicht van buiten , kun je daar last van hebben.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #3

    Standaard

    Ga er maar van uit dat deze niet voor geschikt is voor ontvangst van HDTV. In de ether is overigens niet voldoende bandbreedte beschikbaar om in HD uit te kunnen zenden.

    Anders gewoon proberen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de reacties!

    Het gaat om de in de TV ingebouwde DVB-C TV-Tuner, mijn vraag is of deze TV-Tuner geschikt is voor HDTV als de kabelmaatschapij CI+ ondersteunt.

    Ik weet dat DVB-T niet geschikt is voor HDTV(in ieder geval nu nog niet).

  5. #5

    Standaard

    Ik begrijp dat men niet snapt wat je bedoeld. De door jouw genoemde tv kan via een 'inzetkaartje' als decoder functioneren voor een digitaal tv-signaal via de kabel. Jouw tv is dan in feite tv + decoder tezamen.

    Wat is jouwkabelmaatschapij? Ziggo maakt binnen CI+ mogelijk. Mogelijk is voor jouw vraag relevanter het volgende forum: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Hij kan volgens wat je post dvb-c, CI+, en MPEG4 aan. In principe is ie dan HDTV geschikt. In de praktijk is gewoon een heel ander verhaal en dat kan je alleen uitproberen. Ik neem aan dat je Ziggo hebt? Ziggo heeft een CI+ CAM uitgebracht, UPC is helemaal geen CAM voor, en de andere mediumgrote kabelmaatschappijen hebben vaak vooral ftc kanalen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •