De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Superman ultimate collector's edition (Tin case)

    Waar ik werk verkopen we deze voor €39.99





    Superman - The movie
    Superman - The Movie: 2000 expanded edition
    Superman II
    Superman II: The Ricard Donner Cut
    Superman III.
    Superman IV.
    Superman Returns

    In totaal zouden het
    * 7 special editions
    * 2 bijzondere uitvoeringen
    * 2 documentaires
    * 2 discs met bonusmateriaal
    * Reproductie van een vintage Superman Stripboek. (De complete Fleischer /Famous studios 1940's Superman cartoons (reproductie). )

    Mijn vraag is: Heeft iemand deze box; Ik vind de prijs wel ok, maar vind het jammer dat de 1ste 2 films er dubbel inzitten.

    Wat vinden jullie van deze box? een aanradertje?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #2

    Standaard

    Heeey Bas,

    Ik zou niet twijfelen, en zou de box meteen aanschaffen.

    Het lijkt jammer dat de 1e film er 2 x inzit, maar dit is gewoon een hele mooie luxe uitgave, en is zeker een aanwinst in je dvd collectie.

    Ik heb hem al geruime tijd, en ben er blij mee.

    En voor dat geld hoef je het niet te laten, want wat je er voor terug krijgt, is een heleboel moois.

    Dus als ik het zou zeggen : niet twijfelen en aanschaffen, je hebt er een hoop plezier van.

    Het is een mooi vormgegeven box met heel veel mooie extra's.

  3. #3

    Standaard

    waar werk jij dan? want dan ga ik em ff halen

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heeey Bas,

    Ik zou niet twijfelen, en zou de box meteen aanschaffen.

    Het lijkt jammer dat de 1e film er 2 x inzit, maar dit is gewoon een hele mooie luxe uitgave, en is zeker een aanwinst in je dvd collectie.

    Ik heb hem al geruime tijd, en ben er blij mee.

    En voor dat geld hoef je het niet te laten, want wat je er voor terug krijgt, is een heleboel moois.

    Dus als ik het zou zeggen : niet twijfelen en aanschaffen, je hebt er een hoop plezier van.

    Het is een mooi vormgegeven box met heel veel mooie extra's.
    Thanks, ik ga hem kopen.
    Dan heb ik er nog één in stock.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 25-07-2009 om 18:33
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #5

    Standaard

    deze box was bij media markt in Antwerpen een maandje geleden maar 17 euro, die heb ik dan ook meteen meegenomen . Wie weet hebben ze deze op dit moment ook nog wel, dat weet ik niet. Maar deze box is het geld meer dan waard, echt hele mooie uitgave en je hebt meteen alles van Superman. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!
    It's my round killing thing.

  6. #6

    Standaard

    heb de films al maar allemaal van die magere uitgaves. zocht al langer een mooie uitgave. maar die waren allemaal door de 100 euro. zelfde soort uitvoering.

    maar als ik een keer tijd heb langs mediamarkt. heb alleen nooit echt zin om mediamarkt in te gaan schijt winkel bij ons.

  7. #7

    Standaard

    Onlangs deze ook nog zien liggen in de Mediamarkt in Antwerpen. Prijs was ook mooi, maar weet niet meer exact hoeveel het was (ergens in de 20 €). Ik heb de box gekocht toen hij net uit kwam voor héél wat meer, maar het is een prachtige uitgave. Volgens mij het beste van Superman dat je in huis kan hebben in R2 op dit moment.

  8. #8

    Standaard

    is dit nu dezelfde uitgave, of is dit alleen dezelfde schijfjes zonder de comic ed?

    http://www.amazon.co.uk/Superman-Ult...2586662&sr=1-1

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Stripboek zit er in de UK versie niet bij (net gecheckt, heb de UK versie nl)

  11. #11

    Standaard

    Van de eerste twee films zitten zowel de Theatrical Cut als de Director's Cut in, dus het gaat niet om twee keer dezelfde film, maar twee verschillende cuts. Deze box is echt een aanrader als je een Supermanfan bent, een behoorlijk uitputtende box. Zeker voor 40 euro.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #12

    Standaard

    In de tinbox die ik gekocht heb voor 34,99 (R2NL) zat ook een comic ...

  13. #13

    Standaard

    17 euro bij de media markt?
    Als ik deze zie pak ik hem meteen mee.

  14. #14

    Standaard

    Ik ga denk ik binnenkort weer een keer naar Eindhoven en dan zal ik zeker de Media Markt een keer binnenlopen! Hopelijk hebben ze 'm daar (voor een redelijke prijs), dan koop ik 'm meteen. Weet iemand anders misschien waar je 'm kunt kopen?
    Oh my god, op bol.com staat ie voor €129,99 te koop..
    Laatst aangepast door Robbie93 : 10-09-2009 om 21:53

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •