De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Unhappy HDMI-poort kapot of niet???

    Hallo mensen.

    Ik heb sinds mei 2008 een Panasonic TX-37LZD85 Full HD tv, en ik vind het een geweldig apparaat! Vooral i.c.m. een Blu-rayspeler en 5.1 surroundgeluid heb ik niks te klagen!

    Alleen sinds vandaag viel mij ineens op dat bij één HDMI-poort het beeld korrelig is. Er zitten in totaal 3 HDMI-poorten op, en HDMI 1 en 3 geven gewoon scherp beeld, alleen bij HDMI poort 2 is het beeld echt verschrikkelijk lelijk (heeeel korrelig, veel ruis in het beeld)!!! Ik heb getest of dit aan de HDMI-kabel ligt, door deze kabel ook in HDMI poort 3 te doen, alleen toen was ook het beeld gewoon goed (zoals het moet zijn)!

    Ter info: In HDMI poort 2 heb ik nu de Blu-rayspeler zitten (de Panasonic DMP BD-35).
    Nu vraag ik mij af of mijn HDMI poort kapot is/gaat? Het is van de ene op de andere dag zo gekomen... ik snap er werkelijk niks van!

    Is de poort kapot en moet ik contact opnemen met de winkel waar ik deze tv heb gekocht voor garantie? Ik heb daar namelijk nog recht op (garantie geldt tot 24 maanden na aankoop)...
    Of wordt de HDMI-poort op één of andere manier verstoord door iets anders? Zo ja, is daar iets van bekend? En zo ja, hoe kan het dan dat poort 1 en 3 nergens last van hebben?
    Zou het misschien kunnen komen door een Firmware update van Panasonic? Ik heb nu de nieuwste firmware versie erin zitten (op dit moment is dat 1.6 voor Europa).

    Hoe kan zo'n kabel ineens kapot gaan als ik 'm nooit eruit heb gehaald sinds ie is aangesloten??? Ik heb 'm het hele jaar gewoon laten zitten!!!

    Graag hoor ik van jullie. Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem.

    Bij voorbaat heel erg bedankt!!!
    Laatst aangepast door dsteensma : 23-07-2009 om 23:18

  2. #2

    Standaard

    Is er niemand die hier iets over kan zeggen? Ik weet nu namelijk niet wat ik moet doen!

    Graag hoor ik van één van jullie!

  3. #3

    Standaard

    Dat je 3 poorten in je tv vol heb zitten met hdmi vind ik erg vreemd? Zeker als je een receiver hebt(je spreek van 5.1 geluid) Lijkt me raar aangesloten en niet goed, maar das totaal off topic.
    Ben je leverancier maar , aan een firmware update kan het niet liggen(zou wel erg vreemd zijn)
    De andere poorten doenhet, en je hebt een kabel omgegooid en dat werkte ook, dus conclusie uitgaande van hetgene je vertelt .. Poort kapot
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  4. #4

    Standaard

    Ja, ik heb een DVD-recorder in HDMI poort 1, ik heb een Blu-ray speler in HDMI poort 2, en ik heb een XBOX 360 Elite in HDMI poort 3, vandaar! De 5.1 surrroundset heb ik via een optische kabel van de Blu-rayspeler naar het kastje van de surroundset (ik heb de Logitech Z5500: http://www.ais-computer.ch/shop/cata...tech-z5500.jpg). Snappie?

    Bedankt voor je hulp, ik ga contact opnemen met de leverancier. Hopelijk kan mijn tv gerepareerd worden. Wel vreemd dat het zomaar kapot kan gaan, ik ben er nooit ruw mee omgegaan of wat dan ook... heb de kabels er altijd in gehad sinds ik het zo heb aangesloten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •