Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Zal nog wel even duren denk ik... SnitchSeeker plaatste dit erbij:

    Warner Bros has let us know that the copies will not be out for quite a while, and that no release date has currently be set. We will let you know of the release dates and further information when they are announced.

  2. #27

    Standaard

    Zou me niet verbazen als de delen 3 en 4 tegen oktober uitkomen, kort voor de release van film7a en dat dan de delen 5 en tegen juni 2011 uitkomen kort voor de release van film 7b.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #28

    Standaard

    vet kan niet wachten op deze twee! De grote docu's zijn erg interesant, en het zijn echt hele mooie boxen Mij maakt dat golvend effect trouwens niks uit, want ik presenteer ze in mijn kast ZONDER de slipcases. Deel 1 en 2 staan daar al te pronken, erg mooi!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Daar gaat mijn vakantiepremie...
    verdien je zo weinig dan?

    Deze komen er bij mij niet in, uitmelkerij!!

    Ik heb de gehele box uit de UK en ben daar super blij mee, voor de extra's zal ik het niet doen!

    Dit lijkt heel erg op het Lord of the Rings effect, eerst single editions, daarna theatrical editions, daarna extended editions, daarna alles met extra's enz enz enz enz., kortom uitmelkerij!!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •