De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Stekkerblok advies.

  1. #1

    Standaard Stekkerblok advies.

    Vraag: graag advies m.b.t. een beetje fatsoenlijk opgebouwd stekkerblok (t.b.v. 6 of 8 stekkers, incl. min. 2 meter snoer en stekker).
    Ik ben niet op zoek naar zo`n high-end stekkerblok a honderden euro`s maar wel naar een meer degelijk blok dan mijn huidige 'Gamma-versie' .

    B.v.d.,
    Sander.

    Stekkerblok in bestelling.
    Laatst aangepast door xander32 : 20-07-2009 om 14:41

  2. #2

    Standaard

    Zowel voor PC als voor TV/Home Theater gebruik ik een Belkin spanningsbeveiliger:




    Valt vrij goed mee in prijs en "zou" een zekere bescherming moeten bieden bij stroompieken, oneffenheden in de stroom, etc...

  3. #3

    Standaard

    Belkin maakt inderdaad goede stekkerblokken. Die gene die jij aangeeft heeft ook een prijs gewonnen in het PCM voor beste stekkerblok.

    Verder geloof ik er niet zo in en heb ik gewoon een blokje van de gamma al 6 jaar en dat gaat nog steeds goed
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  4. #4

    Standaard

    Mag ik vragen wat al die andere porten voor zijn van die Belkin stekkerblok?

    Als ik een stekkerblok wil kopen, hoef ik niet persee al die 80 andere verschillende ingangen te hebben
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Mag ik vragen wat al die andere porten voor zijn van die Belkin stekkerblok?

    Als ik een stekkerblok wil kopen, hoef ik niet persee al die 80 andere verschillende ingangen te hebben
    Die andere ingangen zijn voor een telefoonlijn en antennekabel (TV/Radio).
    Heb deze zelf ook, werkt prima!
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 10-11-2009 om 12:59
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #6

    Standaard

    BELKIN SURGEMASTER GOLD:

    Dit model wordt voor uw gemoedsrust geleverd met levenslange onbeperkte garantie op uw aangesloten apparatuur, harde schijf en de waardevolle informatie die erop staat
    7 tegen overspanning beveiligde contactdozen met 3 volledig beveiligde netspanninggeleiders
    Dubbellijns/4-polige telefoon/DSL-beveiliging zorgt voor beveiliging van uw modem-, telefoon- en DSL-lijnen
    Coaxiale kabel met keramische arrestor-beveiliging voor DSL- en kabelmodems
    Beveiligt uw Ethernet- en DSL-lijnen met zowel netwerk- als telefoonlijnbeveiliging
    Beschermkapjes voor uw veiligheid en die van uw kinderen; deze schermen de stroomvoerende contacten af
    Schone energie door elektromagnetische en radiofrequente storingsfilters
    Het Spoiler Cable System™ vormt een geleidingskanaal voor kabels en is eenvoudig te openen en te sluiten
    BlockSpace™-contactdozen bieden ruimte aan grote adapterblokken, waarbij de andere contactdozen niet geblokkeerd worden
    Levenslange productgarantie
    Beschermt uw telefoon-, modem- en DSL-lijnen en verdubbelt het aantal connectoren van een naar twee
    Levert optimaal beveiligde netvoeding via een robuuste kabel van 3 meter
    Oplichtende LED’s geven aan dat uw apparatuur geaard en beveiligd is
    Tot 75dB EMI/RFI-ruisfiltering
    Maximale piekstroom van 90.000 A

    http://catalog.belkin.com/IWCatSecti...tion_Id=201750

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander32 Bekijk bericht
    Vraag: graag advies m.b.t. een beetje fatsoenlijk opgebouwd stekkerblok (t.b.v. 6 of 8 stekkers, incl. min. 2 meter snoer en stekker).
    Ik ben niet op zoek naar zo`n high-end stekkerblok a honderden euro`s maar wel naar een meer degelijk blok dan mijn huidige 'Gamma-versie' .

    B.v.d.,
    Sander.

    Stekkerblok in bestelling.



    Deze is het uiteindelijk geworden,

    Sander.

  8. #8

    Standaard

    Waar besteld?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •