Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 449 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Studio Canal Collection

    Ik weet niet of deze al ergens voor bij gekomen zijn, maar ik kwam ze net tegen bij amazon.co.uk. Lijken me mooie uitgaves van een paar goede films. Ik weet niet precies welke films er allemaal op deze manier worden uitgebracht, maar ik kwam o.a. de volgende titels tegen:













    Laatst aangepast door Bas Reuver : 20-07-2012 om 11:53
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #2

    Standaard

    als de kwaliteit goed is en ze enigszins betaalbaar zijn pak ik le mepris en last year at marienbad zeker mee!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Zo op het eerste gezicht zien deze uitgaves er prima uit. Nu maar hopen dat de technische kwaliteit net zo goed is als de verpakking...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Ze schijnen allemaal gedwongen ondertitels te hebben. Je kunt wel kiezen uit een aantal talen, maar je kunt ze niet uitzetten... Ik las dat op een site, weet niet meer welke. Is helaas een vaker gebezigde praktijk van studio canal / universal, op dvd in elk geval.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ze schijnen allemaal gedwongen ondertitels te hebben. Je kunt wel kiezen uit een aantal talen, maar je kunt ze niet uitzetten... Ik las dat op een site, weet niet meer welke. Is helaas een vaker gebezigde praktijk van studio canal / universal, op dvd in elk geval.
    Toch niet voor de UK-versies? Wel vaak voor de Franse en Duitse versies inderdaad.

    Ran is de enige "verdachte" release, omdat de HD DVD-uitgave van die film niet zo geweldig was (in de zin dat het nauwelijks een verbetering was t.o.v. de DVD). Maar naar Last year in Marienbad en Belle de jour ben ik wel erg benieuwd.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Toch niet voor de UK-versies? Wel vaak voor de Franse en Duitse versies inderdaad.

    Ran is de enige "verdachte" release, omdat de HD DVD-uitgave van die film niet zo geweldig was (in de zin dat het nauwelijks een verbetering was t.o.v. de DVD). Maar naar Last year in Marienbad en Belle de jour ben ik wel erg benieuwd.
    Ran was inderdaad een rampzalige HD-DVD uitgave, erg teleurstellend. Ik heb L'année dernière à Marienbad in de Criterion-uitgave, ERG de moeite waard. Mooie verpakking ook, met een dik boekje erbij.

    Ik heb net nog even gezocht waar ik het las over die gedwongen ondertitels op deze serie Studio Canal-uitgaven, maar ik kon het niet meer achterhalen. Ik meen me te herinneren dat het een berichtje was van een recensent die een van de discs al in handen had. Ik hoop ook dat het niet waar is overigens.

    Overigens Richard, ik snap niet dat je je speler niet regio-vrij laat maken. Het is het geld dubbel en dwars waard, al was het alleen maar voor de prijzen en de criterion-BD's.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 19-07-2009 om 21:46

  7. #7

    Standaard

    Last Year in Marienbad wil ik erg graag hebben.

    Mn Blu Ray is niet regiovrij en de Criterion dvd is net zo duur als de Blu Ray....

    Dus deze uitgave lijkt me zeker wel wat. Al ergens bekend wat de extra's zullen zijn van deze uitgaves, kan zelf niets vinden.

  8. #8

    Standaard

    Deze uitgaves verschijnen ook in Nederland volgens een persbericht op www.dvd-home.nl.

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ze kosten €19,99 per stuk bij de FRS dus dat valt nog mee.

  10. #10

    Standaard

    The elephant man lijkt me een mooie film, weet alleen niet of ie de moeite waard is om aan te schaffen.

    Net trailer gezien en was redelijk.

    Zag overigens ff off topic deze (http://www.youtube.com/watch?v=pwfdT...eature=related), en dat lijkt me ook niks om zo te moeten leven.

    Maar weer on topic, ga ik kijken als de uitgave in de winkel ligt, en dan kan ik alsnog beslissen.

  11. #11

    Standaard

    Ik zag ze inmiddels al bij www.dvd-outlet.nl staan voor 21.49 pst
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  12. #12

    Standaard

    Zouden jullie de links willen vermelden?
    Ik kon op amazon.co.uk niks vinden onder Studio Canal Collection en de link naar het persbericht blijkt zo dood als een pier...
    Z
    ijn dit wel BD's?
    Ze zien er niet zo uit...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Zouden jullie de links willen vermelden?
    Ik kon op amazon.co.uk niks vinden onder Studio Canal Collection en de link naar het persbericht blijkt zo dood als een pier...
    Zijn dit wel BD's?
    Ze zien er niet zo uit...
    Ja, dit zijn Blu-Ray's.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Zouden jullie de links willen vermelden?
    Ik kon op amazon.co.uk niks vinden onder Studio Canal Collection en de link naar het persbericht blijkt zo dood als een pier...
    Op Amazon.co.uk moet je niet zoeken naar Studio Canal Collection, maar de titels intypen van de films. Op www.dvd-home.nl kun je bij de persberichten van Universal informatie vinden over de Nederlandse uitgaves

  15. #15

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    als de kwaliteit goed is en ze enigszins betaalbaar zijn pak ik le mepris en last year at marienbad zeker mee!
    dat dus. ben benieuwd naar de beeldkwaliteit. laat die recensies maar komen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    ik zie op de gebruikelike nederlandse bestelsites (bol, dvdoutlet) le mepris nergens in de preorder staan

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi Bekijk bericht
    ik zie op de gebruikelike nederlandse bestelsites (bol, dvdoutlet) le mepris nergens in de preorder staan
    Zoek eens op Contempt. Onder die titel zie ik hem in ieder geval bij FRS wel staan.

    edit: Bol.com heeft hem ook zie ik.

  20. #20

    Standaard

    Hmm.. ze liggen inmiddels in de winkel, maar m'n lokale MM (Zwolle) rekent er de hoofdprijs voor: € 29,99. Dat gaat hem dus niet worden.

    Ik twijfel nu even tussen FRS en Bol.com.

  21. #21

    Standaard

    Ik mag toch hopen dat ze hier bij de MM goedkoper zijn...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22

    Standaard

    Ik hoop toch ook dat ze goedkoper zijn. The Elephant Man en The Deer Hunter wil ik wel, maar niet tegen die prijs...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #23

    Standaard

    Via addiscount en de 10% korting bij de blurayclub van FRS kun je ze voor 13.49 bestellen.

  24. #24

    Standaard

    Last Year at Marienbad net besteld bij frs voor 17,99 (geen porto).

  25. #25

    Standaard Deer Hunter

    Die vind ik toch een vreemde eend in de collectie, ik heb 'm namelijk al een half jaar in huis mét NL subs...
    Overigens gaat frs vandaag die Bunuel film en Marienbad aan me versturen, hebben ze gemaild.
    The Elephant Man was trouwens een zwartwit film, en ik wil liever eerst een recensie lezen; die klassiekers zijn als BD soms heel goed, soms knudde...

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •