De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: Slider Season 5

  1. #1

    Standaard Slider Season 5

    Hij is wel gemaakt, maar op een of andere reden kan ik hem hier niet kopen.
    Weet iemand waar ik Sliders Season 5 kan kopen met ned ondertitel?
    Blu-ray = Future

  2. #2

    Standaard

    Is helaas nog niet uitgebracht. Niet met NL ondertitels, maar ook niet zonder NL ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Evenals seizoen 4 geloof ik, ik kan hem in ieder geval nergens in Nederland vinden.
    Ikran is not horse!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Evenals seizoen 4 geloof ik, ik kan hem in ieder geval nergens in Nederland vinden.
    Kijk even bij www.Bol.com voor season 4
    Blu-ray = Future

  5. #5
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Sliders seizoen 5 kun je wel kopen op amazon.de

    http://www.amazon.de/Sliders-eine-fr...7506454&sr=8-1

    Maar of er subs opstaan durf ik je niet te zeggen. Al is duits best te volgen

  7. #7

    Standaard

    + engels gesproken.
    Blu-ray = Future

  8. #8

    Standaard

    Nog niet vaak meegemaakt dat een US serie in Duitsland wel uitkomt en in USA en UK niet. Alleen de prijzen blijven zo lang hoog voor series bij onze Oosterburen.

    Maar eens gaan kijken of ik 'm ergens bestel of dat ik ga bieden op eBay. Ik heb wel het voordeel dat ik de set in Duitsland kan laten aankomen (bij vrienden net over de grens), dus als iemand een betaalbare shop weet (die alleen in Duitsland levert), dan wil ik voor degene best een exemplaar meebestellen tegen kostprijs en meerkosten verzending naar NL of BE.
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #9

    Standaard

    De ene site zegt Duitse subs, de ander zegt helemaal geen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Het heeft even op zich laten wachten maar volgens dvd-hoem staat hij in augustus gepland:

    12-08-2010 Sliders - Seizoen 5TV film/serieUniversal

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Het heeft even op zich laten wachten maar volgens dvd-hoem staat hij in augustus gepland:

    12-08-2010 Sliders - Seizoen 5TV film/serieUniversal
    YESSSSS!!! (doet een vreugdedansje)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    ja ik ben der ook echt blij mee, heb seizoen 5 ook nooit op tv gezien, dus nu kan ik ook eindelijk de strijd tegen de kromags gaan zien

  13. #13

    Standaard

    Ik ben nou toevallig seizoen 3 aan het bekijken, en die vond ik al een stuk minder dan de eerste 2 seizoenen. 4 (die ik ook nog heb liggen) en 5 zouden nog minder zijn, dus ik weet niet of ik dat laatste seizoen nog aan ga schaffen. Het zal in ieder geval niet full-price zijn.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik ben nou toevallig seizoen 3 aan het bekijken, en die vond ik al een stuk minder dan de eerste 2 seizoenen. 4 (die ik ook nog heb liggen) en 5 zouden nog minder zijn, dus ik weet niet of ik dat laatste seizoen nog aan ga schaffen. Het zal in ieder geval niet full-price zijn.
    Probleem is dat seizoen 3 Arturo er mee stopt .
    In seizoen 4 is Wade ook nog eens weg, Sabrina Lloyd kon het op de set niet vinden met Kari Wuhrer .
    Tot overmaat van ramp in seizoen 5 kapt Quinn er ook nog eens mee, blijft van de originele cast alleen Rembrandt over .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Ik heb 'm meegenomen uit Duitsland, maar ben er nog niet aan toegekomen (eerst Star Trek - Enterprise nog afkijken). Seizoen 3 en zeker 4 wijken sterk af van de eerste 2, de charme is er wel vanaf en het geheel krijgt een andere sfeer.

    Maar dat is ook inherent aan het feit dat je hoofdrolspelers vervangt..
    Seizoen 4 vond ik als reeks interessant genoeg en Remmy kan de serie toch nog wel dragen, Maggie blijft leuk om aan te zien.

    Het zal niet dit weekend zijn, maar als ik seizoen 5 ga kijken, dan ook in week of 2 achtereen.

    Er staan trouwens geens subs op de DE-versie. De box is wel mooi uitgevoerd, met zo'n zilveren mini-sleeve (1/4 van de diepte waar dus alleen het laatste stuk in valt), de tekst SLIDERS staat normaal (rechtsom, niet linksom zoals vaak in Duitsland of Frankrijk) op de zijkant van de box... alleen staat eronder : "Das Tor in eine Fremde Dimension" ... dat dan weer wel.
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #16

    Standaard

    Artwork:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    En ja hoor, het is weer eens zover: de gebruikte beeldmasters zijn de Franstalige, met alle titels etc. in het Frans. Et pour les Flamands la même chose!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En ja hoor, het is weer eens zover: de gebruikte beeldmasters zijn de Franstalige, met alle titels etc. in het Frans. Et pour les Flamands la même chose!


    Was helaas ookal bij S4 en een aantal andere universal series... balen

    http://www.dvd-home.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=6059: sliders-seizoen-5&catid=98:dvd

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En ja hoor, het is weer eens zover: de gebruikte beeldmasters zijn de Franstalige, met alle titels etc. in het Frans. Et pour les Flamands la même chose!
    Ah dat meen je verdomme toch niet? En dan heb ik al chronische ontsteking als ik weer zo'n Franse titel op een cover moet zien staan...

    ...Merde.

  20. #20

    Standaard

    Ik ben nu seizoen 4 aan het bekijken en die is echt niet te pruimen. Het lijkt wel of ze de scripts om de paar afleveringen recyclen. Sterker nog: in sommige afleveringen lijkt het alsof ze scenes binnen een aflevering meerdere keren recyclen.

    Ongelooflijk jammer hoe deze serie afgegleden is.

  21. #21

    Standaard

    Weet iemand toevallig of seizoen 5 ook is uitgekomen in zo'n zelfde box als de voorgaande seizoenen (met die slimline doosjes). Ik vind hem in de winkels alleen maar in een goedkope plastic box.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Weet iemand toevallig of seizoen 5 ook is uitgekomen in zo'n zelfde box als de voorgaande seizoenen (met die slimline doosjes)
    Neen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Neen.
    Kort maar duidelijk.

    Jammer , "another fine mess" van Universal Benelux

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •