De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Final Fantasy VII: Advent Children Complete [Blu-ray Disc]

    Final Fantasy VII: Advent Children Complete

    Een uitgebreidere versie van de CG-film die gebaseerd is op de populaire game.

    Lees dit artikel

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kan jouw mening beämen.
    Ik heb deze titel zelfs in de tegenvallende Blu-ray topic geplaatst.
    Ik had er beeld technisch meer van verwacht.

    Qua verhaal vind ik de film er trager op geworden dan bij de standaard versie.
    De film heeft nu veel langer nodig om op gang te komen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Komt er zeker in, de kwaliteit van het beeld boeit me niet zo heel veel. Als gigantisch FF liefhebber moet ik deze gewoon hebben natuurlijk, Heb de 2 disc dvd versie hier ook staan en ben er erg blij mee.

    Ik hoop wel dat de nieuwe scenes het verhaal niet te veel doen vertragen want het mooie van de dvd is net dat het 1 grote rush is.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Komt er zeker in, de kwaliteit van het beeld boeit me niet zo heel veel. Als gigantisch FF liefhebber moet ik deze gewoon hebben natuurlijk, Heb de 2 disc dvd versie hier ook staan en ben er erg blij mee.

    Ik hoop wel dat de nieuwe scenes het verhaal niet te veel doen vertragen want het mooie van de dvd is net dat het 1 grote rush is.

    Daarom heb ik hem wederom weer gekocht op BD.
    Misschien had ik te hoge verwachtingen.
    En ik denk dat je als gigantische FF liefhebber die toevoegingen juist wel kan waarderen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Daarom heb ik hem wederom weer gekocht op BD.
    Misschien had ik te hoge verwachtingen.
    En ik denk dat je als gigantische FF liefhebber die toevoegingen juist wel kan waarderen!
    Lijkt mij toch dat je niet anders dan perfecte mag verwachten bij een animatie film op blu ray? Kung fu panda ring a bell.? Maar gelukkig is er ook heel veel moois te aanschouwen. Het is niet bepaald hd onwaardig en veel animaties zijn uber vet....Daarentegen moet je wel FF gek zijn om deze film te waarderen en dat ben ik helaas niet pur sang.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #6

    Standaard

    Erg nette Recencie...

    Nu heb ik alleen de eerste vijf minuten gezien van deze film. Maar ik moet zeggen dat ik het tot nu toe mijn mooiste Bluray film vind... Alleen hoor ik van meerdere mensen dat Anti Alias niet al te veel is toegepast. Wat erg zonde is want dan verlies je natuurlijk je kwaliteit... Maar zelfs met dat probleem blijft het een pareltje...

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Lijkt mij toch dat je niet anders dan perfecte mag verwachten bij een animatie film op blu ray? Kung fu panda ring a bell.? Maar gelukkig is er ook heel veel moois te aanschouwen. Het is niet bepaald hd onwaardig en veel animaties zijn uber vet....Daarentegen moet je wel FF gek zijn om deze film te waarderen en dat ben ik helaas niet pur sang.....

    Wat dat betreft zitten we wel op één lijn, maar dat is wel vaker zo...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Staat de korte tekenfilm 'Last Order' niet op deze BD?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB Bekijk bericht
    Staat de korte tekenfilm 'Last Order' niet op deze BD?
    Eindelijk iemand die een hele goede vraag stelt.
    Ik wist nog niet eens dat hij uit was. Dus ik ga hem deze week nog halen. COOL!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •