De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard zoveelste receiver vraag

    Ik liep vandaag in een "correcte" winkel in Rotterdam tegen een erg aantrekkelijk geprijsde set Kef Q7 speaker. Daar ik momenteel nog een surroundsetje van JVC heb maar nooit blij geweest ben met het geluid mijn buidel opengetrokken en de set gekocht. Wat een verschil zeg.....................!!! Maar goed. Ik heb nu de smaak te pakken en in navolging van de nieuwe LED TV en Q7 set ga ik nu voor een nieuwe AV receiver. Na ontelbare reviews, forums etc etc kom ik er toch niet uit. Ik hang tussen de Onkyo 606/706 of de HK 255. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen (ik besef dat geluid een persoonlijk iets is). Verder ben ik op zoek naar een winkel waar ik deze receivers kan beluisteren. Op de een of andere manier zijn bij mij in de buurt geen winkels te vinden waar ik dat op mijn gemak kan.
    Ieder commentaar/advies zeer welkom.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven1967 Bekijk bericht
    Ik liep vandaag in een "correcte" winkel in Rotterdam tegen een erg aantrekkelijk geprijsde set Kef Q7 speaker. Daar ik momenteel nog een surroundsetje van JVC heb maar nooit blij geweest ben met het geluid mijn buidel opengetrokken en de set gekocht. Wat een verschil zeg.....................!!! Maar goed. Ik heb nu de smaak te pakken en in navolging van de nieuwe LED TV en Q7 set ga ik nu voor een nieuwe AV receiver. Na ontelbare reviews, forums etc etc kom ik er toch niet uit. Ik hang tussen de Onkyo 606/706 of de HK 255. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen (ik besef dat geluid een persoonlijk iets is). Verder ben ik op zoek naar een winkel waar ik deze receivers kan beluisteren. Op de een of andere manier zijn bij mij in de buurt geen winkels te vinden waar ik dat op mijn gemak kan.
    Ieder commentaar/advies zeer welkom.
    Als dit werkelijk de modellen zijn waar je tussen twijfelt zeg ik:

    Neem de Onkyo TX-SR706, degelijk apparaat, ziet er ook goed uit en heeft aardig wat aan boord. Erg veel waar voor je geld.

    De Harman Kardon 255 valt voor mij af vanwege zijn uiterlijk, spreek me echt niet aan, komt imo niet degelijk over. Kwalitatief kan hij best goed zijn, maar je kijkt er toch ook dagelijks tegenaan.


    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  3. #3

    Standaard

    Pioneer maakt ook receivers die kwa uitstraling en geluid goed bij Kef passen en zijn dus ook de moeite van het beluisteren waard.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •