De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Lg Hb-354bs

  1. #1

    Standaard Lg Hb-354bs

    Hoi mensen,

    Ik lees al een hele tijd hier mee en heb al veel info gevonden die mij goed geholpen heeft.
    Daarom wilde ik deze keer wat info verstrekken. ik heb vandaag de LG HB-354BS binnen gekregen en dacht dat hier misschien wel mensen zouden zijn die daar wat meer van wilde weten.

    Om te beginnen het apparaat ziet er erg netjes uit een heeft een moderne uitstraling, de luidsprekers zijn mooi vormgegeven en voelen degelijk aan. de sub heeft ook een mooie afwerking en dit komt vooral door het zwart ijzere rooster wat voor de spieker zit. (op de foto's die op internet te vinden zijn staat de sub som met dit rooster afgebeeld en soms met zwart stof er voor) ik weet niet of dit een fout is op de foto's of dat er werkelijk 2 soorten subs zijn bij deze set. De speler zelf is mooi afgewerkt. de afstandsbediening vind ik er helaas wat goedkoop uitzien en past eigelijk niet bij de set. (alles is pianolak zwart behalve de ab) de knoppen op de ab vind ik erg onduidelijk geplaatst. Het kan ook zijn dat ik hier nog aan moet wennen. Maar bijf. de knoppen voor het bedienen van een LG tv zitten zo laag op de ab dat je hem bijna niet vast kan houden als je ze wil gebruiken.

    Het instaleren van de set was niet heel moeilijk en zo gebuurd. De set word netjes geleverd met een HDMI kabel een component kabel en een kabel om je MP3 speler aan te sluiten op de set. Dit vond ik erg netjes omdat ik steeds meet het gevoel heb dat er juist steeds minder kabels worden geleverd bij nieuwe aparaten.

    De set geeft een mooi beeld op 1080p met 24Hz andere instellingen zijn ook mogelijk maar heb ik niet geprobeerd. mijn eerste film die ik gekeken heb was oorlogswinter op BR. (lag al 3 weken te wachten).

    Het geluid is naar mijn mening goed. Ik heb verder niet zo veel verstand van geluid maar als ik het vergelijk met mijn oude set een 5.1 alles in een van JVC (TH-M45) vind ik dat de sub hier beter is en het geluid wat voller klinkt. Verdeer ga ik hier net te veel over zeggen want ik ben er niet in thuis.

    De USB aansluiting werkt goed met een MP3 speler en een externe HDD. een puntje van kretiek is wel dat deze op de voorkant zit en dat je dus altijd een kabel ziet zitten als er een HDD aan zit.

    Verder kan ik er nog niet te veel over zeggen maar als iemand vragen heeft kan ik altijd meer info geven. Als er verder nog interesen is dan zal ik over een week mijn verhaal aanvullen met de dingen die ik dan ben tegen gekomen.

    groetjes.

  2. #2

    Standaard

    Veel plezier met je setje

    Met een plaatje erbij wordt je verhaal al snel een stuk duidelijker, bij deze:



    Denk dat deze setjes heel geliefd zijn bij vrouwen, al zullen ze een sub liever ook niet hebben. Vraag me wel eens het nut af van setjes als deze, uitgerust met DTS HD en Dolby TrueHD terwijl ze het niet eens weer kunnen geven, maar goed dat terzijde.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Het plaatje maakt het inderdaad duidelijker.

    Dat vrouwen het een leuk setje vinden is wel waar denk ik want mijn vrouw was blij dat we van 5.1 naar 2.1 gingen (ze had het liefst 0.0 denk ik wel eens)

    over de weergaven van het geluid denk ik dat je in zekere zin gelijk hebt omdat het een deel van de kanalen niet kan weergeven. Maar het is naar mijn iede wel zo dat er een duidelijk hoor baar verschil in de weer gave zit van bijf dts hd en gewoon dts het geluid klinkt voller en mooier.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •