De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cloudy with a Chance of Meatballs (2009)

    Een prima leven hebben ze in het stadje Chewandswallow: als het regent, regent het soep en vruchtensap, als het sneeuwt, sneeuwt het aardappelpuree en als het stormt, vallen de gehaktballen zo in je mond. Maar wat gebeurt er als het weer uit de hand loopt?

    Met stemmen van: Anna Faris | Bruce Campbell | Andy Samberg | Bill Hader | James Caan | Mr. T | Tracy Morgan
    NL Release: Filmtotaal zegt 14 okt. 09 en imbd zegt 3 dec. 2009




    Site (incl. trailer) http://www.cloudywithachanceofmeatballs.com/
    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 15-06-2009 om 15:29 Reden: Toevoeging

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    "You are about to be crushed by a giant corn."
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  4. #4

    Standaard

    Draait ie ook ergens in het engels? Ik hoor en lees er goede dingen over maar voor "Het regent gehaktballen" kom ik mijn bed niet uit natuurlijk. Jammer hoor, jongens van de distributiemaatschappij. Beperkt (of niet) in de originele versie uitbrengen en vervolgens de doodsteek met zo'n nederlandse titel. Dan moet je het niet gek vinden dat je maar 2 rotte duiven en een verdwaalde straatcrimineel in de zaal krijgt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door creamdog Bekijk bericht
    Beperkt (of niet) in de originele versie uitbrengen en vervolgens de doodsteek met zo'n nederlandse titel. Dan moet je het niet gek vinden dat je maar 2 rotte duiven en een verdwaalde straatcrimineel in de zaal krijgt.
    Momenteel de best bezochte film van het land die niet Avatar heet...

  6. #6

    Standaard

    Ik geloof niet dat 'ie ergens in het Engels draait, maar het is dan ook primair een film gemaakt voor kinderen tot - nou - een jaar of twaalf. Loopt als een tiet, die film. En eigenlijk was het juist de nederlandse titel, die mijn aandacht trok. Denk dat 'ie voor volwassenen eigenlijk ook wel leuk kan zijn. Ik heb me er in elk geval prima mee vermaakt. Vond de 3D eigenlijk ook subtieler en beter gedaan dan bij Avatar.

  7. #7

    Standaard

    OK, my bad. Goed gedaan jongens van de distributiemaatschappij! Ik blijf vanavond lekker thuis.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb hem al thuis op blu (uit engeland). Erg leuke film! Vooral erg aparte humor.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •