Pagina 87 van 106 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 2642 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard



    - 3 Women (US)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2152

    Standaard

    Net gezien:

    Season 1, Episode 13 - The Conscience of the King
    Was een goeie aflevering!

    I Love My Sci-Fi

  3. #2153

    Standaard

    Net gezien

    Episode 4

    I Love My Sci-Fi

  4. #2154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Lange nacht
    Nou, zoals met veel films die langer dan 2,5 uur duren, verspreid ik dat over twee avonden. Ik begin meestal pas met kijken zo rond 22.30 uur. En inderdaad, Barry Lyndon duurt ruim 3 uur, en ondanks dat er weinig actie in zit, zijn die drie uur voorbijgevlogen, mede dankzij de schitterende cinematografie. Die is werkelijk nog steeds een lust voor het oog! Prachtige Blu-ray.

  5. #2155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht


    - 3 Women (US)
    'You'll like it, it's air-conditioned'

    (sorry, kon het niet laten )
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #2156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    'You'll like it, it's air-conditioned'

    (sorry, kon het niet laten )
    Hehe, nu weet ik iig wat je bedoelde
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #2157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hehe, nu weet ik iig wat je bedoelde
    Maar wat vond je nu van de film?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #2158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar wat vond je nu van de film?
    Echt zo'n film die eerst moet bezinken en over nagedacht moet worden(dacht eerst aan verkopen), want hij is eigenlijk best naar. Iig met nare karakters, er is niemand die leuk is. Wel heel tof hoe de rollen op een gegeven moment omgedraaid worden, hoewel dat ook weer niet zo hoeft te zijn. Het einde is voor mij echt de titel, wie vroeg er hier op het forum ook al weer naar een film met feministische trekjes
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #2159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Echt zo'n film die eerst moet bezinken en over nagedacht moet worden(dacht eerst aan verkopen), want hij is eigenlijk best naar. Iig met nare karakters, er is niemand die leuk is. Wel heel tof hoe de rollen op een gegeven moment omgedraaid worden, hoewel dat ook weer niet zo hoeft te zijn. Het einde is voor mij echt de titel, wie vroeg er hier op het forum ook al weer naar een film met feministische trekjes
    De personages zijn niet bepaald je standaard sympathieke Hollywood figuren, maar echt naar zou ik ze ook niet willen noemen. Tragisch eerder en daarom ook ontzettend hilarisch, de film vind ik vooral erg grappig, het zit vol met humor hoewel je denk ik vooral veel Altman gezien moet hebben om deze humor te kunnen zien. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, het is een vreselijk weerbarstige film. Het is al jarenlang een favoriet van me, maar iedere keer als ik hem zie kan ie weer compleet anders op me overkomen: soms moet ik me er bijna doorheen worstelen omdat ie traag voelt als stroop en een volgende keer vliegt het allemaal weer voorbij - het is maar net hoe mijn stemming is. Maar dat is ook direct de fascinatie van de film en het is in veel opzichten de ultieme vertegenwoordiging van Altman's visie op film. Ik quote:

    I don't think we've found a format for movies yet. We're still imitating literature and theater. Film can be more abstract, impressionistic, less lineair. Music changes form all the time. I think if you just establish a mood with a film, it might have more impact than everything we've done, just a mood.
    Ik zou hem zeker niet verkopen als ik jou was, omdat dit bij uitstek een film is die op je moet groeien en waar je een hele bijzondere relatie mee kunt opbouwen als je er langer mee leeft.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  10. #2160

    Standaard

    Hij gaat niet de verkoop in, wees niet bang
    Niet Hollywood sympathiek is een betere beschrijving idd, uiteindelijk worden ze wel naar in de zin van: Daar heb je dat nare mens weer.
    Wel leuk van dat lineaire. Ik heb regelmatig contact met een filmliefhebber die bij mij meestal toch de wens naar een lineair verhaal terug ziet.
    Nu alleen nog inplannen wanneer ik hem nog een keer ga kijken, ah in maart 2016 heb ik nog wel een plekje vrij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #2161

    Standaard

    Net gekeken:

    I Love My Sci-Fi

  12. #2162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nu alleen nog inplannen wanneer ik hem nog een keer ga kijken, ah in maart 2016 heb ik nog wel een plekje vrij
    De eeuwige vijand: tijd
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #2163

    Standaard

    Gelukkig weer wat tijd:



    - Two-Lane Blacktop (NL)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #2164

    Standaard

    Gisteren begonnen aan:



    To Kill A Mockingbird (UK)

  15. #2165

    Standaard

    zo direct in de speler:



    -The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  16. #2166

    Standaard

    Ga kijken:
    Smallville - Season 10 - Episode 5
    SGA Season 2 - Episode 17

    I Love My Sci-Fi

  17. #2167

    Standaard



    - Palais royal! (FR)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #2168

    Standaard

    Net TT's Swamp Water gezien.
    Beeld is beter dan Rapture (die had enorm last van witte flikkering).
    Geluid kan wel beter, enorm veel hissing.

  19. #2169

    Standaard

    Help! De postbode kwam ineens met een enorme lading aan blu-ray schijfjes aanzetten, dus ik moet nu voor vanavond een keuze maken uit:

    To Catch a Thief
    World on a Wire CC
    Anatomy of a Murder CC
    Smiles of a Summer Night CC
    Wages of Fear CC
    To Be or not To Be
    Grand Illusion
    Puzzle of a Downfall Child
    The Night Porter
    Picnic
    Pal Joey
    Twin Peaks: Fire Walk With Me

    Aarggghhhh....! En ik kan vanavond slechts maximaal drie films zien (vermits ze niet een extreme lengte hebben zoals de Fassbinder of Preminger) en ik wil ze allemaal zo graag zien. En morgen komt waarschijnlijk ook nog eens The Conformist, Dead Ringers en Exodus binnen.

    Ik denk dat ik me morgen ziek meld
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #2170

    Standaard



    The Sea Wolf (NL)
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  21. #2171
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Deze film vandaag ontvangen en vanavond bekeken. een TOPPER(!) in z'n soort.

    I'll be back!!

  22. #2172

    Standaard



    - Friday Night Lights (US)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #2173

    Standaard

    gisteravond gekeken:

    Smallville Season 10 Episodes 6 + 7

    I Love My Sci-Fi

  24. #2174

    Standaard

    vanavond:

    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  25. #2175

Pagina 87 van 106 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •