Pagina 76 van 106 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 2642 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    Prequel bedoelde ik ook
    Lees wel in de recensie dat het een alternatieve prequel is en daarom had ik dat niet in de gaten. Het is al heel lang geleden dat ik de originele prequel en opvolgers heb gezien en ik meende me al te herinneren dat die ook al uitleg gaven, maar dat klopt dus ook.

    Die aftercredits ga ik me nog eens kijken dan


    EDIT: Ow ja, ik vind dit ook niet vervelend om te kijken, maar ik houd meer van die alternatieve S.F. sfeer van het origineel
    Laatst aangepast door peptalk : 16-12-2011 om 15:44
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1877

    Standaard

    Bedankt voor de informatie Peptalk, Jurgen en Wieba .
    Ik denk dat ik deze film wel ga kijken.

    Er is wel zo'n Planet of the Apes blu-ray box, niet eens zo heel duur (zo'n 15 euro bij Amazon).
    Ik twijfel nog over de aanschaf van deze box. Als ik de trailers bekijk, komt het veel te ouderwets over, met al die apen kostuums enz. Dit is ook een van de redenen waarom ik Star Wars nog nooit heb gezien. Ik ben wel benieuwd naar de films, vooral vanwege de hoge posities op sites als IMDB.
    Laatst aangepast door roninpacino : 16-12-2011 om 15:59

  3. #1878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Prequel bedoelde ik ook
    Lees wel in de recensie dat het een alternatieve prequel is en daarom had ik dat niet in de gaten. Het is al heel lang geleden dat ik de originele prequel en opvolgers heb gezien en ik meende me al te herinneren dat die ook al uitleg gaven, maar dat klopt dus ook.
    Klopt, alleen spelen de orginele prequels na Beneath the Planet of the Apes zich af in een alternatieve tijdslijn. De wereld zoals we die kennen van de 1968 versie gaat kapot aan de einde van Beneath the Planet of the Apes, dus was er wat creatief schijfwerk nog om weer tot een film te komen. Conquest of the Planet of the Apes eens moeten kijken, want die verteld ook orgin verhaal, maar dan in de alternatieve tijdslijn. De 2011 film is dus eigenlijk de enige echte prequal op de 1968 versie.

    Die aftercredits ga ik me nog eens kijken dan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    EDIT: Ow ja, ik vind dit ook niet vervelend om te kijken, maar ik houd meer van die alternatieve S.F. sfeer van het origineel
    Sfeer in de 1968 versie is ook beter.

  4. #1879

    Standaard

    Ga zo dadelijk een aflevering kijken van seizoen 9 van Smallville, op BD, UK release. Aflevering 15. Mogelijk nog een film, weet nog niet welke!
    I Love My Sci-Fi

  5. #1880

    Standaard



    -The Princess Bride (UK)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1881

    Standaard

    Vandaag dagje vrij, vanmiddag Harry Potter 7 kijken en Transformers 3
    Gisteravond aflevering van V 2009 gekeken, aflevering 3 en de film Star Trek: Insurrection gekeken.
    I Love My Sci-Fi

  7. #1882

    Standaard



    - Ces amours-là aka What War May Bring (UK)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1883

    Standaard



    The Lion King Trilogy: The Lion King 2 - Simba's Pride (UK)

  9. #1884

  10. #1885

    Standaard



    - The Exorcist DC (US)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1886

    Standaard

    Zonet gekeken:

    Transformers 3 & Harry Potter 7

    I Love My Sci-Fi

  12. #1887

    Standaard

    Aflevering van Caprica [1.05], Cowboys & Aliens & de laatste Harry Potter

    Laatst aangepast door MarcelS1 : 20-12-2011 om 16:28
    I Love My Sci-Fi

  13. #1888

    Standaard



    - The Rock (NL)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1889

    Standaard

    Als ik thuis ben deze:



    - Larry Crown (NL)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als ik thuis ben deze:



    - Larry Crown (NL)
    Door de trailer dacht ik dit kan wel weer z'n lekkere Tom Hanks film worden/zijn maar ik vond hem een beetje tegen vallen en heb hem met moeite uitgekeken (na 45min ben ik onder tussen gaan computeren :S en met een half oog verder gekeken)

    Jammer vond ik het

  16. #1891

  17. #1892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Door de trailer dacht ik dit kan wel weer z'n lekkere Tom Hanks film worden/zijn maar ik vond hem een beetje tegen vallen en heb hem met moeite uitgekeken (na 45min ben ik onder tussen gaan computeren :S en met een half oog verder gekeken)

    Jammer vond ik het
    Daar had ik totaal geen last van. Verassend is hij niet, maar dat had ik dan ook niet verwacht, gewoon een lekkere feel good movie met goede acteurs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1893

    Standaard

    Wat Pep hier eigenlijk wil zeggen is dat het niet uit maakt hoe de film is. De aanwezigheid van Julia Roberts is al genoeg voor een positieve waardering.

  19. #1894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Wat Pep hier eigenlijk wil zeggen is dat het niet uit maakt hoe de film is. De aanwezigheid van Julia Roberts is al genoeg voor een positieve waardering.
    Dat is idd wel een hele mooie vrouw, zeker gezien haar leeftijd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1895

    Standaard

    Aflevering van Smallville Seizoen 9, aflevering 16
    I Love My Sci-Fi

  21. #1896

    Standaard



    - Son of Babylon (NL)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1897

    Standaard



    - Chaplin (1992) (UK)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht


    - Chaplin (1992) (UK)
    Ben erg benieuwd naar de beeldkwaliteit van deze BR.
    Lees dat de US-versie niet al te best scoort op b-r.com, maar zie dat deze van Optimum is, vandaar.

  24. #1899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ben erg benieuwd naar de beeldkwaliteit van deze BR.
    Lees dat de US-versie niet al te best scoort op b-r.com, maar zie dat deze van Optimum is, vandaar.
    Het is geen demomateriaal en het moet beter kunnen, maar het enige wat ik herken is het wat softe beeld.
    Op de US versie staan extra's en op de UK versie niet, dus dan zouden ze best verschillend kunnen zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1900

    Standaard



    The Adventures Of Priscilla, Queen Of The Desert (1994) (US-versie, met NL-ondertitels)

Pagina 76 van 106 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •