De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over WB essential slipcovers & douane formulier

    Hoi,

    Ik heb 2 vragen:

    Wat doen jullie met de Warner Brothers Essentials slipcovers? Halen jullie de blu-ray doosjes daar uit, of laten jullie het in die doorzichtige slipcovers zitten?

    En nog een vraagje:

    Ik heb 3 steelbooks via Best Buy besteld, een Amerikaan daar heeft de steelbooks ontvangen en zend het dus door. Maar nu vraagt hij aan mij welke prijs hij moet invullen onder custom charges. Het totaalbedrag van de films was ongeveer 37 dollar, boven de 22 euro moet je douane kosten/belasting enz. betale (= ca. 27 dollar).

    Wat bedoelt hij daarmee? Of hij een lagere prijs moet invullen van de 37 dollar? Want ik denk niet dat hij de BB factuur mee stuurt, wordt namelijk niet via BB zelf verzonden.

    Wat moet ik antwoorden?

  2. #2

    Standaard

    1. Die slipcovers vind ik te lelijk voor woorden dus die gaan de prullenbak in
    2. Als de factuur niet meegestuurd wordt dan zou ik het wel weten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    1. Die slipcovers vind ik te lelijk voor woorden dus die gaan de prullenbak in
    2. Als de factuur niet meegestuurd wordt dan zou ik het wel weten
    Hij heeft nét een reactie teruggestuurd en zei dat hij er 5 dollar per stuk zou opzetten . Dus 15 dollar in totaal (excl. verzendkosten) .

    Zelf heb ik de blu-ray's nog in die slipcovers zitten, maar ik denk dat ik ze eruit haal, vind ze zelf ook niet zo mooi. Alleen daardoor lijkt het alsof ze bij elkaar horen .

  4. #4

    Standaard

    Ik heb die plastic hoesjes ook weggegooid. Ook de kartonnen hoesjes van DFW releases haal ik er vanaf. Dat karton gaat uitzetten en ziet er niet uit.

    Alleen de slipcovers die je vanaf de bovenkant er overheen schuift of kartonnen hoesjes bij boxjes met meerdere films laat ik er omheen. Zijn ook niet allemaal even mooi maar voegen wel wat toe in mijn ogen.

    Met douanekosten heb ik geen ervaring.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Ik heb die plastic hoesjes ook weggegooid. Ook de kartonnen hoesjes van DFW releases haal ik er vanaf. Dat karton gaat uitzetten en ziet er niet uit.

    Alleen de slipcovers die je vanaf de bovenkant er overheen schuift of kartonnen hoesjes bij boxjes met meerdere films laat ik er omheen. Zijn ook niet allemaal even mooi maar voegen wel wat toe in mijn ogen.

    Met douanekosten heb ik geen ervaring.
    Welke DFW kartonnen doosjes bedoel je?

  6. #6

    Standaard

    Die zijn in dezelfde vorm als de plastic hoesjes van WB maar dan van dun karton. Zitten o.a. om The Expendables en The Mechanic.

  7. #7

    Standaard

    O, mijn 2 films hebben die niet .
    (Mechanic and Expendables).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •