Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard WB Extra Digitale Kopie

    Hallo,

    ik vroeg me af wat iedereen hier vind van de nieuwe actie van WB, ikzelf vind het namelijk vrijwel nutteloos, omdat veel mensen toch een ipod hebben of een ander apparaat waar geen Windows mediaplayer op draait. En ik ga de film niet nog eens op mijn pc kijken als ik de film net op blu-ray heb gekocht, dan is een dvd-versie als extra (zoals bij Disney) veel nuttiger, want die kun je overal mee naar toe nemen, maar de download is enkel te gebruiken op één pc.

    mvg, Stanley
    Laatst aangepast door STaN_THe_MaN : 11-06-2009 om 15:09

  2. #2

    Standaard

    Zeker voor de mac gebruikers onder ons, waaronder ik, zie ik liever een DVD, die kan ik gewoon 'rippen' met een programma als Handbrake en dan op m'n iPod/iPhone (noem het maar op) zetten.

  3. #3

    Standaard

    Ja, je hebt gelijk ik heb zo Hancock (UK). Ik vind het altijd wel toffer om een 2 disc te hebben voor dezelfde prijs meen een slipcase Geeft kleine meerwaarde!


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ja, je hebt gelijk ik heb zo Hancock (UK). Ik vind het altijd wel toffer om een 2 disc te hebben voor dezelfde prijs meen een slipcase Geeft kleine meerwaarde!
    Zijn de UK Digital Copies ook Windows only?

  5. #5

    Standaard

    Ik begrijp het concept niet helemaal behalve dan dat men een 2-disc kan verkopen. Blijkbaar bekt dat beter: 2-disc edition. In wezen is het helemaal geen 2-disc. Gewoon als extra feature toevoegen en geen 2-disc marketing van maken. Ik beschouw het als een leuke extra die ik tot op heden nooit heb bekeken omdat ik de blu-ray bekijk. Lekker een grote scherm! Straks gaat mijn oogsterkte er nog op achteruit omdat ik 3 uur op mijn ipod naar benjamin button zit te kijken...

  6. #6

    Standaard

    Why the hell zou ik op een klein schermpje naar een film gaan zitten turen als ik thuis een installatie heb om in high definition the kijken? Houdt geen steek. Wie zich de film op minder legale manieren wil toe-eigenen zal allicht wel een ander kanaal vinden. Als argument om de verkoop op te drijven is het toevoegen van een digitale kopie een flutargument.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Ik heb digitale kopieën ook nooit zo begrepen. Je hebt immers net de DVD gekocht, wat moet je dan nog met zo'n inferieure versie van de film?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaN_THe_MaN Bekijk bericht
    Zijn de UK Digital Copies ook Windows only?
    Ik weet niet ik heb hem nog niet uitgeprobeerd...Nooit de moed voor gehad


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik heb digitale kopieën ook nooit zo begrepen. Je hebt immers net de DVD gekocht, wat moet je dan nog met zo'n inferieure versie van de film?
    +1
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Daarnaast is het nadeel van die digitale Kopie's dat ze bij shops waarbij de verzendkosten worden berekend aan het gewicht van de zending (zoals Axelmmusic) aleen maar de verzendkosten laat toenemen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Daarnaast is het nadeel van die digitale Kopie's dat ze bij shops waarbij de verzendkosten worden berekend aan het gewicht van de zending (zoals Axelmmusic) aleen maar de verzendkosten laat toenemen.
    Inderdaad,vanuit die hoek heb ik het nog niet bekeken. Als de studio's de digitale kopie's via BD-live ter beschikking stellen dan heeft BD-live ook nog een functie. Lekker handig voor ps3 gebruikers. Hoe groot zijn die bestanden 100-300 mb?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Daarnaast is het nadeel van die digitale Kopie's dat ze bij shops waarbij de verzendkosten worden berekend aan het gewicht van de zending (zoals Axelmmusic) aleen maar de verzendkosten laat toenemen.
    Volgens mij moet je die kopie gewoon downloaden, tenminste zo was het bij Body of Lies. Blaadje met een code erbij waarmee je de kopie kan downloaden. Dat blaadje weegt toch niet echt veel...

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Volgens mij moet je die kopie gewoon downloaden, tenminste zo was het bij Body of Lies. Blaadje met een code erbij waarmee je de kopie kan downloaden. Dat blaadje weegt toch niet echt veel...
    De meesten worden gewoon op een schijfje gezet. Maar een codecoupon kan ook.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Volgens mij moet je die kopie gewoon downloaden, tenminste zo was het bij Body of Lies. Blaadje met een code erbij waarmee je de kopie kan downloaden. Dat blaadje weegt toch niet echt veel...
    Zou kunnen, maar bij o.a. Curious case of benjamin button en de Matrix staat de kopie op een tweede disc.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Zou kunnen, maar bij o.a. Curious case of benjamin button en de Matrix staat de kopie op een tweede disc.
    Bij CCoBB staat er op de tweede disk niks van digitale kopie, er zit een bonnetje met een code bij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    En niet te vergeten dat je die kopie maar tot een bepaalde datum kan kijken. Van mij hoeft het ook allemaal niet. Een disc die je nooit gebruikt, en kijken op een telefoon is nutteloos vind ik zelf.
    En als je toch een rip wilt dan maak je die zelf, of je trekt ´m ergens vandaan.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  17. #17

    Standaard

    compleet nutteloos. Als je een dvd'tje koopt ga je toch geen wannebee divx kijken?? en anders maak je die zelf wel. Puur alleen om cool te doen met termen als DIGITAL COPY BLA BLA BLAAA ( en dan de prijs omhoog doen )
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  18. #18

    Standaard

    Gewoon de film met top beeld, geluid en met genoeg extra's op een 50gb schijf. Snap niet waarom ze denken dat we wat anders willen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #19

    Standaard

    even domme vraag dan maar

    Ik zag net bij play dat Grand Tarino ook een digitale copie heeft. Nu dacht ik aah fijn heb ik ook een dvd (als vrienden de disc willen lenen)
    Maar het is dus geen dvd maar iets anders?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #20

    Standaard

    Het is inderdaad handig om even duidelijk te maken dat het bij sommige uitgaves gaat om een extra disc wat dus een DVD is met de film. En soms gaat het om een digitale kopie, in de vorm van een download code.

  21. #21

    Standaard

    Op amazon.com staat niets over een digitale copy bij Grand Torino zou het een play only actie zijn?
    Het is erg onduidelijk vind ik.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #22

    Standaard

    Op Amazon.com staat wel degelijk informatie over een digitale kopie. "Gran Torino (Amazon Digital Bundle + Digital Copy and BD-Live)" staat er bovenaan de pagina. En de artwork van de verpakking geeft aan "Digital Copy Special Edition".

    http://www.amazon.com/Torino-Amazon-...4802925&sr=8-1

  23. #23

    Standaard

    Compleet nutteloos vind ik het niet. Ik heb op mijn main PC thuis een Blu-Ray drive dus voor daar is het niets waard natuurlijk. Maar een extra copy op een DVD-schijfje (of een digitale copy) laat me toe dat ik de film ook op mijn laptop kan bekijken als ik in het buitenland zit. Natuurlijk kan ik dat ook in HD rippen van de Blu-Ray zelf maar dat is ook weer extra last.

    Trouwens de DVD of digi. copy disk kan je ook aan je familie uitlenen of geven als die nog geen Blu-Ray speler hebben.

    Akoord, ik zie ook veel liever een 2-disc editie waarvan de 2e disk vol met extras staat. Maar een extra copy op DVD of digitaal heeft ook wel zijn nut.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Breydel Bekijk bericht
    Compleet nutteloos vind ik het niet. Ik heb op mijn main PC thuis een Blu-Ray drive dus voor daar is het niets waard natuurlijk. Maar een extra copy op een DVD-schijfje (of een digitale copy) laat me toe dat ik de film ook op mijn laptop kan bekijken als ik in het buitenland zit. Natuurlijk kan ik dat ook in HD rippen van de Blu-Ray zelf maar dat is ook weer extra last.

    Trouwens de DVD of digi. copy disk kan je ook aan je familie uitlenen of geven als die nog geen Blu-Ray speler hebben.

    Akoord, ik zie ook veel liever een 2-disc editie waarvan de 2e disk vol met extras staat. Maar een extra copy op DVD of digitaal heeft ook wel zijn nut.
    Volgens mij is die digitale kopie bedoeld om op mp3-spelers (ipod etc.) Dus op een dvd-speler laten afspelen zal denk ik niet lukken.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Volgens mij is die digitale kopie bedoeld om op mp3-spelers (ipod etc.) Dus op een dvd-speler laten afspelen zal denk ik niet lukken.

    Uiteraard.

    * Een extra copy in DVD formaat kan je op PCs afspelen die voorzien zijn van een DVD drive, of in home-entertainment installaties die een DVD lezer hebben.
    * Een extra copy als digitaal formaat kan je op alle PCs afspelen (en iPODs ed.) of in home-entertainment installaties die een harde schijf, flash-kaart of USB ingang hebben.

    Ge hebt natuurlijk ook nog wel andere toepassingen zoals car-DVD etc.

    Als ik hier in huis even rondkijk wat hier allemaal staat aan PCs, DVD lezers en Blu-Ray lezers dan kan ik een Blu-Ray slechts op 1 plaats afspelen, een DVD schijfje op 3 plaatsen en een digitale copy op 4 plaatsen. Voor portable devices is dan DVD op 1 plaats en digitaal op 2 plaatsen, Blu-Ray op nog niets draagbaar. Dus IMO zo nutteloos zijn die extra copies nu ook niet.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •