Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray diefstal uit enveloppe !!!

    Ik heb de laatste 3 weken al een aantal keren meegemaakt, dat de discs uit de hoes zijn gehaald. De enveloppe is opengesneden, disc uit de hoes, en de hoes weer terug in de opengesneden enveloppe. Deze wordt dan gewoon bezorgd.

    Ik heb er schoon genoeg van. En TNT kan er niks aan doen (?). Je kunt alleen je beklag doen.

    Er lijkt een einde te komen aan een mooi initiatief. Ruilen/kopen via dit (en andere) forums.

    Ik ben zeer benieuwd, wie dezelfde ervaring heeft.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Ik nog niet.

    Vervelend zeg!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #3

    Standaard

    Dit niet zoals jij het beschrijft, maar wel poststukken die gewoon niet aankomen!

  4. #4

    Standaard

    Vorige week was een enveloppe van Amazon met twee blu-ray's en een DVD erin opengesneden. De blu-ray's zaten er wel nog in, de DVD lag gewoon los bovenop de envelop in m'n brievenbox. Heel vreemd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coinchantal Bekijk bericht
    Dit niet zoals jij het beschrijft, maar wel poststukken die gewoon niet aankomen!
    Ik nu ook met m'n steelbooks

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Ik heb de laatste 3 weken al een aantal keren meegemaakt, dat de discs uit de hoes zijn gehaald. De enveloppe is opengesneden, disc uit de hoes, en de hoes weer terug in de opengesneden enveloppe. Deze wordt dan gewoon bezorgd.

    Ik heb er schoon genoeg van. En TNT kan er niks aan doen (?). Je kunt alleen je beklag doen.

    Er lijkt een einde te komen aan een mooi initiatief. Ruilen/kopen via dit (en andere) forums.

    Ik ben zeer benieuwd, wie dezelfde ervaring heeft.
    Ik godzijdank niet.

    Ik werk zelf bij de post, en het is erg lastig om er achter te komen waar de dader zit. Het kan bij het ophalen van de post gebeuren, bij het sorteren, of bij de postbode die het pakket bij jou hoort te bezorgen. Hoewel er bij elk van die stappen toezicht zou moeten zijn, is dat er simpelweg jammer genoeg niet, onder andere door de bezuinigingen.
    Ik bestel ook regelmatig dingen via internet, en heb het geluk dat de bezorgers hier collega's zijn en ik ook persoonlijk ken. Mocht er iets gebeuren, weet ik zeker dat het niet aan de bezorgers ligt.
    Maar gewoon blijven klagen en eventueel je postbode aanspreken kan wellicht helpen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Ik heb de laatste 3 weken al een aantal keren meegemaakt, dat de discs uit de hoes zijn gehaald. De enveloppe is opengesneden, disc uit de hoes, en de hoes weer terug in de opengesneden enveloppe. Deze wordt dan gewoon bezorgd.

    Ik heb er schoon genoeg van. En TNT kan er niks aan doen (?). Je kunt alleen je beklag doen.

    Er lijkt een einde te komen aan een mooi initiatief. Ruilen/kopen via dit (en andere) forums.

    Ik ben zeer benieuwd, wie dezelfde ervaring heeft.
    We hebben net vandaag post naar elkaar verstuurd hoop toch niet dat ie opengemaakt word.
    Heb het nog nooit meegemaakt, wat ik wel een grote bron van ergenis vind is hoe er met post omgegaan word (beschadigingen aan pakketjes). Heb er zelf al eens behoorlijk over staan foeteren tegen de postvrouw, ze mikte het pakketje zo van een afstandje op de deurmat, vond ze wel makkelijk de deur stond toch open, ik werd er niet echt vrolijk van en heb dat maar even subtiel laten merken.
    Laatst aangepast door pascal b : 10-06-2009 om 17:24
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  8. #8

    Standaard

    Wat ik erg vind is dat de post hierover geen aansprakelijkheid wil aannemen. Het kost anders genoeg om van hun diensten gebruik te (mogen) maken. Blijven zeuren en kwaad op tafel kloppen is de boodschap.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.
    Wel wat kleine deukjes in slipcases, maar voor de rest komt hier alles keurig aan.
    Gelukkig zijn de postbodes hier vakbekwaam en het is hier toch een beetje ''ons kent ons'', dus als een postbode zoiets flikt...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Wat ik erg vind is dat de post hierover geen aansprakelijkheid wil aannemen. Het kost anders genoeg om van hun diensten gebruik te (mogen) maken. Blijven zeuren en kwaad op tafel kloppen is de boodschap.
    Exact, ik heb ook een paar keer gehad dat iets gewoon niet aankwam. Het standaard antwoord wat je dan krijgt is dat ze dit niet kunnen traceren, dus dan maar helemaal geen onderzoek meer? Zo kunnen de mensen die kwaad willen hun gang gaan.
    Bij een pakketje is het een ander verhaal, maar toch vind ik dat ze ook bij brievenpost beschadiging en verdwijning en dat soort zaken serieus moeten nemen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #11

    Standaard

    Oke, dit is wel wat extreem maar ik heb zovaak dat post niet aankomt. Zowel binnen als buitenland. Nu ook weer 2 filters voor me'n camera besteld in de states, niet aangekomen maar via paypal betaald dús kopersbescherming. Binnen Nederland betaal ik altijd achteraf als het gaat om on-tracerbare post. Pakjes ed. durf ik wel vooraf te betalen. Dan heb je teminste dat gezeik niet dat je je geld kwijt bent.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #12

    Standaard

    Ik heb één keer meegemaakt dat er een lege enveloppe in de brievenbus lag. De DVD was er netjes uitgevist en de lege enveloppe in de bus gegooid, alsof de dader nog even wou laten merken wat hij gedaan had.
    Ook twee maal pakketten verdwenen met recensiewerk voor de site. Volgens track en trace waren ze bezorgd, maar dat was dus niet het geval. Klagen had toen ook geen zin, je kon een formulier invullen en dat was dat. Er kwam geen onderzoek aangezien volgens de ptt de dader niet te achterhalen viel. Leek mij duidelijk dat het om de bezorger ging, aangezien de eerste keer wel de enveloppe in de bus lag en de andere keren de pakketten als bezorgd stonden vermeld.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Leek mij duidelijk dat het om de bezorger ging, aangezien de eerste keer wel de enveloppe in de bus lag en de andere keren de pakketten als bezorgd stonden vermeld.
    Ten eerste; dat is mooi k*t
    ten tweede; om meteen de bezorger de schuld te geven? Beetje kort door de bocht, misschien (dit is een veronderstelling) moet je betere brievenbuis kopen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Mark R Bekijk bericht
    Ten eerste; dat is mooi k*t
    ten tweede; om meteen de bezorger de schuld te geven? Beetje kort door de bocht, misschien (dit is een veronderstelling) moet je betere brievenbuis kopen.
    Met mijn brievenbus is niks mis en daar kan met geen mogelijkheid iets uit gestolen worden. De bezorger heeft een lege enveloppe in de bus gegooid die opengescheurd was, dus of hij is heel dom of ij heeft gewoon de DVD gejat.
    De bezorger van de pakketten moet het ook wel gedaan hebben, hoe kunnen ze anders vermeld staan als bezorgd?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Vorige week was een enveloppe van Amazon met twee blu-ray's en een DVD erin opengesneden. De blu-ray's zaten er wel nog in, de DVD lag gewoon los bovenop de envelop in m'n brievenbox. Heel vreemd.
    Misschien was het pakje anders te dik om door de brievenbus te passen?

  16. #16

    Standaard

    Ik hoop maar dat mijn twee Blu-ray steelbooks alsnog vandaag gewoon netjes op de mat komen te liggen.

  17. #17

    Standaard

    Op 1100 transacties 3 gevallen gehad van verdwenen poststukken...valt te overzien dus...mbt mijn commerciele aankopen véél meer...maar die doen niet moeilijk over opnieuw opsturen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Ik heb één keer meegemaakt dat er een lege enveloppe in de brievenbus lag. De DVD was er netjes uitgevist en de lege enveloppe in de bus gegooid, alsof de dader nog even wou laten merken wat hij gedaan had.
    Ook twee maal pakketten verdwenen met recensiewerk voor de site. Volgens track en trace waren ze bezorgd, maar dat was dus niet het geval. Klagen had toen ook geen zin, je kon een formulier invullen en dat was dat. Er kwam geen onderzoek aangezien volgens de ptt de dader niet te achterhalen viel. Leek mij duidelijk dat het om de bezorger ging, aangezien de eerste keer wel de enveloppe in de bus lag en de andere keren de pakketten als bezorgd stonden vermeld.

    De pakketten bezorgen is een ander persoon dan de reguliere post, dus beetje kort door de bocht. Maargoed ook bij een distributiecentrum kunnen ze opgeven dat iets "bezorgt" is. Al met al zijn het een stelletje criminelen bij de tnt, want ze jatten je zooi en doen vervolgens niks.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Al met al zijn het een stelletje criminelen bij de tnt, want ze jatten je zooi en doen vervolgens niks.
    Vindt je dat zelf ook niet een beetje kort door de bocht?

  20. #20

    Standaard

    Komt soms helaas voor dat er wat gejat word. maar nooit zoals jij het verteld.

    wat me wel opvalt dat het bij Play.com wel erg vaak gejat word. vanaf HMV en amazon heb ik nog niet gehad. HMV is ook veel sneller met levering. play.com moet je niet staan te kijken als je 3 weken moet wachten.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Op 1100 transacties 3 gevallen gehad van verdwenen poststukken...valt te overzien dus...mbt mijn commerciele aankopen véél meer...maar die doen niet moeilijk over opnieuw opsturen...
    Ik denk dat dat ook komt omdat je bij commerciële verstuurders (lees: webwinkels) vaak op de envelop kunt zien waar het vandaan komt. Als "iemand" ziet dat het pakje afkomstig is van Play.com of Bol.com is de neiging groter om even te kijken wat er in zit dan als het een blanco envelop is, zoals de forumleden hun discs versturen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Vindt je dat zelf ook niet een beetje kort door de bocht?

    Gaan we grappig doen??/

    Het is toch te achterlijk voor woorden dat je een poststuk niet aankomt, en als je dan melding maakt er geen ene f*ck aan gedaan wordt ??? En het zijn altijd de leuke poststukken die "kwijtraken" , mijn telefoonrekening komt wel altijd prima aan...wat gek ?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik denk dat dat ook komt omdat je bij commerciële verstuurders (lees: webwinkels) vaak op de envelop kunt zien waar het vandaan komt. Als "iemand" ziet dat het pakje afkomstig is van Play.com of Bol.com is de neiging groter om even te kijken wat er in zit dan als het een blanco envelop is, zoals de forumleden hun discs versturen.
    Klopt,

    daarom vreesde ik ook voor de take 3 actie waar Warner duidelijk zichtbaar Zodiac Blu Ray op de hoes zet. Gelukkig zijn mijn postbodes nog niet hi def proof, want alle blauwe en rode hoezen komen aan
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Gaan we grappig doen??/

    Het is toch te achterlijk voor woorden dat je een poststuk niet aankomt, en als je dan melding maakt er geen ene f*ck aan gedaan wordt ??? En het zijn altijd de leuke poststukken die "kwijtraken" , mijn telefoonrekening komt wel altijd prima aan...wat gek ?
    Dat was niet bepaald grappig bedoelt. Je beschuldigt nu de gehele TNT van crimineel gedrag terwijl er misschien een handvol medewerkers zijn die dit soort praktijken uithalen. Daarnaast is het voor TNT denk ik niet te doen om hier een bepaalde vorm van controle op los te laten, de trajecten zijn te lang en te divers om alles na te lopen en ook de post nog eens snel te leveren.

  25. #25

    Standaard

    Ik beschuldig de TNT van nalatigheid, aangezien ze der niks aan doen. Het is gewoon de bedrijfscultuur die er heerst. Iets jatten wat niet te traceren tot een bepaald persoon is, en aangezien er toch niks aan gedaan word is het nog een stapje makkelijker.

    Maargoed jij bent blijkbaar TNT fan, maar je zal wel anders worden wanneer er voor de zoveelste keer iets niet aankomt (en dan heb ik het dus over dvd's/bluray's/camera apparatuur etc etc etc.)
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •