De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ivm account verwijderen

    Hallo,

    Zou een administrator a.u.b. mijn account kunnen verwijderen?
    Ik gebruik mijn account namenlijk nooit meer en ik heb het niet zo graag dat ik nog accounts op het internet heb rondslingeren die toch niet gebruikt worden.

    Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
    Sam

  2. #2

    Standaard

    Accounts verwijderen doen we helaas niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Waarom dat dan niet?

    Ik zou graag antwoord willen krijgen van iemand die langer dan een maand mod is!

  4. #4

    Standaard

    IK denk zelf dat ze het niet doen omdat je dan waarschijnlijk topics krijgt, waar je in geschreven hebt, en die dan niet meer kloppen.

    Ik ben geen crew member, maar ik denk dat dat de belangrijkste reden is

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waarom dat dan niet?

    Ik zou graag antwoord willen krijgen van iemand die langer dan een maand mod is!
    Waarom nou weer zo'n denigrerende opmerking? Patrick is al ruim een jaar mod en weet net als de andere moderators prima wat de regels zijn.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ik zou graag antwoord willen krijgen van iemand die langer dan een maand mod is!
    Zal ik hier dan nog even op reageren: Accounts verwijderen doen we helaas niet.

    Verder gaat hier een slotje op. Discussie is hier overbodig.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •