De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is een goed DVD/HDD-recorder?

    Zoek een goede DVD/HDD-recorder.
    Welk merk(en) en tye(n) zijn goed.
    Prijzen tot max. 300 euro, want het is alleen om programma's op te nemen en soms een dvdtje te bekijken.
    Geen Samsung, want daar heb ik slechte ervaringen mee.
    jmm.deijkers@tiscali.nl
    UltraStarTrader

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdeij Bekijk bericht
    Zoek een goede DVD/HDD-recorder.
    Welk merk(en) en tye(n) zijn goed.
    Prijzen tot max. 300 euro, want het is alleen om programma's op te nemen en soms een dvdtje te bekijken.
    Geen Samsung, want daar heb ik slechte ervaringen mee.
    Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Panasonic. Scoort ook altijd hoog in diverse tests en heeft een vrij constant kwaliteitsniveau. Gebruiksgemak is wat minder en in sommige gevallen onnodig complex, maar de beeldkwaliteit is zeer goed.
    Maar ik zou zeggen: er is genoeg informatie over DVD/HDD-recorders te vinden op het internet. Maar ga vooral ook kijken in de winkel. Met name zaken als Media Markt hebben vaak een behoorlijk assortiment. Echt grote kwaliteitsverschillen tussen de diverse (bekende) merken zijn er niet meer; het komt meer neer op persoonlijke voorkeur, waarbij vaak ook aspecten als uiterlijk, bouwkwaliteit, aantal aansluitingen, afmetingen en niet te vergeten prijs een rol spelen. Ik ga zelf nooit voor de goedkoopste, maar ook nooit voor de duurste. Voor 300 euro moet je denk ik goed kunnen slagen.
    Overigens: wat waren jouw slechte ervaringen met Samsung?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •