Pagina 108 van 112 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112 LaatsteLaatste
De resultaten 2.676 tot 2.700 van 2792 worden weergegeven.
  1. #2676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vandaag Haken en System of a Down. En dat gewoon terwijl we de Kerstboom optuigen.
    Goed bezig.

  2. #2677

  3. #2678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Testament_-_The_Brotherhood_of_the_Snake_2016.jpg
    Daar kan de nieuwe Metallica niet aan tippen.
    Had pas al wat nummers gehoord van dit album.Puur kwa productie kan het niet tippen aan de laatste Metallica.

    Bij bepaalde soorten rock muziek moet je juist een rauw randje hebben maar persoonlijk vind ik dat Metal zo strak mogelijk geproduceerd moet worden.
    Zo hoop ik dat Iron Maiden nog eens een keer met een echte goede producer/mixer/recording gaat werken want hun laatste album klinkt gewoon matig.

    Greg Fidelman is jaren het hulpje van Rick Rubin [werkt nu zonder Rubin] geweest maar die gast weet wel hoe een plaat gemaakt moet worden.al die albums waar hij ook maar iets aan gedaan heeft klinken gewoon strak.[Greg Fidelman:Producer/mixer/audio engineer/recording]

    Heb nu al weer zin om straks het nieuwe Metallica album weer te draaien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-12-2016 om 10:07

  4. #2679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Had pas al wat nummers gehoord van dit album.Puur kwa productie kan het niet tippen aan de laatste Metallica.

    Bij bepaalde soorten rock muziek moet je juist een rauw randje hebben maar persoonlijk vind ik dat Metal zo strak mogelijk geproduceerd moet worden.
    Zo hoop ik dat Iron Maiden nog eens een keer met een echte goede producer/mixer/recording gaat werken want hun laatste album klinkt gewoon matig.

    Greg Fidelman is jaren het hulpje van Rick Rubin [werkt nu zonder Rubin] geweest maar die gast weet wel hoe een plaat gemaakt moet worden.al die albums waar hij ook maar iets aan gedaan heeft klinken gewoon strak.[Greg Fidelman:Producer/mixer/audio engineer/recording]

    Heb nu al weer zin om straks het nieuwe Metallica album weer te draaien.
    Ieder zijn eigen smaak maar Metallica heeft al bijna 25 jaar geen echt sterke cd meer gemaakt met als dieptepunten St.Anger en Lulu..
    Death Magnetic en de nieuwe zijn dan een kleine opleving.
    En wat produktie betreft moet dit soort muziek,naar mijn mening, juist een ruw randje hebben.

  5. #2680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ieder zijn eigen smaak maar Metallica heeft al bijna 25 jaar geen echt sterke cd meer gemaakt met als dieptepunten St.Anger en Lulu..
    Death Magnetic en de nieuwe zijn dan een kleine opleving.
    En wat produktie betreft moet dit soort muziek,naar mijn mening, juist een ruw randje hebben.
    Ik denk trouwens dat St.Anger hun meest ruwe plaat is.Die plaat was in alles slecht.

    De meningen zijn heel erg verdeeld over hoe de productie moeten klinken ja.Zeker de laatste Iron Maiden albums vind ik een goed voorbeeld van matig geproduceerde albums.

  6. #2681

  7. #2682

    Standaard



    Dit album vind ik iets minder dan de laatste maar toch nog altijd een meer dan prima metal album.[weet nog dat ik de SE bij een nachtopening van Free ben gaan halen]

    Nu het buiten knallen is kan ik hier lekker uit mijn dak gaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-12-2016 om 18:22

  8. #2683

  9. #2684

  10. #2685

  11. #2686
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard



    Een van mijn favoriete bands heeft na jaren weer een nieuwe en hij is machtig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #2687

    Standaard


    De eerste vier nieuwe tracks van John Mayer z'n nieuwe album. Heerlijke muziek weer!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #2688

  14. #2689

    Standaard

    Inderdaad weer een prachtige plaat van Pain of Salvation! Staat bij mij ook op, afgewisseld met Transcendence van Devin Townsend Project:

    LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
    Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /

  15. #2690
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij mij precies hetzelfde. DTP ga ik in maart naar toe.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #2691

  17. #2692

  18. #2693

  19. #2694

    Standaard



    Wat een feest dat ze dit jaar met een nieuw album komen.Elk album wat zij hebben is top.

    Trouwens heel benieuwd wie de productie gaat doen van hun nieuwe plaat.

  20. #2695
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oh ja, echt..?

    Trouwens, je kan dit album niet zonder Mesmerize luisteren. Dus in theorie is je posting onvolledig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #2696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Oh ja, echt..?

    Trouwens, je kan dit album niet zonder Mesmerize luisteren. Dus in theorie is je posting onvolledig.
    https://www.artiestennieuws.nl/62082...wn-nieuw-album

    las net een ander artikel dat een opname nog niet gepland staat.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-03-2017 om 08:05

  22. #2697

    Standaard

    Road games soundtrack (Brian May) Je weet wel die film met Stacy Keach als truck driver in Australie 1981

    spotify:track:4vXQCIpHPbS9dalgidAVXV

  23. #2698

  24. #2699

    Standaard



    Na zeven luisterbeurten ben ik er toch wel uit dat Josh weer een uiterst creatieve plaat heeft avgelverd.

    Of hij voor mij persoonlijk Era Vulgaris gaat toppen weet ik nog niet.

  25. #2700

Pagina 108 van 112 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •