Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 132 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik vervang wel steeds meer op HDDVD maar zeker nog niet alles. Sterker nog, ik heb er deze week via dit forum nog eentje gekocht. Wl grappig dat ik uit de lijst er maar eentje heb. Sneakers zoek ik nog wel op HDDVD...

  2. #102
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan moet je maar eens naar Indonesië gaan

    In één shop geweest, dus misschien niet representatief, maar toch het viel extreem
    op. Geen enkele blu-ray te bespeuren maar héél vaak wel dubbele uitgave HD-DVD
    en DVD erbij.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #103

    Standaard

    Sneakers wil ik ook nog wel in HD, maar niet meer op HD DVD. Cat People is trouwens de enige uit het lijstje die ik op HD DVD heb.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb het lijstje weer eens gecontroleerd maar ik heb nog geen nieuwe releases of aankondigingen kunnen vinden van de resterende titels. We zijn nu echt bij de bodem aanbeland. De tussenstand blijft staan op 25 titels.
    Monty Python's The Meaning of Life stond vorig jaar al op de site van Universal's 100th Anniversary bij de Blu-ray releases die gingen komen, maar is dus niet uitgekomen. Bol.com geeft nochtans, samen met enkele andere Universal Blu-ray releases zoals Psycho 2, wel een releasedatum van 8 mei 2013 hiervoor. Ik denk dat we 'm zeker in 2013 zullen zien.

  5. #105

    Standaard

    Monty Python's The Meaning of Life staat inderdaad nog steeds op de speciale 100th Anniversary-website van Universal. Maar bij het stukje met de releasedata van een nieuwe DVD of Blu-ray staat momenteel "TBA". Zie ergens op http://www.universal100th.com

    Ik meen me trouwens ook te herinneren dat er inderdaad wel eens ergens geschreven is dat er een Blu-ray aan zou komen. Volgens mij was dat naar aanleiding van een persconferentie m.b.t. de aankondiging van de 2012-titels van Universal. Blijkbaar is dat niet door gegaan.

  6. #106

    Standaard

    Afgelopen maandag denk ik mijn laatste HDDVD binnengekregen: Sneakers. Ik denk dat ik nu stop met aanschaffen, echt interessante titels zitten er niet meer bij. Eventueel heb ik nog 2 gewenste titels: 1408 DC en Letters from Iwo Jima (omdat ik het andere deel ook op HDDVD heb). Dus als die voor een luttel bedrag nog voorbij komen dan pik ik ze op, anders blijft het hierbij.

  7. #107

    Standaard

    Ik was al gestopt....zat laatst te kijken naar een aantal titels die ik goedkoop kon vervangen door de blu-ray (€5 per stuk) zoals Elizabeth, Riddick e.d., maar toen kwam er al een stemmetje in mijn hoofd: waarom eigenlijk ?

  8. #108

    Standaard

    Tja, ik wil nog wel eens een reserve speler op de kop gaan tikken zodat de collectie nog wel even doorkan. Want als mn speler nu de geest geeft wordt het lastig ze nog te bekijken...

  9. #109

    Standaard

    Ik heb dan ook voor de zekerheid al een reservespeler ......kan inderdaad geen kwaad.

  10. #110

    Standaard

    Ja, ik wil het liefst de XE1 en dan mn huidige EP35 als reserve maar die worden haast nooit aangeboden. De EP30 schijn je ook te kunnen upgraden als een EP35 (voor bitstream audio) en die zie je nog wel eens voorbij komen.

  11. #111

    Standaard

    Ik heb 3 spelers: een EP-30, een EP-10 en een E1. En alle drie staan ze inmiddels op zolder.

    Voor die laatste 2 betaalde ik trouwens vrijwel niets, maar het is wel een beetje overkill. Ik kan bijna wel een museum beginnen.

  12. #112

    Standaard

    Sneakers is aangekondigd voor 6 mei in de UK:

    http://www.blu-ray.com/news/?id=10648

    The Eagles - Farewell Tour 1: Live In Melbourne is inmiddels uit:

    http://www.amazon.co.uk/Eagles-Farew...2806316&sr=1-1
    Laatst aangepast door Johan1967 : 09-03-2013 om 06:21

  13. #113

    Standaard

    Arizona Dream en Streets of Fire zou ik graag nog op blu-ray willen zien.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Arizona Dream en Streets of Fire zou ik graag nog op blu-ray willen zien.
    Streets of Fire is nog steeds een pronkstuk van mijn HD-DVD collectie .

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Streets of Fire is nog steeds een pronkstuk van mijn HD-DVD collectie .
    Ja is een van de enige HD-DVD's die ik nog heb .

  16. #116

    Standaard

    Second Sight to Release Walter Hill's Streets of Fire

    British distributors Second Sight Films have revealed that they are preparing a Blu-ray release of director Walter Hill's Streets of Fire (1984), starring Michael Paré, Diane Lane, Willem Dafoe, and Rick Moranis. However, the distributors are yet to reveal a preliminary resale date.

    An itinerant soldier (Michael Pare) returns home to find his ex-girlfriend, now a renowned rock singer (Diane Lane), has been kidnapped by a vicious gang. He and a female sidekick (Amy Madigan) go to her rescue.


    Bron: blu-ray.com http://www.blu-ray.com/news/?id=11013

  17. #117
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even de andere kant uitwerken en iets toevoegen

    The Getaway uit 1994 werd ooit op BD aangekondigd ergens in 2010, maar na 3 jaar is hier nog altijd geen BD van. Zoals wel meer Universal titels
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Second Sight to Release Walter Hill's Streets of Fire

    British distributors Second Sight Films have revealed that they are preparing a Blu-ray release of director Walter Hill's Streets of Fire (1984), starring Michael Paré, Diane Lane, Willem Dafoe, and Rick Moranis. However, the distributors are yet to reveal a preliminary resale date.

    An itinerant soldier (Michael Pare) returns home to find his ex-girlfriend, now a renowned rock singer (Diane Lane), has been kidnapped by a vicious gang. He and a female sidekick (Amy Madigan) go to her rescue.


    Bron: blu-ray.com http://www.blu-ray.com/news/?id=11013
    Nice!

  19. #119

    Standaard

    Gisteren nog 2 HD-DVD's aangekocht op amazon. 40 year old virgin en No Reservations, voor 5 euro samen, geen geld natuurlijk. En sla toch alles digitaal op om het dan te streamen, dus dan is ver voor mij geen verschil tussen hd-dvd en bluray.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  20. #120

    Standaard

    Ik was eigenlijk gestopt met het onderhouden van de lijst, maar voor de gein heb ik hem toch nog maar eens bijgewerkt. Nog 18 titels over. Maar dat die nog niet op BD zijn verschenen heeft ongetwijfeld vooral te maken met desinteresse in de betreffende titels.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik was eigenlijk gestopt met het onderhouden van de lijst, maar voor de gein heb ik hem toch nog maar eens bijgewerkt. Nog 18 titels over. Maar dat die nog niet op BD zijn verschenen heeft ongetwijfeld vooral te maken met desinteresse in de betreffende titels.
    Nou ja, hoewel ik 'm zelf absoluut niet hoef, vind ik het toch vreemd dat Patch Adams nog niet verschenen is, zeker i.v.m. het overlijden van Williams. Meestal zijn studio's er als de kippen bij om te cashen.

    Inmiddels heb ikzelf alle HD-DVD's verkocht en ik heb globaal de helft ook al vervangen door de blu-ray.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou ja, hoewel ik 'm zelf absoluut niet hoef, vind ik het toch vreemd dat Patch Adams nog niet verschenen is, zeker i.v.m. het overlijden van Williams. Meestal zijn studio's er als de kippen bij om te cashen.
    Je kunt de klok er wel gelijk op zetten dat ie op z'n minst ergens volgend jaar uit gaat komen. Dat geloof ik wel.

    Mijn HD DVD-spul staat inmiddels op zolder. Ik ga er binnenkort een deel van dumpen denk ik.

  23. #123

    Standaard

    Je krijgt er niet veel meer voor, dat kan ik je wel vertellen. Maar ja, ik had ook 2 spelers; dan moet je maar denken: weg = weg. Het ruimt weer een beetje op. En je kunt weer op zoek naar de titels die je wilt vervangen, altijd leuk.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je krijgt er niet veel meer voor, dat kan ik je wel vertellen.
    Daarom heb ik het ook over 'dumpen'.

    Ik heb 3 spelers en daarvan ga ik er 1 weg doen. Dan heb ik een speler en een reservespeler over. Het ruimt inderdaad weer wat op.

  25. #125

    Standaard

    Bijna 2 jaar na de laatste aanpassing toch maar weer eens de lijst gecheckt. Na het op blu-ray uitkomen van Patch Adams, Nutty Professor 2: The Klumps, The Getaway (1994) en Midnight Run staat de teller nu op 14.

    Toch wel knap dat er na 10 jaar blu-ray nog steeds titels op deze lijst staan.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •