De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: LG of Samsung

  1. #1

    Standaard LG of Samsung

    Beste,

    Graag zou ik jullie mening willen weten over het volgende. Ik sta op het punt een LCD te kopen en ben aan het twijfelen tussen de volgende modellen:

    LG LCD-televisie 32LH2000
    Samsung LCD-televisie LE32B450

    Wat is de beste koop?

    Alvast heel erg bedankt!

    mvg
    Chantal

  2. #2

    Standaard

    Je links staan er een beetje nutteloos bij. De ene link helemaal niet door en de andere verkeerd.

    Ik zou zeggen dat ze gelijkwaardig aan elkaar. op basis van de specificaties.

    Je zult zelf in een winkel moeten bekijken welke jij mooier beeld vindt hebben. Prijzen heb ik niet op gelet dus mischien is de ene eel goed koper als de andere.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    Wij hebben de Samsung thuis, alleen dan wel de 26" versie en we zijn er tevreden mee. Over die andere kan ik niet oordelen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chantal1984 Bekijk bericht
    Beste,

    Graag zou ik jullie mening willen weten over het volgende. Ik sta op het punt een LCD te kopen en ben aan het twijfelen tussen de volgende modellen:

    LG LCD-televisie 32LH2000
    Samsung LCD-televisie LE32B450

    Wat is de beste koop?

    Alvast heel erg bedankt!

    mvg
    Chantal
    De Samsung heeft sowieso de betere reviews, ik zelf ben aan de derde Samsung toe en zou geen andere lcd willen. Ook de nieuwe LED's scoren weer torenhoog!
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de Samsung besteld maar denk er over om `m te annuleren. Vaak vind ik de Samsung`s er donker uitzien. Deze tv vond ik in de winkel een mooi beeld hebben maar ik zit er al meer dan 14 dagen op te wachten (wehkamp). De LG heeft als voordeel dat er een aan/uit knop op zit. Dit nieuwe model heb ik nog niet gezien in de winkel dus daar kan niets over zeggen. LG is meestal ok. De 26LG4000 bijv. heeft een mooi beeld. Verder is het in de winkel moeilijk te beoordelen omdat ze bij Block een film draaien met langzame beelden. Met normaal beeld ziet het er vast anders uit. Daar komt nog bij dat deze tv`s HD Ready zijn ipv Full HD.
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 17-06-2009 om 22:15

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •