Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Heeft niets met naïviteit te maken. Ik geef alleen aan dat de prijzen voor NL begrippen laag zijn, maar voor internationale begrippen volkomen normaal. Bovendien geef ik ook niet aan dat ik een goede transfer verwacht voor dat geld, maar dat we gewoon eerst af moeten wachten voordat we oordelen gaan vellen. Ik ben juist degene die niet naïef is en niet afgaat op wat er in het verleden is gebeurd. Ik geef die gasten gewoon een eerlijke kans. En zijn de releases crap, dan bestel ik ze wel in het buitenland. Jij stelt dat RCV in het verleden niet altijd even goede releases heeft gedaan, dus zal het nu ook weer niet zo zo zijn...dat is naïef en voorbarig...
    Het lijkt wel alsof niemand meer leest hier. Zoals gezegd zijn de meeste transfers van RCV prima, maar qua extra's stelt het totaal niets voor. In principe altijd zo geweest, met een enkele uitzondering. Ik ben tot op heden alleen negatief over de extra's, die ze er gewoon niet of nauwelijks op zetten.
    En het feit dat ze Kill Bill en Sin City op de markt hebben gebracht voor hogere prijzen, zonder extra's, zegt al genoeg. Voorbarig heeft er niets mee te maken. De huidige releases van ze stellen al niet veel voor, dus mijn conclusie voor deze toekomstige discs is geheel terecht. We weten wat we kunnen verwachten. Kale releases met een over het algemeen goede transfer.
    Laatst aangepast door Mark de Jong : 29-05-2009 om 12:27 Reden: Typo
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Het lijkt wel alsof niemand meer leest hier.
    Jij stelt dat ik naïef ben omdat ik voor dat geld een goede transfer EN extra's verwacht, maar dat verwacht ik helemaal niet. Ik trek alleen nog geen conclusies. Ik ben dus niet over transfers begonnen, maar jij zelf. Jij doet dus aannames en leest dus ook niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H
    Jij stelt dat RCV in het verleden niet altijd even goede releases heeft gedaan
    Dit is wat ik zei, daar heb ik dus ook niet mee gezegd dat jij de transfers slecht vind. Ik heb het over releases, niet over transfers. Dus als we het over goed lezen gaan hebben...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Ik heb het over releases, niet over transfers.
    Je slaat hier de spijker op zn kop! Onze leesvaardigheden zijn prima. Voor deze prijs kun je wél een goede transfer verwachten. Als je niet de suggestie had willen wekken dat de kwaliteit van de transfer verband houdt met de verkoopprijs, had je dat niet in de je post moeten opnemen, ook niet als onderdeel van een opsomming.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Je slaat hier de spijker op zn kop! Onze leesvaardigheden zijn prima. Voor deze prijs kun je wél een goede transfer verwachten. Als je niet de suggestie had willen wekken dat de kwaliteit van de transfer verband houdt met de verkoopprijs, had je dat niet in de je post moeten opnemen, ook niet als onderdeel van een opsomming.
    Dank u!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Maar qua extra's hoef je vaak niet meer te verwachten dan een trailer en wat tekstuele informatie.
    Niet waar. Zie o.a. Terminator 2, Golden Compass, tal van 2-disc steelbooks a la Brigde To Terabithia enz.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Klopt,

    wat dus zou kunnen, met als voorbeeld onderstaand lijstje:
    eerst een kale BR, en dan een fatsoenlijke double dipper.

    Persoonlijk heb ik voldoende aan de film, voor de meeste titels, met enkele uitzonderingen (T2 destijds, LOTR en alle PIXAR titels)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Niet waar. Zie o.a. Terminator 2, Golden Compass, tal van 2-disc steelbooks a la Brigde To Terabithia enz.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #32

    Standaard

    Had graag Hairspray gedaan op blu-ray, maar als het een kale blu-ray uitgave wordt zal ik het laten bij mijn mooie 2 disc editie die vol staat met extra's.
    BD (1243) What i Watch

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Niet waar. Zie o.a. Terminator 2, Golden Compass, tal van 2-disc steelbooks a la Brigde To Terabithia enz.
    Vaak betekent niet altijd.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Je slaat hier de spijker op zn kop! Onze leesvaardigheden zijn prima. Voor deze prijs kun je wél een goede transfer verwachten. Als je niet de suggestie had willen wekken dat de kwaliteit van de transfer verband houdt met de verkoopprijs, had je dat niet in de je post moeten opnemen, ook niet als onderdeel van een opsomming.
    Heb het wederom niet over de link tussen transfer en prijs. Ik zeg dat je voor die prijs OF een prima transfer zonder extra's kan verwachten OF een matige transfer met wat extra's. Jongens, doe eens een beetje moeite.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #35

    Standaard

    Er is momenteel hier een heleboel discussie over niets. We weten niet wat de blu-rays voor specs gaan krijgen. Handig om dat eerst af te wachten, voor deze releases te gaan afbranden. Prijstechnisch vind ik de releases heel goed! Wat ik overigens wel mis is dat de lage prijzen mogelijk te maken hebben met het feit dat RCV een nieuwe partij op de blu-ray markt is. En laten we niet vergeten, er is een economische crisis die mogelijk maakt dat mensen minder geld besteden aan blu-ray 's, en dan is een scherpe prijstelling ook verstandig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Er is momenteel hier een heleboel discussie over niets. We weten niet wat de blu-rays voor specs gaan krijgen. Handig om dat eerst af te wachten, voor deze releases te gaan afbranden.
    Amen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Heb het wederom niet over de link tussen transfer en prijs. Ik zeg dat je voor die prijs OF een prima transfer zonder extra's kan verwachten OF een matige transfer met wat extra's. Jongens, doe eens een beetje moeite.
    Dan heb je het toch wél over de link tussen transfer in prijs?
    Mijn argumentatie is dus dat transfer en prijs helemaal niets met elkaar te maken hebben. Ik kan het wel met je eens zijn dat je voor deze prijs waarschijnlijk geen rits extra´s hoeft te verwachten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #38

    Standaard

    Heb net bij de FRS Pride and Glory zien staan (voor 24,99, niet echt een vriendelijke prijs, al vraag je het mij). Heeft een TrueHD track en als extra's "pop-up menu" en "scene selectie" dus dit ziet er alweer waardeloos uit...

  14. #39

    Standaard

    Veel van deze titels zijn de afgelopen tijd gerereleased met een tweede disc met extra's. Wellicht een vanilla BR en een DVD met extra's?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #40

    Standaard

    Het aanbod vergroot en dat vind ik alleszins een positieve evolutie.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat se7en een directe port is van Alliance. Die heeft een aspect ratio van 1.78:1 in plaats van 2.35:1.
    en de Alliance-versie is interlaced in plaats van progressive. 1080i dus...
    Laatst aangepast door bureaulamp : 01-06-2009 om 20:31

  17. #42

    Standaard

    Het meest benieuwd ben ik naar de versie van American History X.
    Als die het juiste beeldformaat heeft, hebben ze toch iets geleerd.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #43

    Standaard

    Kunnen weinig fout aan doen, dunkt me, want ze gaan echt geen 4:3 transfer in een 16:9 HD kader plaatsen, deze film is in 1:85:1.
    Ik denk dat het dezelfde transfer zal zijn als de USA versie, waar je een review van kunt lezen op Blu-ray.com, met screenshots.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Kunnen weinig fout aan doen, dunkt me, want ze gaan echt geen 4:3 transfer in een 16:9 HD kader plaatsen, deze film is in 1:85:1.
    Van RCV kan je alles verwachten, kijk maar naar de dvd uitgave.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #45

    Standaard

    Ik kijk super hard uit naar The Golden Compass. Hopelijk kosten de films in België ook een 10 à 15 eurotjes...


  21. #46

    Standaard

    Achja, zolang de prijzen maar laag zijn, de extra's interesseren me werkelijk geen zier.. Liever lage prijs dan veel extra's..
    Mooie is wel dat nu ook RCV op de markt komt met lage prijzen dat je er ook van uit mag gaan dat langzamerhand de grote merken ook lagere prijzen gaan hanteren (en dat mag ondertussen ook wel eens)..

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Achja, zolang de prijzen maar laag zijn, de extra's interesseren me werkelijk geen zier.. Liever lage prijs dan veel extra's..
    Mooie is wel dat nu ook RCV op de markt komt met lage prijzen dat je er ook van uit mag gaan dat langzamerhand de grote merken ook lagere prijzen gaan hanteren (en dat mag ondertussen ook wel eens)..
    En zeker in België!


  23. #48

    Standaard

    Heleboel zooi verwijderd, graag weer ontopic.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •