Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray releases RCV/E1 Entertainment

    RCV of E1 Entertainment (zoals ze zich vanaf nu gaan noemen) komt in september met een reeks nieuwe blu-ray's. Een overzicht:

    American History X
    Blade
    Curse of the Golden Flower
    Gangs of New York
    The Golden Compass
    Hairspray
    Hooligans
    The House of Flying Daggers
    Jackie Brown
    The Notebook
    Perfume
    Resident Evil: Extinction
    Seven
    Shine a Light
    We Were Soldiers

    Reeds eerder verschenen bij RCV/E1 Entertainment:

    Kill Bill - Vol. 1
    Kill Bill - Vol. 2
    Pride and Glory (de eerste titel als E1 Entertainment)
    Sin City

    Ik ben benieuwd naar de specificaties, maar gezien de prijs (€ 14,99 bij DVD Outlet) verwacht ik geen extra's.

  2. #2

    Standaard

    Mooie titels, nu maar hopen dat ze er iets van maken.....zal wel helaas niet en dan is het extra jammer dat sommige titels regio A zijn....

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop niet dat se7en een directe port is van Alliance. Die heeft een aspect ratio van 1.78:1 in plaats van 2.35:1.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4

    Standaard

    Het zullen wel geen topuitgaves worden. DVD Outlet heeft ze in de pre-order staan voor €15 per stuk.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Ik wacht het wel af, de boeiende titels zijn ook te importeren. Ik vraag me wel af of ze dezelfde baggerversie van Gangs of New York uit durven te brengen. Zal best wel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Welke versie is slecht dan en wat is er mis mee?
    Heb zelf alweer een paar maandjes de UK versie in de kast staan, maar heb deze nog niet bekeken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    Wehkamp heeft ze voor 12,50 staan
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Welke versie is slecht dan en wat is er mis mee?
    Heb zelf alweer een paar maandjes de UK versie in de kast staan, maar heb deze nog niet bekeken.
    Sowieso de Amerikaanse schijnt behoorlijk slecht te zijn. Hier een vergelijking tussen DVD en Blu-Ray. De Britse was dacht ik iets beter maar nog steeds niet echt geweldig, als ik me niet vergis.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #9

    Standaard

    Gaan ze de extra's van The Golden Compass porten van de UK-versie of wordt het weer een baggerversie zonder bonusmateriaal?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Perfume wil ik wel graag hebben, wel goedkoop trouwens, wat kun je daar uit opmaken?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Gaan ze de extra's van The Golden Compass porten van de UK-versie of wordt het weer een baggerversie zonder bonusmateriaal?
    Gezien de prijs is de kans groot dat er geen extra's op staan.

  12. #12

    Standaard

    ik neem het gebrek aan extra's graag voor lief - maar please - breng eens een mooie versie van american history x uit zeg...

  13. #13

    Standaard

    Laten we eerst maar wachten voordat we gaan speculeren over de prijs/extra's verhouding. Dit is juist de goede weg. Eigenlijk is het nog te duur voor back-catalog titels. Kijk maar naar de prijzen in het buitenland. Stelletje oplichters in NL.

    Ik zeg, goed bezig E1 Entertainment, nu is t een kwestie van afwachten, want er zitten zeker toffe titels tussen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat se7en een directe port is van Alliance. Die heeft een aspect ratio van 1.78:1 in plaats van 2.35:1.
    Datzelfde lijkt ook te gelden voor Blade. Zie www.axelmusic.com. Als dat zo is, dan blijft de DVD gewoon in de kast staan en kunnen ze de blu ray uitgave stoppen 'waar de zon nooit schijnt'.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hklink Bekijk bericht
    Datzelfde lijkt ook te gelden voor Blade. Zie www.axelmusic.com. Als dat zo is, dan blijft de DVD gewoon in de kast staan en kunnen ze de blu ray uitgave stoppen 'waar de zon nooit schijnt'.

    Inderdaad, dan gooi ik mijn R2 Jp met DTS track er nog een keertje in :razz:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Laten we eerst maar wachten voordat we gaan speculeren over de prijs/extra's verhouding. Dit is juist de goede weg. Eigenlijk is het nog te duur voor back-catalog titels. Kijk maar naar de prijzen in het buitenland. Stelletje oplichters in NL.

    Ik zeg, goed bezig E1 Entertainment, nu is t een kwestie van afwachten, want er zitten zeker toffe titels tussen!
    Je bent wel heel erg naïef als je voor deze prijs en een goede transfer verwacht en een disc vol met extra's.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Je bent wel heel erg naïef als je voor deze prijs en een goede transfer verwacht en een disc vol met extra's.
    Dus als het goedkoop is is het gerechtvaardigd dat het crap is???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    We zullen zien, heb Golden Compass besteld bij Wehkamp voor 6,95 (incl kostingscoupon).
    Ik vind het vreemd, dat er bijvoorbaat vanuit wordt gegaan dat het wel een slechte release zal zijn. Misschien is het wel erg goed, en betekent het een prijsdoorbraak in NL. In het buitenland US/UK zijn dit gewone prijzen voor backlog/oudere titels.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dus als het goedkoop is is het gerechtvaardigd dat het crap is???
    Probeer het nu niet om te draaien. We kennen allemaal RCV's reputatie qua releases. De transfers zijn op zich, ook niet altijd overigens, prima. Maar qua extra's hoef je vaak niet meer te verwachten dan een trailer en wat tekstuele informatie. Het lijkt me zeer, zeer sterk dat RCV een prijsdoorbraak gaat doorvoeren voor AAA titels, die dan ook nog eens boordevol extra's zouden moeten staan.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #20

    Standaard

    Waarom geen goede transfer? Dat heeft helemaal niets met de verkoopprijs te maken.
    Extra's zullen er idd wel niet opstaan, maar dat scheelt je dus ook in de prijs.
    Ik kan alleen maar toejuichen dat ze zulke competitieve prijzen bieden voor back-catalog releases

    Qua beeld en geluid kan er ook niet zoveel misgaan als er al een buitenlandse uitgave bestaat die ze kunnen overnemen. Als ze het maar wel eens afleren om widescreenverhoudingen (2.35:1/2.40:1) om te zetten naar (nagenoeg) fullscreen (1.78:1/1.85:1). Dat is echt not done, maar omdat de gemiddelde jan met de pet hier geen zier om geeft - het waarschijnlijk niet eens door heeft - komen ze er nog mee weg ook!.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #21

    Standaard

    Waar heb ik gezegd dat de transfers slecht zullen zijn ? Ik constateer slechts dat je voor de gehanteerde prijzen niet een geweldige transfer plus stapels extra's mag of kan verwachten.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Waar heb ik gezegd dat de transfers slecht zullen zijn
    Hier:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Je bent wel heel erg naïef als je voor deze prijs en een goede transfer verwacht
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Waarom niet eens mailen en vragen of er extra's op komen?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hier:
    Lees even na a.u.b.: er staat 2x en (en een goede transfer verwacht en een disc vol met extra's). Die staan er niet voor niets
    Laatst aangepast door Mark de Jong : 29-05-2009 om 12:08
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #25

    Standaard

    Je bent wel heel erg naïef als je voor deze prijs en een goede transfer verwacht en een disc vol met extra's.
    Heeft niets met naïviteit te maken. Ik geef alleen aan dat de prijzen voor NL begrippen laag zijn, maar voor internationale begrippen volkomen normaal. Bovendien geef ik ook niet aan dat ik een goede transfer verwacht voor dat geld, maar dat we gewoon eerst af moeten wachten voordat we oordelen gaan vellen. Ik ben juist degene die niet naïef is en niet afgaat op wat er in het verleden is gebeurd. Ik geef die gasten gewoon een eerlijke kans. En zijn de releases crap, dan bestel ik ze wel in het buitenland. Jij stelt dat RCV in het verleden niet altijd even goede releases heeft gedaan, dus zal het nu ook weer niet zo zo zijn...dat is naïef en voorbarig...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •