Pagina 1 van 118 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2950 worden weergegeven.
  1. #1
    Dane
    Guest

    Standaard Battle of the Movie posters!

    Algemene regels BOTMP

    -De eerste 2 posters in deze thread zijn vandaag gepost rond 16.00u, na 24 uur, dus na 16.00u morgenmiddag mag iemand de uitslag bepalen en dat vermelden in een nieuwe post tegelijk met 2 nieuwe filmposters.

    -Je mag natuurlijk ook wel je mening geven, waarom je voor een poster kiest maar om het makkelijker te maken om de uitslag te bepalen, graag de titel van de poster waar je op stemt in het vet weergeven.

    -Als jij na 24 u van plan bent om de uitslag te gaan bepalen en daarom alle posts na moet gaan kijken, laat dan eerst even in een korte post weten dat jij bezig bent met tellen, zodat mensen wachten met stemmen en zodat er niet meerdere mensen tegelijk gaan tellen, degene die het eerst een post plaats om te laten weten dat diegene bezig is, mag als volgende 2 posters plaatsen.

    En uiteraard, harstikke logisch natuurlijk, 1 stem per persoon....

    -------------------------------------------------

    Ik zag deze thread op een ander forum en het leek me wel leuk om te kijken of het hier ook aan zou slaan.

    De bedoeling is dat er iedere keer 2 filmposters worden geplaatst en dat je daarna je stem kunt geven aan een van de posters, beoordeel de posters alleen op uiterlijk e.d. en dus niet op hoe je film vond ofzo, als er een aantal stemmen zijn uitgebracht, plaats ik of iemand anders een vermelding van welke poster heeft gewonnen, welke dus de meeste stemmen heeft gekregen en daarbij weer 2 nieuwe posters.

    Als je ideeën hebt voor verbeteringen ofzo, laat het ff weten.

    De eerste 2 posters:



    VS.



    (EDIT: mijn stem gaat naar Spider-man )

    Elwood.

  2. #2

    Standaard Re: Battle of the Movie posters!

    Leuk idee, maar iets is me nog onduidelijk: wie bepaalt er wanneer en door wie er een nieuwe poster geplaatst mag worden?

  3. #3
    Dane
    Guest

    Standaard Re: Re: Battle of the Movie posters!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes
    Leuk idee, maar iets is me nog onduidelijk: wie bepaalt er wanneer en door wie er een nieuwe poster geplaatst mag worden?
    Daar heb ik ff hulp bij nodig, wat lijkt jullie het handigst, elke dag een nieuwe, of na een bepaald aantal stemmen, het idee is er, het moet alleen nog zo goed mogelijk geperfectioneerd worden zodat het voor iedereen toegankelijk is...

    Dus, help please...

    Elwood.

  4. #4
    Dane
    Guest

    Standaard

    Op het andere forum plaatst de starter van de thread telkens nieuwe posters, dat kan ook een goede oplossing zijn, en als ik er dan bijvoorbeeld niet ben, laat ik dat van te voren weten en geeft ik de taak over aan iemand anders die het dan vanaf dat moment doet....

    Elwood.

  5. #5

    Standaard

    Een forumspel met posters op zich spreekt iedereen wel aan denk ik, echter is het op deze manier niet bijzonder interactief. De plaatser heeft de leukste taak lijkt me. Het lijkt een beetje op de 'Raad de film'-thread maar dan zonder 'beloning' voor de lezer, om het zo maar uit te drukken. Het mist een beetje het denk- en beloningselement wat de laatst genoemde thread juist zo boeiend heeft weten te maken...

  6. #6

    Standaard

    Dit is mijn voorstel: Stel dat iemand twee posters plaats op maandag om 20u. Daarna kan de wedstrijd beginnen en bijvoorbeeld over een periode van 24u lopen. Dinsdag om 20u wordt er dan door iemand een stand van zaken opgemaakt. De persoon die de moeite doet om de uitslag te bepalen mag dan ook de volgende posters plaatsen. Stel nu dat er dinsdag om 20u geen winnaar wordt bepaald dat blijft de contest gewoon verder gaan totdat iemand de winnaar aanduidt en die mag dan weer een plaatje posten.
    Is dit een goed voorstel?

  7. #7
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes
    Een forumspel met posters op zich spreekt iedereen wel aan denk ik, echter is het op deze manier niet bijzonder interactief. De plaatser heeft de leukste taak lijkt me. Het lijkt een beetje op de 'Raad de film'-thread maar dan zonder 'beloning' voor de lezer, om het zo maar uit te drukken. Het mist een beetje het denk- en beloningselement wat de laatst genoemde thread juist zo boeiend heeft weten te maken...
    Heb jij ideeëen dan? je hebt idd wel een beetje gelijk, hmm, het gat volgens mij nog wel een tijdje duren voordat alles goed gaat, hopelijk komt het wel goed.

    Elwood.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Dit is mijn voorstel: Stel dat iemand twee posters plaats op maandag om 20u. Daarna kan de wedstrijd beginnen en bijvoorbeeld over een periode van 24u lopen. Dinsdag om 20u wordt er dan door iemand een stand van zaken opgemaakt. De persoon die de moeite doet om de uitslag te bepalen mag dan ook de volgende posters plaatsen. Stel nu dat er dinsdag om 20u geen winnaar wordt bepaald dat blijft de contest gewoon verder gaan totdat iemand de winnaar aanduidt en die mag dan weer een plaatje posten.
    Is dit een goed voorstel?
    Zoals ik het zie bepaald dan iemand morgen vanaf 16u01 de winnaar. Wie eerst is mag dan de volgende posters plaatsen.

  9. #9
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe


    Zoals ik het zie bepaald dan iemand morgen vanaf 16u01 de winnaar. Wie eerst is mag dan de volgende posters plaatsen.
    Dat lijkt me wel een goed plan maar is 24 niet een te lange tijd? Het is hier nog wel eens druk op het forum, maar 24 uur is wel het makkelijkst denk ik, nou, als iedereen het er mee eens is vind ik het een goed plan.

    Elwood.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Dat lijkt me wel een goed plan maar is 24 niet een te lange tijd? Het is hier nog wel eens druk op het forum, maar 24 uur is wel het makkelijkst denk ik, nou, als iedereen het er mee eens is vind ik het een goed plan.

    Elwood.
    We zullen het proberen. Ik kies voor blade. Ik stel voor dat de titel in het vetjes komt zodat het voor de persoon die de stemmen wil tellen overzichtelijk blijft. Nu is het aan de andere forummers....

  11. #11

    Standaard

    Een brainstorm-ideetje: het spel bestaat uit twee onderdelen.

    B: het stemmen op de posters en A: het uitspreken van je verwachtingen over het stemgedrag

    Globale speluitwerking: Op een van te voren bepaald moment van de dag plaatst een aangewezen (en later dan de winnaar van de vorige dag) persoon twee posters in deze thread. Vervolgens kan men gedurende een korte periode (een uur?) je eigen voorspellingen van de uitkomst van de stemmen (in percentages) posten. De volgende dag wordt door de plaatser van de posters de stemmen opgeteld. Als nou blijkt dat persoon X met zijn voorspelling van 91% voor film I en 9% voor film II het dichtst blijkt aan te zitten bij de daadwerkelijke einduitkomst van 90%, 10%, dan mag persoon X zichzelf de winnaar noemen en is hij de komende 24h verantwoordelijk voor het Posterspel.

    Het is maar een ideetje, misschien kunnen we er iets mee..

  12. #12
    Dane
    Guest

    Standaard

    Nu nog hopen dat de thread een beetje gaat lopen.

    Elwood.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes
    Een brainstorm-ideetje: het spel bestaat uit twee onderdelen.

    B: het stemmen op de posters en A: het uitspreken van je verwachtingen over het stemgedrag

    Globale speluitwerking: Op een van te voren bepaald moment van de dag plaatst een aangewezen (en later dan de winnaar van de vorige dag) persoon twee posters in deze thread. Vervolgens kan men gedurende een korte periode (een uur?) je eigen voorspellingen van de uitkomst van de stemmen (in percentages) posten. De volgende dag wordt door de plaatser van de posters de stemmen opgeteld. Als nou blijkt dat persoon X met zijn voorspelling van 91% voor film I en 9% voor film II het dichtst blijkt aan te zitten bij de daadwerkelijke einduitkomst van 90%, 10%, dan mag persoon X zichzelf de winnaar noemen en is hij de komende 24h verantwoordelijk voor het Posterspel.

    Het is maar een ideetje, misschien kunnen we er iets mee..
    Ik vrees dat dit een beetje ingewikkeld word. Mijn principe is dat de persoon die de moeite doet om de stemmen te tellen ook de volgende posters mag plaatsen. Jouw voorstel is ook het overwegen waard Gerrit maar ik denk dat we het zo nodeloos gecompliceerd maken. Wie helpt ons verder?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Algemene regels BOTMP:

    De eerste 2 posters in deze thread zijn vandaag gepost rond 16.00u, na 24 uur, dus na 16.00u morgenmiddag mag iemand de uitslag bepalen en dat vermelden in een nieuwe post tegelijk met 2 nieuwe filmposters.

    Je mag natuurlijk ook wel je mening geven, waarom je voor een poster kiest maar om het makkelijker te maken om de uitslag te bepalen, graag de titel van de poster waar je op stemt in het vet weergeven.

    Nu nog hopen dat de thread een beetje gaat lopen.

    Elwood.
    Volgens mij perfect!!!!!!!!!!!!!!

  15. #15
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes
    Het is maar een ideetje, misschien kunnen we er iets mee..
    Leuk idee, maar het moet niet te moeilijk worden, dus het lijkt me het beste dat we het op de manier doen zoals hierboven is beschreven., en het lijk me het makkelijkst om de winnaar zo weer te geven. Bv: Spider-man gewonnen met 8 stemmen tegen 7 voor blade 2, of iets in die zin iig.

    Elwood.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe


    Ik vrees dat dit een beetje ingewikkeld word. Mijn principe is dat de persoon die de moeite doet om de stemmen te tellen ook de volgende posters mag plaatsen. Jouw voorstel is ook het overwegen waard Gerrit maar ik denk dat we het zo nodeloos gecompliceerd maken. Wie helpt ons verder?
    Hmm... maar wat als er meerdere mensen de stemmen willen tellen ? Dat gaat dan toch niet lukken... of in ieder geval niet goed... ?

    Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #17

    Standaard

    Ik stem op Blade II. Ben wel benieuwd hoeveel mensen morgen tegelijk gaat tellen

  18. #18
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Hmm... maar wat als er meerdere mensen de stemmen willen tellen ? Dat gaat dan toch niet lukken... of in ieder geval niet goed... ?

    Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd ?
    Geef anders voordat je begint met tellen even een kort postje met de tekst, ik ga nu beginnen met tellen, dus heb even geduld a.u.b. ofzo, degene die dat als eerste doet is de volgende.

    Elwood.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Hmm... maar wat als er meerdere mensen de stemmen willen tellen ? Dat gaat dan toch niet lukken... of in ieder geval niet goed... ?

    Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd ?
    Nee integendeel. Dat is nog een kleine flaw in het concept, maar wanneer het spel even loopt, zal de oplossing zichzelf (hopelijk) komen aandienen. Een beetje trial&error dus.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Hmm... maar wat als er meerdere mensen de stemmen willen tellen ? Dat gaat dan toch niet lukken... of in ieder geval niet goed... ?

    Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd ?
    Wie eerst is wint. Net zoals in de tread 'raad de film' en 'raad de vage film'. En als nu blijkt dat telkens dezelfde persoon wint, dan zal die persoon zijn beurt toch wel eens afstaan aan diegene die tweede is geworden. Fairplay

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Geef anders voordat je begint met tellen even een kort postje met de tekst, ik ga nu beginnen met tellen, dus heb even geduld a.u.b. ofzo, degene die dat als eerste doet is de volgende.

    Elwood.
    De meest geschikte oplossingen zijn meestal de eenvoudigsten

  22. #22
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes
    De meest geschikte oplossingen zijn meestal de eenvoudigsten
    Ik heb het opgenomen in de Algemene Regels voor BOTMP, die bovenaan deze pagina te vinden zijn, te herkennen aan de grote rode koptekst.

    Nou, als er niemand meer stemt hoop ik jullie hier morgen iig weer te zien, bedankt voor jullie hulp en ideeën!!

    Elwood.

  23. #23

    Standaard

    Volgens mij zijn we vertrokken. Is best nog snel gegaan Elwood.

  24. #24
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Volgens mij zijn we vertrokken. Is best nog snel gegaan Elwood.
    In "slechts" 20 posts ofzo, hebben we toch alle regels e.d. vastgesteld, ben benieuwd wie over 22 uur en 3 kwartier, de volgende posters plaatst

    Elwood.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    In "slechts" 20 posts ofzo, hebben we toch alle regels e.d. vastgesteld, ben benieuwd wie over 22 uur en 3 kwartier, de volgende posters plaatst

    Elwood.
    Nu nog alleen hopen op voldoende reacties. Proficiat Elwood!

Pagina 1 van 118 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •