Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De Auro 3D upgrade is al een tijdje te krijgen en kost 149 Euro, maar er is geen aanbod en vergt een andere speakerlayout dan Atmos.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dank voor je antwoorden

    Mocht onverhoopt mijn oude tante plots de geest geven, dan doe ik je een PM, maar nu is dat nog niet direct aan de orde.

    Hoop binnenkort een bezoek te kunnen brengen aan John Tak en dan te mogen ervaren wat Dolby Atmos kan doen, ook
    mede daarvan komt er wel of niet minder snel een opvolger voor tante, ben nog steeds heel tevreden, dus het moet
    echt wel een beetje indrukwekkend zijn wil ik al snel overstag gaan.

    Voorlopig ben ik mij wel aan het voorbereiden om, als de tijd rijp is, een weloverwogen stap te kunnen nemen,
    het bezoek aan John is ook zo'n ervaring.

    Wens je heel plezier met je nieuwe apparatuur en dat het je maar heel lang storingsvrij mag dienen
    Dank je wel. Heb Atmos zelf nog niet ervaren maar ga het binnenkort eens in de bioscoop beleven.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De Auro 3D upgrade is al een tijdje te krijgen en kost 149 Euro, maar er is geen aanbod en vergt een andere speakerlayout dan Atmos.
    Claudio, ga jij nog voor de 7200? (daar was toch sprake van als vervanger voor je Onkyo).

  4. #54
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, hij is net uit en ik heb me voorgenomen om nog enkele recensies af te wachten, maar hij staat vanaf half februari in de winkel (nu alleen nog online) en dan ben ik bang dat mijn geduld teveel op de proef wordt gesteld. Dus mezelf kennende JA.
    Ik wil dan wel gelijk op jacht naar een mooie oplossing voor een paar witte en platte plafondspeakers. Waar ik ook nog even over twijfel is het DTS:X verhaal wat in maart bekend wordt gemaakt. DTS kennende zal dit het nieuwe systeem worden en dan is het zuur als de 7200 dit niet heeft of krijgt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ja, hij is net uit en ik heb me voorgenomen om nog enkele recensies af te wachten, maar hij staat vanaf half februari in de winkel (nu alleen nog online) en dan ben ik bang dat mijn geduld teveel op de proef wordt gesteld. Dus mezelf kennende JA.
    Ik wil dan wel gelijk op jacht naar een mooie oplossing voor een paar witte en platte plafondspeakers. Waar ik ook nog even over twijfel is het DTS:X verhaal wat in maart bekend wordt gemaakt. DTS kennende zal dit het nieuwe systeem worden en dan is het zuur als de 7200 dit niet heeft of krijgt.
    DTS:X neem ik aan dat je die via een update binnen kunt krijgen mocht hij nog niet standaard geleverd worden?
    Met of zonder, je hebt dan wel een beest van een versterker. Kan niet wachten om je ervaringen met deze machine te lezen!
    Je gaat dan voor een 7.1.2 opstelling?

    Edit: Claudio, kijk even naar deze aankondiging van H&C HiFi op het HT forum. Hij kan de X-7200 al leveren:

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=148336.0
    Laatst aangepast door Onkyo : 27-01-2015 om 16:44

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zag dat al via Facebook en op het HT-forum, zelfs voor een introductieprijs.Toch gaat mijn voorkeur naar een fysieke winkel in de buurt (Gek genoeg is hij al leverbaar online, maar nog niet in de winkel, import???). Al jaar en dag kom ik bij RAF in de Rijnstraat in Amsterdam (nu Hifi-klubben). Steeds als ik wat goeds wil en flink ga investeren, kom ik toch steeds daar terug. Ik wil hem daar ook even zien en beluisteren. Ook omdat bij dit model een HDCP 2.2. upgrade module uitkomt (mei) en dan vind ik het prettiger om hem straks naar de winkel te brengen. Zoals nu blijkt gaat dit toch geld kosten, terwijl er eerst gezegd werd dat dit niet het geval was, dus ook daar wil ik even over bakkeleien. Tja, en over dat DTS:X is nog zo weinig over bekend, dat ik vrees dat dit niet zomaar als update te verkrijgen is. Voordeel is dat de X7200 vlaggenschip een levensspan van twee jaar heeft in tegenstelling tot de overige modellen, waarvan er elk jaar wel een nieuwe serie uitkomt, dus wellicht zie ik dat te pessimistisch. Deels komt dat ook omdat ik als vervanging van mijn toch wel bijzondere Onkyo een beetje naar pre-pro neig. Een goede versterker gaat dan jaren mee en de AV-controller kun je zo nu en dan vervangen. Daarnaast zal ik als ik voor een Atmos-opstelling en Multi zones wil gaan toch een aparte versterker moeten aansluiten, omdat de Denon 9 versterkers biedt. Mijn Onkyo heeft 14 speakeraansluitingen en je kunt makkelijk swappen van kamer naar keuken naar eventueel tuin (heerlijk bij feestjes). Dat is bij de Denon weer lastiger. Tja, en omdat Marantz met de 8802 Pre komt is dat ook een optie, alleen vind ik die qua looks niet helemaal mijn ding, maar hij gaat wel beter klinken dan de Denon, maar de huidige Marantz versterker biedt daarentegen weer maar 7 kanalen. Dus dan moet ik daar bijna twee van nemen en die investering in ruimte en uiteraard geld is zelfs mij iets te gortig. Niet omdat ik het niet kan missen, maar gewoon uit principe. Dan is deze Denon toch wel weer een heel aantrekkelijke optie. Best vreemd, want ik was echt een groot Onkyo-fan, maar de weg die ze nu ingeslagen zijn met hun eigen AccuEQ (zeg maar geen EQ) met twee DSP-chips en de HDMI-issues, waarvan je pas na een jaar (of twee) weet of het probleem nu echt opgelost is, maakt dat ik vooralsnog geen Onkyo meer koop, terwijl ze nog steeds niet slecht zijn. Maar inmiddels wil ik minimaal Audyssey XT32, want dat schijnt toch wel een must te zijn.

    Kortom als ik enige denial opzij zet - Hij komt er toch wel -, zal ik daar zeker uitvoerig verslag van doen, wellicht wel als een heus artikel op DVD.nl. Er staat ook al een omvangrijk artikel over multikanaals-audio in de wacht, dus ik heb me heel erg verdiept in alles rondom multikanaals-audio en de nieuwe formaten. Nu hij eenmaal echt uit is, kriebelt het wel enorm. Wel weer een hoop werk, want ook mijn Pronto Professioneel moet opnieuw geconfigureerd worden met leuke nieuwe plaatjes enz.. Kan ik wel weer even hobbyen. Toch heb ik veel geleerd van mijn KURO vervanging, nieuw is niet altijd beter, maar als het eenmaal kriebelt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •