Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.

Discussie: Treme (HBO)

  1. #26

    Standaard

    Momenteel seizoen 3 op HBO, heerlijk om series nu gewoon een dag na de VS met ondertiteling te kunnen kijken in HD. Deze serie lijkt niet zo populair (dit topic ook al 1,5 jaar geen reactie), jammer want het is in mijn ogen een van de beste series die momenteel loopt. Goede mix van diverse onderwerpen die spelen in het post-Katrina New Orleans. Allemaal gaan kijken dus!
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 24-10-2012 om 12:07 Reden: Typo

  2. #27

    Standaard

    Ook één van mijn favoriete series. Voor iedereen die enigszins iets met muziek heeft een absolute must see! Maar ook op alle andere vlakken uitmuntend. Geweldig dat HBO deze serie van David Simon, ondanks de beroerde kijkcijfers, blijft steunen. Er komt een verkort vierde seizoen (ongeveer de helft van de eerdere seizoenen) om het verhaal af te ronden.

  3. #28

    Standaard

    Jammer dat het stopt, wist ik nog niet trouwens, maar wel fijn dat ze het fatsoenlijk kunnen afronden. Nu maar hopen dat Simon wel weer aan de slag gaat/ mag gaan met een nieuw project.

  4. #29

    Standaard

    Final 'Treme' season to feature five episodes!

    Last month, HBO ordered a fourth and final season of "Tremé," giving creators David Simon and Eric Overmyer a lump sum of money to stretch as far as they could. At the time, Simon told me they would likely be able to make somewhere between 4 and 6 episodes, and today it was announced that the creative team had split the difference and settled on 5.

    A post on the show's Facebook page (which I confirmed with HBO) says "Strike up the band. Production on the 5-episode final season of Treme begins November 5th."

    Bron
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #30

    Standaard

    Net de allerlaatste aflevering gezien Ook dit vierde (korte) seizoen was weer erg sterk... jammer dat het nu gedaan is. Wel mooi afgerond in elk geval. En zoals eerder aangegeven, hopen dat Davis Simon nog een kans krijgt van HBO omdat dit niet echt een kijkcijfer knaller is geworden.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    hopen dat Davis Simon nog een kans krijgt van HBO
    Co-Creator Eric Overmyer is in ieder geval "overgestapt" naar Amazon voor Bosch: A police procedural based on Michael Connelly's novels about Harry Bosch (Titus Welliver), a veteran police homicide detective with the Los Angeles Police Department. Goede cast en hoop dat de Pilot snel wordt opgepikt.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Co-Creator Eric Overmyer is in ieder geval "overgestapt" naar Amazon voor Bosch: A police procedural based on Michael Connelly's novels about Harry Bosch (Titus Welliver), a veteran police homicide detective with the Los Angeles Police Department. Goede cast en hoop dat de Pilot snel wordt opgepikt.
    Kijk, dat is in elk geval al goed nieuws! Deze zal ik in elk geval op de to-watch lijst zetten. Is het trouwens wel echt een serie? Volgens IMDB een TV-movie.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Is het trouwens wel echt een serie? Volgens IMDB een TV-movie.
    Pilots worden op IMDB altijd TV-Movies genoemd. Maar de Pilot van Bosch zal zeker op Amazon komen. Of de serie wordt opgepikt voor meer afleveringen zal afhangen van de "kijkers", zo werden in 2013 Alpha House & Betas opgepikt en Zombieland bijvoorbeeld niet. Alpha House & Betas zijn beidde overigens het kijken waard.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  9. #34

    Standaard

    Voor de fans van Treme, Co-Creator Eric Overmyer's Bosch is door Amazon online gezet!

    Ook 4 andere pilots, waaronder The After van X-Files's Chris Carter, staan online.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Voor de fans van Treme, Co-Creator Eric Overmyer's Bosch is door Amazon online gezet!

    Ook 4 andere pilots, waaronder The After van X-Files's Chris Carter, staan online.
    Bedankt voor de tip. zal ze beide bekijken. Begreep ik het goed dat ze de pilots online hebben gezet en dan de reacties van kijkers afwachten welke series ze echt gaan oppakken?

  11. #36

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de US-versie van de Blu-ray? De losse seizoenen hebben volgens blu-ray.com Nederlandse ondertitels, maar bij The Complete Series Collection wordt daar niet meer over gesproken. Zou me raar lijken dat ze de disks herpersen om het Nederlands er af te flikkeren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. zal ze beide bekijken. Begreep ik het goed dat ze de pilots online hebben gezet en dan de reacties van kijkers afwachten welke series ze echt gaan oppakken?
    Graag gedaan en ja dat begrijp je goed.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  13. #38

    Standaard

    Bosch wordt definitief opgepakt door Amazon. Daarnaast ook nog meer goed David Simon nieuws: hij gaat aan de slag met een nieuwe miniserie voor HBO.

  14. #39

    Standaard

    Enigszins off-topic, maar waarschijnlijk wel interessant voor fans van Treme; aflevering van Anthony Bourdain's No Reservations in New Orleans. David Simon en Wendell Pierce zijn ook te zien. Onderstaand de aflevering, staat ook op Netflix.


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •