Pagina 13 van 176 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 4379 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    KYUKETSUKI GOKEMIDORO

    GOKE: BODY SNATCHER FROM HELL / GOKE THE VAMPIRE

    Leek mij meer op een langgerekte aflevering van The Twilight Zone of Star Trek dan een sf/horror en dan bedoel ik ook echt langgerekt want het duurt maar en het duurt maar zonder dat er vorderingen in het plot komen

    Een vliegtuig stort neer doordat een ufo vogels zelfmoord laat plegen door zich op het vliegtuig te storten. Eenmaal neergestort voelen de overlevenden een aantrekkingskracht op de ufo en komen erachter dat de E.T's de aarde willen overnemen

    Vooral langdradig

    Wat mij overigens opviel is dat de titlesequence gekopieerd werd door KILL BILL V1

    6.0

    Trailer


  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ongelofelijk. Ben je van steen ofzo!? Ik kon het soms niet droog houden.
    Zeker ben ik van steen. En normaal kijk ik ook alleen maar films met Arnie, Chuck en Jean-Claude, dus daar zal het wel aan liggen.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ongelofelijk. Ben je van steen ofzo!? Ik kon het soms niet droog houden.
    Ik vind dit van die loze opmerkingen, er zijn mensen die zweren bij films als Amelie, Shawshank Redemption, La Vita e Bella etc. en mensen die er een afkeer van hebben. Allemaal een kwestie van persoonlijke smaak en de gemoedstoestand waarin je een film kijkt, iedereen in zijn waarde laten lijkt me wat dat betreft het toverwoord.
    Who buys DVD's anyway? :)

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Ik vind dit van die loze opmerkingen, er zijn mensen die zweren bij films als Amelie, Shawshank Redemption, La Vita e Bella etc. en mensen die er een afkeer van hebben. Allemaal een kwestie van persoonlijke smaak en de gemoedstoestand waarin je een film kijkt, iedereen in zijn waarde laten lijkt me wat dat betreft het toverwoord.
    Precies mijn gedachte, jij geeft het alleen wat anders weer Het moet je net grijpen en dat kan van veel dingen afhangen.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Ik vind dit van die loze opmerkingen, er zijn mensen die zweren bij films als Amelie, Shawshank Redemption, La Vita e Bella etc. en mensen die er een afkeer van hebben. Allemaal een kwestie van persoonlijke smaak en de gemoedstoestand waarin je een film kijkt, iedereen in zijn waarde laten lijkt me wat dat betreft het toverwoord.
    Helemaal mee eens.

  6. #306

    Standaard

    The Reckless Moment, Max Ophuls, 1949

    Ik heb deze film een tijdje laten bezinken. Direct na afloop was ik niet bepaald enthousiast. Een fantastisch uitgangspunt, maar op het eerste gezicht een nogal magere uitwerking. Weinig diepgang, een rommelig en ongeloofwaardig plot, een matige verhaalstructuur, en mager acteren van vooral de bijrolspelers.

    Daarna realiseerde ik me dat er nogal wat merkwaardige elementen in de film zitten die de indruk wekken dat er met deze film meer aan de hand is. Het constante roken van Joan Bennet, haar zoon die tot irritatie van moeder voortdurend half ontkleed rondloopt, de zeer aanwezige schoonvader, de onkarakteristieke dame bij het schimmige leenbureau.
    Kortom, dat ruikt naar symboliek; een film met ‘more than meets the eye’.

    Op basis van die constateringen begon ik te draaien. Was hier sprake van een hele goede film, misschien wel een miskend cinematografisch meesterwerkje?

    Maar hoewel dat uiteindelijk misschien wel zo is, kan het geen kwaad om zo nu en dan op je eerste indruk af te gaan.

    Bij deze: Goed camerawerk, hele goede hoofdrolspeelster, maar over de hele linie nogal saaie, rommelige, matige gespeelde noir annex melodrama.

  7. #307

    Standaard

    11:14
    Leuk concept, de film keert steeds terug naar enkele minuten voor 11:14 pm en we zien vanuit verschillende standpunten hoe een aantal gebeurtenissen meer verweven zijn dan je op het eerste zicht zou denken. Zodus doet de film qua structuur misschien wat denken aan 21 Grams of Crash, maar daar stopt de vergelijking. Zwarte komedie die goed in elkaar steekt en zeker weet te entertainen.

    "How about the penis?"
    I am Jack's signature.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zeker ben ik van steen. En normaal kijk ik ook alleen maar films met Arnie, Chuck en Jean-Claude, dus daar zal het wel aan liggen.
    Hé, en Bruce dan? of Sly?

    On topic:

    The Truth About Charlie (VS, 2002)

    Dit is een remake van Charade (VS, 1963). Maar ik kan het kort houden, de enige reden om deze film te kijken is Thandie Newton. De rest van de film is het aankijken niet waard. Ondanks dat er op zich een goed verhaal zou liggen weet de regisseur Jonathan Demme, ja die van Silence of the Lambs, echt totaal niet welke richting deze film uit moet. Wat er uiteindelijk overblijft is geen thriller, geen komedie en geen romance. En het is ook geen parodie van het origineel (wat geloof ik ook op een toneelstuk is gebaseerd). Wat een mislukking zeg :sad:.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    The Fall (2006)


    Wow. Cinematografie is prachtig. Acteerwerk is goed. Verhaal is grappig, leuk en zelfs zielig aan het eind. Kleine meisje is schattig. Maar vooral het uiterlijk van de film is ongelofelijk mooi. Voor mij een totale verrassing! 9/10
    Fantastische en zwaar ondergewaardeerde film! Meer mensen moeten dit juweel gaan zien!
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Fantastische en zwaar ondergewaardeerde film! Meer mensen moeten dit juweel gaan zien!
    heb hem net besteld op blu ray
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Fantastische en zwaar ondergewaardeerde film! Meer mensen moeten dit juweel gaan zien!
    Had'm enkele maanden geleden al bekeken bij een vriend van me... Ik kon'm niet waarderen, het was idd wel een mooie vertoning, sterk geacteerd, en echt een heel speciale sfeer, maar ik kon er gewoon niet inkomen, bij tijden vond ik het allemaal ronduit saai. Andere stukken waren dan wel weer heel sterk... Het is zowiezo een film die bij iedereen verschillende emoties naar boven haalt, want die vriend van me zat al heel de tijd te praten over een bepaalde scene, en hoe dat zo speciaal was, dat ie er echt door was weggeblazen en toen we bij dat stuk aankwamen, en hij op het puntje van zijn stoel ging zitten deed het mj totaal niets en had ik zoiets van euh ja? ik begrijp het niet... Waarom is dit zo gaaf?

    Maar goed, geen slechte film, gewoon erg speciaal
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #312

    Standaard

    DEATH RACE 2000

    You got 2 seconds to live!!

    Door het onlangs overlijden van Carradine besloot ik om deze classick maar weer eens tevoorschijn te toveren en ook nu tijdens het voor de zoveelste keer bekijken van deze high camp kan ik het niet laten om mijn lach in te houden

    Ik kijk deze film altijd van begin tot eind met een smile van oor tot oor

    Carradine en Don Steele zijn hier in topvorm maar het zijn de oneliners en de kills van Sly die deze film maken tot wat hij is

    5 kwartier een hypnotiserend campfestijn wat regisseur Bartel nooit meer heeft kunnen evenaren jammergenoeg

    Door de remake machine gehaald in 2008 onder de titel DEATH RACE

    10

    Trailer


  13. #313

    Standaard

    The Savages

    Weer een ontzettend goede drama film. Ondanks dat het een tragikomedie is vond ik het veel meer een drama. Er zitten wel een aantal grappige dingen in maar die laten je zeker niet hardop lachen. Dit is zeker geen minpunt voor de film maar juist een pluspunt.
    Zoals altijd acteerd Philip Seymour Hoffman weer ontzettend goed. Vrij ingetogen en daarom juist zo bijzonder. Ook Laura Linney doet het goed al vind ik Philip gewoon leuker om naar te kijken.
    Het is zeker geen luchtige film om te gaan kijken. Je moet hier echt even tijd voor vrij maken maar dan krijg je ook wat.
    8.3
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  14. #314

    Standaard



    Was hier vanavond op tv

    Ik hou wel van de Transporter films, totale onzin natuurlijk, maar een erg charismatische Jason Statham (een van mijn favo acteurs) is gewoon te cool als Frank Martin. Gewoon coole actie, vette oneliners, over the top carchases en dikke vechtpartijen. Ik bekijk dit soort films dan ook gewoon als puur entertainment en heb er geen problemen mee het verstand op nul te zetten. Ook is Kate Nauta gewoon belachelijk heet als Lola.... Een meid die in lingerie en hoge hakken rondlopend alles overhoop knalt en iedereen verrot stampt. Realistisch? No way. Heet, toch wel

    Net zoals de Taxi franchise zijn dit films die ik kan blijven kijken, gewoon vette shit, meer niet

    7.5/10
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #315

    Standaard

    Ik heb naar de eerste aflevering van de BBC-reeks Merlin gekeken. Sloeg me absoluut niet tegen en smaakt naar meer. Gegeven is ook origineel Merlin die nu eens niet de oude wijze man is maar een leeftijdsgenoot van Arthur
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #316

    Standaard

    Terminator 2 Judgment Day

    Vanavond gekeken op tv.
    De beste uit de reeks van 4 delen.

    9/10
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  17. #317

    Standaard

    DUE CATTONI A NOVE CODE... E MEZZA... AD AMSTERDAM

    TWO CAT O'NINE TAILS... AND A HALF... IN AMSTERDAM

    Tuurlijk heeft deze film niets te maken met Argento's klassieke giallo. Dat wist ik natuurlijk van te voren maar ik was toch nieuwsgierig naar deze Italiaanse giallo/comedy. Schijnt dat de 2 hoofdpersonen bekende Italiaanse lachebekkies zijn maar ik vond het allemaal nogal flauw

    6.0


  18. #318

    Standaard

    Das Leben der Anderen 2006 - Florian Henckel von Donnersmarck

    Uitstekende karakterfilm! Ging er vrij onwetend in maar na een tijdje begin je steeds meer verstrikt te raken in het verhaal en met name de psyche van de hoofdpersoon. Deed me af en toe denken aan One Hour Photo, al ziet deze film er stukken grimmiger uit. Ik vond Sebastian Koch ook weer goed spelen na hem in Zwartboek te hebben gezien. De film is sober en spannend tegelijk en wordt op het einde wellicht net wat te langdradig voordat de grote finale komt.

  19. #319

    Standaard

    Ondanks de vele negatieve recensies gisteravond toch maar een gokje gewaagd en gekeken naar:

    The Spirit (2008)

    en tja..na afloop kan ik de negatieve kritieken niet meer dan gelijk geven.. Hoewel er enkele aardige en ja zelfs grappige momenten in de film zitten, is het geheel gewoon een rotzooitje. Gedurende de hele film heb ik gewoon niet mee kunnen krijgen wat Frank Miller precies heeft willen zeggen met de film. Ik heb het idee dat Miller zelf ook niet helemaal wist wat voor film hij nu precies voor ogen had, gezien de stijl en uiterlijk van de film. Het ene moment worden we getrakteerd op mooie (computer) noir beelden a la Sin City (vooral de moment met The Spirit als silhouet en zijn rode stropdas wapperend in de wind zijn mooi), om vervolgens weer normale beelden van een stad in de ochtendzon te zien. Waar Sin City constant grauw en donker was, kan The Spirit op bijna geen enkel moment overtuigen qua sfeer.

    Daarnaast was het acteerwerk op momenten behoorlijk dramatisch. Acteurs die staan te praten alsof ze in een basisschoolmusical staan te spelen, veel te over-the-top one-liners. Misschien is acteren voor een green screen inderdaad moeilijk, maar films als Sin City en Sky Captain and the world of Tomorrow bewijzen toch het tegendeel. Op momenten had ik medelijden met Samuel Jackson die praktisch de enige acteur in de film was die een goede rol neerzette (voor zover dat mogelijk was in deze film); hij ging op zijn manier weer eens lekker ouderwets uit zn dak, en daar kan ik toch van blijven genieten.
    En dan de vechtscene bij het meer/modderpoel..Ik hoop dat Miller het zo heeft bedoeld, want het was wel zo belachelijk gemaakt dat ik er gewoon om moest lachen..vooral die wc-pot was mooi en Samuel Jackons line 'Toilets are always funny' maakte het toch wel af.

    Tot slot hoop ik dat Frank Miller snel weer aan de slag gaat met Robert Rodriquez, wat hopelijk een veel betere film oplevert dan dit. Blijkbaar is het solo regisseren voor Miller nog wat te hoog gegrepen. Interessante extra's zouden een dvd aankoop nog kunnen gerechtigen, anders gewoon laten liggen!

    4.7

  20. #320

    Standaard

    The Terminator (James Cameron 1984)
    Na het gedrocht dat Terminator Salvation heet, maar weer eens een echte Terminator opgezet. Het origineel blijft echt geweldig. Zo simpel maar zo effectief. Ik blijf het overigens jammer vinden dat Michael Biehn niet een grotere acteur is geworden. 9,2
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  21. #321

    Standaard

    HAUSU

    HOUSE

    Zow... Nouw... Als je denkt dat je zo'n beetje alles gezien hebt komt er een HAUSU voorbij kakken...

    Altijd gedacht dat I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER de eerste horrorfilm was voor kleine kinderen maar deze was die film toch een aantal jaartjes voor en ik denk serieus dat als Disney een horror zou maken met full frontals dat het hier op zou lijken

    Voor fans van THE WARRIORS OF ZU MOUNTAIN achtige gekheid en voor fans van films met mensen etende piano's

    7.5

    Trailer bekijken op eigen risico! Ik sta niet garant voor je geestelijke gezondheid!


  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Ik vind dit van die loze opmerkingen, er zijn mensen die zweren bij films als Amelie, Shawshank Redemption, La Vita e Bella etc. en mensen die er een afkeer van hebben. Allemaal een kwestie van persoonlijke smaak en de gemoedstoestand waarin je een film kijkt, iedereen in zijn waarde laten lijkt me wat dat betreft het toverwoord.
    Tjongejonge, wat een ophef over niks weer. Tuurlijk laten we iedereen in hun waarde, wat een open deur. Het was dan ook bepaald niet als een veroordeling bedoeld, zoals dat hier kennelijk wel wordt opgevat(?) Ik was wel lichtelijk verbaasd ja, maar zette het expres wat dik aan. Mag dat nog ajb? Als er iemand is die iedereen z'n mening gunt en in z'n waarde wil laten, dan ben ik het wel

    "EIGEN MENING EERST!"
    Laatst aangepast door BigLebowski : 05-06-2009 om 19:01
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #323

    Standaard

    Gisteren in de sneak:

    State Of Play
    De interesse voor deze film was door de goede trailer en een geweldige cast al lang gewekt.
    Het begint met wat spannende maar wel warrig geschoten scenes in het donker. De toon voor de film is gezet. Althans, zo lijkt het. Het begin en het eerste deel is erg sterk waarin een spannende verhaallijn uiteen wordt gezet. The Last King Of Scotland regisseur Kevin McDonald weet de spanning en stijl echter niet vast te houden, waardoor de film naarmate hij vordert steeds voorspelbaarder en minder spannend wordt. Het wordt veel te uitleggerig waarmee McDonald neemt z`n kijker niet echt serieus neemt en hij meent alles tot op het laatste uit te leggen.
    Dat is erg jammer, vooral na het sterke begin.
    Aan de cast ligt het niet. Russel Crowe en de oogverblindend mooie Rachel McAdams doen beide goed hun best waarbij ze knap worden ondersteund door Helen Mirren en Ben Affleck.

    Het gegeven, de basis van het script is dus goed maar in de uitwerking laat het de nodige steken vallen.
    Een gemiste kans.

    6,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 05-06-2009 om 20:33
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #324

    Standaard

    IL SESSO DELLA STREGA

    SEX OF THE WITCH / THE EVIL EYE

    Sfeervolle giallo over een kasteel, erfenis, moorden en blabla.

    This film has everything the fan of Eurotrash looks for: abundant nudity and sexual situations, hallucinatory sequences accompanied by bad early 70's rock music, nonsensical supernatural storyline, tasty splash of blood & gore, moodily lit baroque settings, with the whole gorgeous package punctuated by a distinct odor of perversity. The actors & actresses are good-looking, with ultra-groovy mod wardrobe, and hooker-heavy make-up on the women. Annamaria Tornello alone is adorned with sufficient eye makeup to cover the eyelids of every actress in Italy in 1973. Acting is capable all around. We are in exceptionally good hands with director Angelo Pannacciò, whose entire career was an impressive edifice of horror, filth & exploitation. Journeyman film composer Daniele Patucchi contributes a simple yet effective harpsichord based score. Cinematographers Maurizio Centini and Girolamo La Rosa both made Eurosleaze their exclusive focus, and handle their task with stylish expertise. In all, a satisfying viewing experience for lovers of trash, Italian style!
    Maar wat nog het meest opvalt is het einde wat veruit het meest idiote is wat ik ooit in een giallo ben tegengekomen, en dat zegt wat denk ik zo!!

    Wereldwijd is er geen Engelsvriendelijke versie, sterker nog er is alleen een zeldzame Italiaanse vhs en een Nederlandse huurtape

    7.5


  25. #325

    Standaard

    Terminator: Salvation (2009)



    *zucht*

    5/10

Pagina 13 van 176 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •