De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over Video cd maken!!

    Ik heb een paar videobestanden gedownload,en heb ze op een cd-r gezet ( via Windows Media Player ).Dat ging allemaal goed. Toen wilde ik ze op mijn gewone dvd speler kijken, maar ik krijg het niet voor elkaar om de videobestanden af te spelen!! Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

  2. #2

    Standaard

    via een muziekspeler een cd branden? hmm ok,

    neem gewoon nero en kies voor video cd maken, of winavi, clonedvd en wat niet al

  3. #3

    Standaard Video cd

    Heb het eerst ook met Nero geprobeerd, maar dat lukt niet! Er komt te staan: Cannot add file. Reason: unsupported file format.

  4. #4

    Standaard

    probeer dan is de eerder genoemde programma's

  5. #5

    Standaard

    Wat voor bestanden wil je dan branden?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Het zijn WMV bestanden. Heb vandaag ook een ander programma ( CD BurnerXP ) uitgeprobeerd,branden gaat goed, zowel op CD-R als DVD+R.Maar als ik de dvd en cd op mijn TV wil kijken, komt er geen beeld.Heb het op 3 dvd spelers geprobeerd!!

  7. #7

    Standaard

    Dat komt omdat de meeste dvd spelers geen WMV ondersteunen. Je moet ze dan wel omzetten naar het juiste formaat. Aangezien ook mensen die illegale bedoelingen hebben er ook profijt van hebben zal ik je moeten verwijzen naar anders sites op het internet. Via google zijn tal van guides te vinden. Succes met je zoektocht.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    sorry maar je vroeg hoe je een video-cd maakte en ik gaf je de oplossing

    een video-cd is een begrip, dus niet een datacd branden maar een videocd

    staat in nero of winavi duidelijk aangegeven

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •