Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 680 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    I didn't think this was physically possible, but this news sucks and blows at the same time.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Hij komt echt wel, alleen niet binnenkort.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #28

    Standaard

    Ben wel een beetje moe van dat volk daar. Schiet es op met die films!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ben wel een beetje moe van dat volk daar. Schiet es op met die films!
    Wie zegt überhaupt dat ze bij Universal er mee bezig zijn? Behalve een melding op de Nederlandse site was er niets over te vinden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #30

    Standaard

    Als ze er totaal nog niet mee bezig zijn en Spielberg wil er iets 'speciaals' van maken, dan vrees ik dat we nog 2-3 jaar moeten wachten op een 20th anniversary editie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #31

    Standaard

    Beter maar even wachten op een deftige uitgave dan snel iets teleurstellends op de markt zetten wat Universal de laatste tijd vaak doet.

    Op dit moment sta ik niet te springen als Universal een titel aankondigd
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #32

    Standaard

    Verbaast mij niks want ik vond dat Back to the future en Jurassic park wel erg dicht op elkaar zaten.

  8. #33

    Standaard

    is Jurrasic park voorloppig uitgesteld of gaan deze helemaal niet meer komen?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    is Jurrasic park voorloppig uitgesteld of gaan deze helemaal niet meer komen?
    Niemand kan in de toekomst kijken natuurlijk, maar ga er maar vanuit dat ze in de toekomst heus wel gaan komen. Tot die tijd, afwachten..

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    is Jurrasic park voorloppig uitgesteld of gaan deze helemaal niet meer komen?
    Uiteindelijk zal 'ie wel een keer op Blu-ray verschijnen, maar wanneer is nog niet bekend.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Wie zegt überhaupt dat ze bij Universal er mee bezig zijn? Behalve een melding op de Nederlandse site was er niets over te vinden.
    2 jaar geleden wel. Men was bezig me de HD-DVD uitvoering maar dat is stopgezet door S.S. himzelf. Als de ruzie mbt DreamWorks is bijgelgt zal al zijn werk wel los gaan komen... hoop ik.
    Laatst aangepast door Hombre : 29-10-2010 om 09:41

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    2 jaar geleden wel. Men was bezig me de HD-DVD uitvoering maar dat is stopgezet door S.P. himzelf. Als de ruzie mbt DreamWorks is bijgelgt zal al zijn werk wel los gaan komen... hoop ik.
    Steven Pielberg?
    The future is Blu

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Steven Pielberg?
    ha, ha , maar of ie blij is met de afkorting SS .... ?

  14. #39

    Standaard

    ff wat anders, ik hoop dat ze eens goed de tijd gaan nemen voor deze film. Ik irriteer me er steeds meer en meer aan dat er gewoon stukken weg zijn gelaten in de film. Die stukken heb ik in 1993 namelijk wel in de bioscoop gezien. Het gaat om het volgende; de scene voor dat het team de brachiosaurus ontmoet en aan komen rijden in de jeeps. Dr. sattler heeft een blad in de handen. hoe komt zij aan dit blad? In de trailer van jp zie je dat ze het plukt maar op de huidige dvd heeft ze het gewoon ineens. Zo zijn er meer stukjes die missen. nog iemand die dit is opgevallen?? zit er al jaren mee.. sorry als het off topic is..
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #40

    Standaard

    Ik denk dat ik je wel kan geruststellen, ik heb de film in 1993 in de bioscoop gezien, had em erna meteen op video en in 2000 op DVD, en kan met vrij grote zekerheid zeggen dat er geen shots of scènes ontbreken. Het shot "met het blad" zat trouwens 100% zeker enkel en alleen in de trailer.

    Ons geheugen is namelijk erg wispelturig, zo zijn er Star Wars fans geweest die jarenlang op zoek zijn geweest naar die ène versie van de film waar ze bepaalde gedelete scènes in gezien hadden (bv. de ROTJ light saber scène, of de zandstorm). Echter, zijn die beelden nooit vertoond (het eerste nu wel door de Blu-ray preview), ze hebben zelf de herinnering aangemaakt aan de hand van production stills, storyboards, door er achter de schermen over te lezen en de novelizations.

    Het interesseert me wel erg welke stukjes volgens jou ontbreken, vanuit de idee "wat iemand mogelijk meent te herinneren van JP" zonder dat dat er noodzakelijk in zat.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb de film in de bioscoop, op VHS en op video gezien en die scène zit inderdaad niet in de film, alleen in de trailer. Een trailer heeft wel vaker scènes die uiteindelijk niet in de film gebruikt zijn. Zo'n trailer wordt namelijk al voordat de film af is gemaakt. De scène op het strand uit King Kong waarin Ann schreeuwt en waarin King Kong vervolgens van zich laat horen zit ook niet in de film, enkel in de trailer.

  17. #42

    Standaard

    Er is misschien nog een andere reden dat sommige onder ons bepaalde zaken uit de bioscoop te menen herinneren, welke niet op DVD terug te vinden zijn.

    1. Tot ca. begin jaren ’90 hadden veel films een Domestic Cut (voor de VS) en een International Cut.
    Nederland kreeg dan de International Cut in de bios.

    2. Met de komst van DVD kwamen er uitgaven die voor meerder landen geschikt moeten zijn.

    Door 1 en 2 kwam Nederland onder extra censuur en beperkingen.

    Vanaf half jaren ’90 krijgen wij hier in Nederland de Amerikaanse kleuterversie (PG of PG-13) en heel soms bij recente films de zogenaamde Unrated / Director’s / Extended cut…

    Ik kan me veel films (vooral uit de jaren ’80) herinneren waar in ik zaken mis of het gevoel heb een andere versie van een scene te zien.

    Vroge was alls anders en beter

    Misschien staat hier iet over de missing scene uit JP: http://www.imdb.com/title/tt0107290/goofs

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Er is misschien nog een andere reden dat sommige onder ons bepaalde zaken uit de bioscoop te menen herinneren, welke niet op DVD terug te vinden zijn.

    1. Tot ca. begin jaren ’90 hadden veel films een Domestic Cut (voor de VS) en een International Cut.
    Nederland kreeg dan de International Cut in de bios.

    2. Met de komst van DVD kwamen er uitgaven die voor meerder landen geschikt moeten zijn.

    Door 1 en 2 kwam Nederland onder extra censuur en beperkingen.

    Vanaf half jaren ’90 krijgen wij hier in Nederland de Amerikaanse kleuterversie (PG of PG-13) en heel soms bij recente films de zogenaamde Unrated / Director’s / Extended cut…

    Ik kan me veel films (vooral uit de jaren ’80) herinneren waar in ik zaken mis of het gevoel heb een andere versie van een scene te zien.

    Vroge was alls anders en beter
    Misschien staat hier iet over de missing scene uit JP: http://www.imdb.com/title/tt0107290/goofs
    Op IMDb kun je bij elke film zien of er alternatieve versies zijn verschenen van de film, in veel gevallen gaat het daarbij om gecensureerde bioscoopversie uit de UK of uitzendingen op kabel tv in de US, maar bij JP staan geen alternatieve versies aangegeven.

    Ik heb het ook al vaak voorgehad dat ik een bepaalde scene denkt te herinneren waarbij achteraf blijkt dat die scene in een ander deel van de filmreeks voorkwam.
    Zo zat ik vandeweek nog Alien te kijken waarbij ik bepaald iets dacht te missen maar dat achteraf bleek dat die scene in Aliens zat.
    Laatst aangepast door Frenkel : 31-10-2010 om 19:30
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #44

    Standaard

    Net de trailer van JP nog weer eens bekeken en het plukken van het blad zit inderdaad NIET in de film, maar wel in de trailer.

  20. #45

    Standaard

    During an extended interview with French site Ecranlarge.com, Eric Legay, marketing director for Universal France, revealed some of the catalog movies that the studio intends to release on Blu-ray in 2011, which prominently include the Jurassic Park trilogy and Brian DePalma's Scarface, along with some westerns and more Hitchcock.
    Blu-ray.com

    Zou verdorie tijd worden!

  21. #46

    Standaard

    Zal ook wel eind van het jaar worden vermoedt ik.

    Ben benieuwd wat ze met de transfers doen. En het geluid moet maar beter om te smullen zijn!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #47

    Standaard

    JP is een gegarandeerde aankoop. De aanschaf van de DVD-box werd destijds altijd uitgesteld door andere prioriteiten, dus nu kan ik maar beter doorbijten. Fijn nieuws, hopelijk een prachteditie.

  23. #48

    Standaard

    Ik hoop wel dat ze er een goede transfer van maken. Toevallig eergister de dvd bekeken via upscaling op m'n HD plasma maar dat ziet er echt niet uit. Is toch ook al een oude film van bijna 20 jaar
    uh, uh, It's a dinosaur

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Eindelijk een keer een datum. Nu Schinder's List nog.

  25. #50

    Standaard

    ik hoop dat jp een waardige 'losse' uitgave krijgt

Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •