Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 680 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heb Free Super Saver Delivery gekozen, dus ben benieuwd waneer ie in de bus valt, hopelijk deze week nog.
    Free super saver delivery duurt wat langer dan normaal, maar is wel gratis. duurt een dag of 4 langer...

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Free super saver delivery duurt wat langer dan normaal, maar is wel gratis. duurt een dag of 4 langer...
    Langer? Dat is niet mijn ervaring.....

  3. #428

    Standaard

    Hey,

    Bij mij ook niet,
    Ik kies ook altijd de gratis verzending (Nederlandse eigenschap he, Haha)
    En krijg de pakjes na verzending altijd na 3 dagen thuis op de deurmat.


    Greets Ferry, ...

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Bij mij ook niet,
    Ik kies ook altijd de gratis verzending (Nederlandse eigenschap he, Haha)
    En krijg de pakjes na verzending altijd na 3 dagen thuis op de deurmat.


    Greets Ferry, ...
    Das netjes, hopelijk heb ik ze dan deze week ook nog.

    Maar om terug te komen op de set : Vind het wel raar dat de tin set een digistack bevat en niet de digipack.

    Ik heb dan wel bewust voor die digistack gekozen, maar toch raar dat ze zoveel verschillende verpakkingen hebben.

    Zijn er ook liefhebbers van de digistack vroeg ik me af? Ik vind hem persoonlijker er steviger uitzien dan de digipack, vandaar dat ik ervoor gegaan ben.

  5. #430
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Is het echt zo erg met dat kartonnetje ? Kan er iemand pics maken van de NL box om eens te zien waar alle rumoer om draait.

  6. #431
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De pics staan er al een paar pagina's terug. (de bovenste pic) Maar dat zeg niet veel. Je móet het voelen om te ervaren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #432
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Das netjes, hopelijk heb ik ze dan deze week ook nog.

    Maar om terug te komen op de set : Vind het wel raar dat de tin set een digistack bevat en niet de digipack.

    Ik heb dan wel bewust voor die digistack gekozen, maar toch raar dat ze zoveel verschillende verpakkingen hebben.

    Zijn er ook liefhebbers van de digistack vroeg ik me af? Ik vind hem persoonlijker er steviger uitzien dan de digipack, vandaar dat ik ervoor gegaan ben.
    Denk dat ze de tin gelijk wilden houden aan de BTTF tin, qua afmetingen en zo. BTTF bevatte wel een digipack, maar had andere inhoud, wat goed vulde.

    Met Jurassic Park hadden ze blijkbaar weinig opvul materiaal, dan maar een digistack erin, wat het wel goed doet, paar andere dingen en klaar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De pics staan er al een paar pagina's terug. (de bovenste pic) Maar dat zeg niet veel. Je móet het voelen om te ervaren.
    Zit er bij de Nederlandse digipack ook een boekje bij? De Duitse heeft dat wel namelijk.

    http://www.youtube.com/watch?v=Y38EO...layer_embedded

  8. #433
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, een certificaat van het beeldje en een flyer met codes voor digitale kopieën.
    Per film 1 disk voor de film en extras, en 1 voor de digitale kopie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #434
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nee, een certificaat van het beeldje en een flyer met codes voor digitale kopieën.
    Per film 1 disk voor de film en extras, en 1 voor de digitale kopie.
    Jammer dat het niet gelijk is. De Engelse digipack heeft ook geen boekje. Denk dat de Duitse digipack de beste keuze is; voor iedereen die het boekje wil. De FSK logo rating is gelukkig een sticker.


  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Jammer dat het niet gelijk is. De Engelse digipack heeft ook geen boekje. Denk dat de Duitse digipack de beste keuze is; voor iedereen die het boekje wil. De FSK logo rating is gelukkig een sticker.

    De tin editie UK zou volgens amazon wel een boekje moeten bevatten.
    ben eens benieuwd. Hoop dat ik hem morgen binnen heb, maar zal wel niet.
    Ben ook naar de facts geweest vandaag maar helaas geen tijd gehad om naar de vendors te gaan kijken. Stond aan te schuiven voor Tom Felton

  11. #436
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Jammer dat het niet gelijk is. De Engelse digipack heeft ook geen boekje. Denk dat de Duitse digipack de beste keuze is; voor iedereen die het boekje wil. De FSK logo rating is gelukkig een sticker.

    Boekje in het Duits ? Zoja, dan ben je er niet echt veel mee tenzij je zeer goed Duits kan

  12. #437
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De tin editie UK zou volgens amazon wel een boekje moeten bevatten.
    ben eens benieuwd. Hoop dat ik hem morgen binnen heb, maar zal wel niet.
    Ben ook naar de facts geweest vandaag maar helaas geen tijd gehad om naar de vendors te gaan kijken. Stond aan te schuiven voor Tom Felton
    In de UK zijn twee uitgaven. De tin bevat een digistack dat geen boekje heeft. En een normale uitgave digipack, ook geen boekje.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Boekje in het Duits ? Zoja, dan ben je er niet echt veel mee tenzij je zeer goed Duits kan
    Jammer genoeg wel Duits. Bij Amazon.de is de digipack al voor 29,99 incl te vinden, voor de rest gelijk aan de Nederlandse/UK versie.

  13. #438
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is idd. raar dat er tegenwoordig zoveel verschil in uitgaven zit. Alsof mensen anders zijn in elk land. Lijkt de chinees wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #439

    Standaard

    dan mag amazon zijn beschrijving even aanpassen
    Contains:

    • Booklet
    • Double-Sided Poster
    • Photo Stills
    • B&W Artcards
    • Colour Artcards
    • Logo Sticker

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    In de UK zijn twee uitgaven. De tin bevat een digistack dat geen boekje heeft. En een normale uitgave digipack, ook geen boekje.
    De Tin bevat WEL een boekje, zie deze unboxing: http://www.youtube.com/watch?v=hvHkoil7TzE

    Toch niet, zie ik nu. De achterkant van die poster leek erg op het plaatje hierboven.
    Maar goed, Duits is i.i.g. geen probleem voor mij.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #441
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    De Tin bevat WEL een boekje, zie deze unboxing: http://www.youtube.com/watch?v=hvHkoil7TzE

    Toch niet, zie ik nu. De achterkant van die poster leek erg op het plaatje hierboven.
    Maar goed, Duits is i.i.g. geen probleem voor mij.
    Dit filmpje is beter. De UK tin heeft het boekje dus wel, alles staat op de achterkant. Er zit een klein verschil in. Bij Duitse staat het bonus materiaal er nog bij.

    http://www.youtube.com/watch?v=qQ__X...layer_embedded#!

  17. #442
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Persoonlijk heb ik liever geen boekje dan een duits boekje.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #443

    Standaard

    Waarom heeft de Amerikaanse Blu ray versie WEL een harde karton verpakking, maar Europa WEER EENS NIET...???

    Dit kun je zien op het filmpje op youtube: the unboxing Jurassic Park Ultimate Gift Set.

    Wat zou de reden hiervoor zijn...???

  19. #444

    Standaard

    Wat versta jij onder hard?
    De NL uitvoering heeft namelijk wel een kartonnen verpakking (mooier dan de US of UK uitgave, als je het mij vraagt).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Is het niemand anders opgevallen dat ook hier een klein foutje op de verpakking staat?

    I.p.v. English DTS-HD Master Audio 7.1 staat er 5.1 op de achterkant.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De pics staan er al een paar pagina's terug. (de bovenste pic) Maar dat zeg niet veel. Je móet het voelen om te ervaren.
    @Hbx2000, dat klopt op de doosje is inderdaad 5.1 geprint i.p.v. 7.1.

    Persoonlijk heb ik liever een Duits boekje dan een beeldje met geen detail..

  21. #446
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Persoonlijk heb ik liever geen boekje dan een duits boekje.
    Als je de Ultimate Trilogy al eerder op DVD hebt, maakt het ook niet veel uit. Boekjes zijn dan precies het zelfde.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Waarom heeft de Amerikaanse Blu ray versie WEL een harde karton verpakking, maar Europa WEER EENS NIET...???

    Dit kun je zien op het filmpje op youtube: the unboxing Jurassic Park Ultimate Gift Set.

    Wat zou de reden hiervoor zijn...???
    Alleen de hoes is anders, die kan wat steviger zijn. Waar de discs in zitten is precies het zelfde. Digipacks hebben altijd wat slapper karton. Dat hoort zo, want hij moet inklapbaar zijn. Maar zeker geen slappe rommel als je het mij vraagt.

  22. #447

    Standaard

    veel info staat niet in dat boekje volgens mij, buiten wat algemeenheden die wellicht terugkomen in de documentaires.

    Aan de verschillende youtube clipjes te zien verzend HMV vooral beschadigde tins. Hopelijk heb ik dit bij amazon niet voor.
    Het moet deze week geleverd worden want op 3 november vertrek ik op reis en kheb niet graag zulke breekbare pakjes bij de post blijven liggen.

  23. #448
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    veel info staat niet in dat boekje volgens mij, buiten wat algemeenheden die wellicht terugkomen in de documentaires.

    Aan de verschillende youtube clipjes te zien verzend HMV vooral beschadigde tins. Hopelijk heb ik dit bij amazon niet voor.
    Het moet deze week geleverd worden want op 3 november vertrek ik op reis en kheb niet graag zulke breekbare pakjes bij de post blijven liggen.
    HMV/Play zijn gewoon waardeloos qua verzending. Leuk dat ze het spul eerder verzenden, maar je bent zo weer een 1-3 week verder voor een nieuw exemplaar.

  24. #449

    Standaard

    Zo te zien heeft de Amerikaanse verpakking een harde voorklep waarin de details en meer dan 2 uur aan bonusmateriaal staat, waarin dan de digipack inzit.

  25. #450
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Zo te zien heeft de Amerikaanse verpakking een harde voorklep waarin de details en meer dan 2 uur aan bonusmateriaal staat, waarin dan de digipack inzit.
    De UK/NL/DE heeft echt de betere/mooier digipack:

    Twee flappen:





    VS heeft maar één flap, met daarop disc info.



    Vergelijk eens de kleuren van de plaatjes in de digipack. De VS versie is één grote kermis.

Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •