Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 680 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Typerend Universal. Zijn zij nu echt zo dom of denkt men nu serieus dat wij zo dom zijn......?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #577
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zorg dat je vlakbij zit om ze vast te houden als de T-rex komt? Doet best pijn, als je met je hoofd tegen het plafond aan springt .
    Ze vonden het idd best wel spannend, maar wel heel leuk.
    Moet wel zeggen dat het geluidsmix van deze release wel fenomenaal is. Ondanks mijn eerdere betoog. Dat maakt het extra intens zeker voor de kids.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is die van King Kong, vandaar de
    Dat is toch wel een forse misser.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Mijn plasmascherm staat echt op 16:9...ik heb dit net gecontroleerd, want anders had ik keuze uit
    Auto - breed, 16 : 9, 4:3 , Breedbeeldzoom, Zoom en Volledig Scherm.
    Dus, wat jij bedoelt met overscan, is mij een vraag, maar ik heb een 16:9 plasmascherm...
    als je geen overscan wil, dan moet je kiezen voor de optie volledig beeld.

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Mijn plasmascherm staat echt op 16:9...ik heb dit net gecontroleerd, want anders had ik keuze uit
    Auto - breed, 16 : 9, 4:3 , Breedbeeldzoom, Zoom en Volledig Scherm.
    Dus, wat jij bedoelt met overscan, is mij een vraag, maar ik heb een 16:9 plasmascherm...

    Wat voor een type tv heb je, merk en typenummer? Kunnen we even met jou meekijken in de online handleiding.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #580

    Standaard

    Samsung PS50C7700

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Samsung PS50C7700

    Heb de Engelse handleiding gevonden. Conform advies DeHollander moet je denk ik kiezen voor de optie volledig beeld, zie blad 17 van de handleiding. Je zou ook kunnen spelen met de film mode, zie ook bladzijde 17 van de handleiding.

    Volledig beeld of screen fit:
    Screen Fit
    : Displays the full image without any cut-off
    when HDMI (720p / 1080i / 1080p) or Component

    (1080i / 1080p) signals are inputted.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #582

    Standaard

    Ik heb hem ook gekocht van de week maar had een probleem met de disc van The Lost World. Bij de scene met de tent en de trex die zijn kop naar binnen steekt bleef de disc elke keer hangen. Paar keer opnieuw opgestart maar steeds hetzelfde. Ben toen terug gegaan naar de winkel en kreeg netjes een ander schrijfje mee. Die doet het gelukkig wel. Ze hebben de oude disc bekeken maar konden geen beschadigingen zien, dus nemen ze nu contact op met Universal om te vragen of er meer van dit soort problemen zijn.
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  8. #583

    Standaard

    Ik had 16:9 en was mijn beeld gewoon beeldvullend, maar weet nog steeds niet wat er extra's is.

    En nu dan volledig beeld geeft een dichterbij effect, dan houd ik 16:9 wel aan...

  9. #584

    Standaard

    er zit ergens wel een foute frame in ofwel lost world ofwel de 3e film.
    Het is maar kort maar het is er wel.

  10. #585

    Standaard

    Trouwens, ik vind het wel een echt overdreven klachten over fragile verpakking, veel grain in de films, etc, en dan voor zo'n prijs...??? € 34,99 voor 3 goede films...??? Ik vind het TOPPIE

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ik heb de tin en die kwam zonder beschadigingen aan. Heb deze besteld via amazon. De klachten zijn voornamelijk van mensen die bij HMV of Play de tin hebben besteld.
    Maar als je de beste box wilt - en ik spreken tegen mijn eigen winkel in - koop de duitse wooden box (als je de duitse opschriften niet erg vind). Deze box heeft de meeste en de betere extra's.
    Net bericht dat ie verstuurd is Eindelijk weer hout voor de openhaard
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  12. #587
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    er zit ergens wel een foute frame in ofwel lost world ofwel de 3e film.
    Het is maar kort maar het is er wel.
    Er zit in de eerste film ook een klein foutje. Na dat stuk als die ene man is opgegeten door de T-rex. Ze pikken dan die gewonde man op en kort daarvoor zegt die man met de hoed wat maar je hoort niks.

  13. #588

    Standaard

    Uitgebreid fotoverslag van de Duitse houten doos. Ben benieuwd wat er precies in dat production notes boek staat.

    http://www.amazon.de/gp/customer-med...e=UTF8&index=0
    uh, uh, It's a dinosaur

  14. #589

    Standaard

    Hebben mensen hier op het forum die versie met die Dino in Nederland gekocht?

    Hoe is die?

  15. #590

    Standaard

    Foto's van die uitgave staan op de vorige pagina.

  16. #591

    Standaard

    Hallo... welke uitgave is het beste volgens jullie?

    De Duitse box of de rode tinbox van b.v. Amazon?

    Beide zijn ongeveer 50 euro.

    Ik twijfel

  17. #592

    Standaard

    persoonsgebonden naturlijk vind die rode tin spuuglelijk Dus ik heb de duitse houten box besteld (valt die tegen heb ik altijd nog aanmaakhout haha)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik twijfel echt welke box ik zal kopen. De Ultimate tin ziet er fantastisch uit, maar heeft - zo lees ik - bij velen beschadigingen door de post. De houten box van Amazon.de vind ik ook erg mooi. Iemand die me kan adviseren?
    Steelbook via eBay?
    Als je mazzel hebt voor een leuke prijs.

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Steelbook via eBay?
    Als je mazzel hebt voor een leuke prijs.
    Waar heb je het over? Die is toch 45 pond bij o.a. Amazon? Waarom via eBay kopen?

  20. #595

    Standaard

    Op Ebay zijn de prijzen nu achterlijk hoog, zeker voor de steelbooks(UK,DUI,BestBuy) die voor zo'n 70 a 100 dollar worden aangeboden.....

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ValBro Bekijk bericht
    Op Ebay zijn de prijzen nu achterlijk hoog, zeker voor de steelbooks(UK,DUI,BestBuy) die voor zo'n 70 a 100 dollar worden aangeboden.....
    Valt toch mee? Dat is zo'n 49 a 70 euro.
    Niet echt belachelijk hoog of zo..

  22. #597

    Standaard

    Is hoger als de nieuwprijs terwijl ze nog niet eens OOP zijn, vind ik hoog dus voor Ebay En daar komt ook nog verzendingkosten bovenop hè. Kun je ze beter bij Amazon kopen (muv BestBuy exclusive waar ik de hoge prijzen nog wel van kan begrijpen).

  23. #598

    Standaard

    Dat houdt je toch. Genoeg mensen die het kopen voor die belachelijke prijs, omdat ze denken dat het item al is uitverkocht bij de reguliere shops. Of ze letten gewoon niet op

    Gisteren deeltje 1 gekeken, en het was top! Het beeld was ook erg netjes, ondanks een (volgens mij heel licht) gebruik van DNR. Het is veel subtieler toegepast dan bij de Back to the Fututre films gelukkig
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  24. #599

    Standaard

    Inmiddels vandaag een email gehad van Universal, omdat ik met de volgende vragen zat:

    1. Of de NL release van Jurassic Park Box Set een audio bevat van 7.1 of 5.1 DTS

    Antwoord: Inderdaad de NL release bevat de 5.1 DTS Master audio, maar de UK release: 7.1
    ( HET WAAROM...??? dat kon hij niet uitleggen ).

    2. Waarom geen Jurassic Park Steelbook voor NL release...??? Althans, als voorbeeld, en ik
    vind dit soort verpakking wel gaaf, en heb ik goed nieuws voor de echte steelbookverzamelaars:
    WANT BINNENKORT KOMEN ER WEER EEN HOOP STEELBOOKS UIT....( welke titels zijn nog niet gezegd, dus houd het in de gaten ...!!! ) volgens...
    Junior Product Manager
    Universal Pictures Benelux
    a division of Universal Studios International B.V.

  25. #600

    Standaard

    Ik heb de nederlandse release en inderdaad er staat op 5.1 DTS-HD, maar als je de disc afspeelt is het effectief 7.1 hoor dus snap niet goed wat Universal hier allemaal zegt.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •