Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 680 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vind die concept art van "Crash" McCreery zo goed. Die zitten alleen bij die JP UK koekblik? En dus niet bij houten Duitse uitgave? Jeetje wat veel verschillende limited versies zeg. Kunnen ze daar niet 1 hele mooie ultieme Limited editie van maken en dan die Duplo dino houden. Is er al iets bekend over NL subs op de verschillende uitgaven?
    uh, uh, It's a dinosaur

  2. #302

  3. #303

    Standaard

    Deze is veel leuker: http://vimeo.com/29826127
    Grappig om na The making of Star Wars Philt Tippet nu in dit filmpje veel ouder te zien, bijna als Kerstman
    uh, uh, It's a dinosaur

  4. #304

    Standaard beeld niet best!

    volgens deze duitse site:

    http://img.bluray-disc.de/files/news...ewsbild-05.jpg

    is het beeld niet al te best, veel ruis in het beeld!

    Wat een tegenvaller.......

  5. #305

    Standaard

    Dat is te verwachten met een Spielberg film. Komt door zijn gebruik van een favoriete camera lens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #306

    Standaard

    Inderdaad. Ruis betekent niet altijd slecht. Het heeft te maken met het gebruik van een cameralens of het wordt bewust toegevoegd aan de film om een bepaalde sfeer te creëren.

  7. #307

    Standaard

    Grain (ik neem aan dat je dat bedoelt met ruis) hoeft helemaal niet slecht te zijn, zie Minority Report van Speilberg, die zag er echt prachtig uit.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat is te verwachten met een Spielberg film. Komt door zijn gebruik van een favoriete camera lens.
    Klopt alle Spielberg films hebben grain. dat is een bewuste keuze.
    Daarom zullen ze wel met een VC-1 codec gewerkt hebben, om de grain wat minder hard te maken.

  9. #309

    Standaard

    De consument is te verwend geraakt met al die HD meuk. Films à la Jurassic Park horen juist een zekere mate van grain te bevatten. Daarmee bedoel ik de 'wat oudere titels'. Een film zonder grain is voor mij al een technische flater. Ben dan ook absoluut geen voorstander van de overgang van bioscopen van 35mm naar digitaal.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat is te verwachten met een Spielberg film. Komt door zijn gebruik van een favoriete camera lens.
    Ik denk niet dat lenzen grain veroorzaken, maar het type film wat werd gebruikt om te filmen.

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik denk niet dat lenzen grain veroorzaken, maar het type film wat werd gebruikt om te filmen.

    Dat kan wel....door een lens te gebruiken met een kleinere lichtgevoeligheid gaat de camera de belichting compenseren en hierdoor kan meer grain "veroorzaakt" worden...

  12. #312

    Standaard

    Of een combinatie van beiden. In ieder geval wil Spielberg zijn eigen look aan zijn films geven. Close Encounters was misschien nog het beste voorbeeld. Heel veel grain in de donkere scenes
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #313

    Standaard

    Ik doelde meer op het archief materiaal en vooral het materiaal van Jurassic Park III. Bijna alles van de DVD is overgenomen naar de Bluray. Ik heb het dus niet echt over die nieuwe docu's, hoewel ik wel het vage vermoeden heb dat het hier meer om simpele interviews zal gaan met de acteurs en de makers van de films en als je dus die DVD box hebt weet je al zo veel over de films dat het materiaal van de Blurays niet meer echt kan verrassen. Over de "vernieuwde" kwaliteit van de films zelf wil ik geen kritiek uitten, want die zal wel heel goed zijn. Daar hoor je mij niet over. Ik vind het alleen jammer dat heel veel van die titels die tegenwoordig uitkomen heel makkelijk om gaan met het intresse van de fans. Gooi al het oude materiaal en een heel klein beetje nieuw materiaal op een schijf, ga het heel groots promoten en de fans zullen het gerust wel kopen. Noem me een zeikerd, maar zo denk ik er over.
    Ik zou persoonlijk meer willen weten over de muziek van Jurassic Park, de sets en locaties, de techniek van de camera's en hoe de CGI door de jaren heen veranderd is. Je krijgt wel kleine stukjes te zien/horen op het materiaal van de DVDs maar echt diepgaand wordt het nooit, zoals bijvoorbeeld bij de extended versies van Avatar, waar ook veel informatie gegeven werd over het technische aspect van de film en waarom de film zo'n enorme doorbraak was bij het publiek.
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat kan wel....door een lens te gebruiken met een kleinere lichtgevoeligheid gaat de camera de belichting compenseren en hierdoor kan meer grain "veroorzaakt" worden...
    dat is met video, met film werkt het anders, je gebruikt een filmsoort met een bepaalde grain grofheid, en die kan heel fijn zijn of juist heel grof, heeft verder niet zo veel met een kleinere of grotere lichtgevoeligheid van de camera te maken

    bij een videocamera (digitaal) is het GAIN en dat is gewoon lelijke ruis, als het te donker is voeg je gain toe om op de juiste belichting te komen

  15. #315

    Standaard

    kan iemand mij vertellen hoe het zit met extra's ?

    en dan bedoel ik: ik wil eigenlijk een normale uitvoering ( Amaray hoes ) hebben, maar wel paar uur aan extra's ( making of, special effect enz enz ) ?

    ik zie wel limited editions met fotoboek enz, maar dat het liefste dus niet.. iemand een tip what to do ?

  16. #316

    Standaard

    Gewoon de normale uitgave aanschaffen. Deze heeft drie discs met de films en alle extra's.

  17. #317

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wow dat ziet er netjes uit. Kan niet wachten

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wow dat ziet er netjes uit. Kan niet wachten
    Idem.

  20. #320
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Had wel leuk geweest als ze hadden vermeld wat voor ondertiteling de UK uitgave heeft.

  21. #321

    Standaard

    Klopt, maar voor dat soort informatie moet je helaas niet bij deze website zijn.

  22. #322

    Standaard

    Sweet! Screenshots zien er veelbelovend uit.

  23. #323

    Standaard

    Een reviewer in de UK heeft reeds een exemplaar:

    Here's the audio/subtitle options for the UK Jurassic Park Blu-ray. I'm guessing the other two films have the same...

    Audio: English DTS-HD MA 7.1/French DTS 5.1/Italian DTS 5.1/German DTS 5.1/Spanish DTS 5.1/Japanese DTS 5.1

    Subtitles: English/French/Italian/German/Spanish/Japanese/Dutch/Chinese(1)/Danish/Finnish/Icelandic/Korean/Norwegian/Portuguese/Swedish/Chinese(2)
    Dat is in ieder geval positief, gezien de box in de UK waarschijnlijk gunstiger geprijsd zal zijn (op den duur).
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 07-10-2011 om 14:42

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Sweet! Screenshots zien er veelbelovend uit.
    vind je?
    ik vind ze totaal niet scherp, dat is toch geen hi-res pic?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #325
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Lost World heeft de betere screenshots.

Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •