Pagina 9 van 61 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1525 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Je kan in de nacht van 17 op 18 november de Blu ray van de nieuwste Harry Potter voor 10 euro krijgen bij Saturn. Ze hebben daar een speciale nachtopening. Winkel gaat open van 00.00 tot 02.00, dus voor de echte diehards

    Alle saturns? Is er ook een limiet aan het aantal wat je mee mag nemen?

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Je kan in de nacht van 17 op 18 november de Blu ray van de nieuwste Harry Potter voor 10 euro krijgen bij Saturn. Ze hebben daar een speciale nachtopening. Winkel gaat open van 00.00 tot 02.00, dus voor de echte diehards
    Ook in België ?


  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Alle saturns? Is er ook een limiet aan het aantal wat je mee mag nemen?
    Stond gisteren een advertentie in het dagblad van het noorden, dus denk dat het alleen voor saturn Groningen geld.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  4. #204

  5. #205

    Standaard

    Weet iemand hier of de 3-Disc Blu-ray combo (2 blu-ray discs met de film en extra's + de film op gewone dvd) van Half-Blood Prince ook hier in Nederland uitkomt (op 18 november)?
    Laatst aangepast door HPblu : 15-11-2009 om 10:46 Reden: link toegevoegd

  6. #206

    Standaard

    Ik betwijfel het!


  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Je kan in de nacht van 17 op 18 november de Blu ray van de nieuwste Harry Potter voor 10 euro krijgen bij Saturn. Ze hebben daar een speciale nachtopening. Winkel gaat open van 00.00 tot 02.00, dus voor de echte diehards
    Damn.. nou DAT is een redelijke prijs helaas hebben wij geen Saturn en alleen maar een Mediamarkt hier in eindhoven..

  8. #208

    Standaard

    3 disc combo HP6 komt 100% niet uit in Nederland.
    Watched it

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HPblu Bekijk bericht
    Weet iemand hier of de 3-Disc Blu-ray combo (2 blu-ray discs met de film en extra's + de film op gewone dvd) van Half-Blood Prince ook hier in Nederland uitkomt (op 18 november)?
    Daar mag je zeker van zijn van niet. Ik vraag me overigens nog steeds af what the point is om naast een highdefinitiondrager ook nog een inferieure dvd toe te voegen alleen als verkoopsargument. Als je een massieve eiken kast koopt en er gratis een plakhouten spul van Ikea bij krijgt, dan ga je die laatste toch niet gebruiken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Daar mag je zeker van zijn van niet. Ik vraag me overigens nog steeds af what the point is om naast een highdefinitiondrager ook nog een inferieure dvd toe te voegen alleen als verkoopsargument. Als je een massieve eiken kast koopt en er gratis een plakhouten spul van Ikea bij krijgt, dan ga je die laatste toch niet gebruiken?
    Mja voor in de auto ofzo. Of voor de mensen die nog geen Blu-Ray speler hebben en wel van plan zijn om er 1te aan te schaffen maar nu het geld ofzo nog niet hebben.


  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Mja voor in de auto ofzo. Of voor de mensen die nog geen Blu-Ray speler hebben en wel van plan zijn om er 1te aan te schaffen maar nu het geld ofzo nog niet hebben.
    Dat dus, voornamelijk dan.

  12. #212

    Standaard

    Recensie van de blu-ray van Harry Potter and the Half-Blood Prince:
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=5192

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de blu-ray van Harry Potter and the Half-Blood Prince:
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=5192
    Ziet er uitstekend uit! Bedankt voor de vroege review Werner!


  14. #214

    Standaard

    In sommige gezinnen zijn er meerdere tv's te vinden en hebben ze meestal maar 1 blu-ray speler daarom die dvd.

    Een dvd-speler heb je voor 30€ ... maar als men in iedere kamer een br-speler moet kopen ... Zal pas gebeuren als ze onder de 100€ duiken.

  15. #215

    Standaard

    En dan nog, je gaat toch ook niet in elke kamer een mooi full hd tv zetten/hangen met een surround system ?


  16. #216

    Standaard

    Al iets bekend wanneer de andere delen als ultimate edition uitgebracht worden?

  17. #217

    Standaard

    Ik weet nog altijd niet wat ik ga doen. Nu year 1-5 kopen voor 79€ + halfblood prince.

    Of toch die eerste 2 Ultimate Editions ....

    Zal het niet voordeliger zijn om die UE's te kopen eens alle films beschikbaar zijn (d.m.v. box).

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Zal het niet voordeliger zijn om die UE's te kopen eens alle films beschikbaar zijn (d.m.v. box).
    Kan zijn. Maar ik weet niet of er dan die exclusieve goodies zoals die trading cards e.d. nog gaan bijzitten. De UE's zijn ook de reden waarom ik dat Hogwartskasteel ga laten staan, akkoord d'r is plaats voorzien voor films 7 en 8 maar niet voor 8x3=24 schijfjes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Kan zijn. Maar ik weet niet of er dan die exclusieve goodies zoals die trading cards e.d. nog gaan bijzitten. De UE's zijn ook de reden waarom ik dat Hogwartskasteel ga laten staan, akkoord d'r is plaats voorzien voor films 7 en 8 maar niet voor 8x3=24 schijfjes.
    Bij mij hetzelfste, en ik zou ook nooit lang kunnen wachten op de complete UE box!


  20. #220

    Standaard

    Ik krijg met de hoge verkoopprijs het idee dat ze met de UE vooral op de verzamelaars mikken, dus verwacht ik dat de UE geen betere filmversie gaat bieden. Ik wacht dan ook rustig de reviews af...

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Bij mij hetzelfste, en ik zou ook nooit lang kunnen wachten op de complete UE box!

    Ik ben voor het kasteel gegaan, wat echter veel unieker en origineler is dan alweer die postcards. Ook leuk om mee te pronken wanneer er bezoek is
    En er kunnen best 16 schijfjes in volgens mij, dus komen er later de 2-discs van alle HP-delen zeker erin.

  22. #222

    Standaard

    Ik heb voor heel goedkoop die year 1-5 box kunnen kopen (35 euro), alleen zijn die UE's ook heel interessant. Vooral vanwege de boeken die je erbij krijgt over de wereld van HP. Alleen om nou 40 dollar (incl. verzend) uit te gaan geven voor ieder deel in op dit moment een beetje te gortig!
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  23. #223

    Standaard

    Ik wacht tot alle films uit zijn en in een mooie box komen, komt mij alleen maar goed uit dan kan ik namelijk eerst de boeken (die in m'n kast staan te verstoffen) nog lezen.

  24. #224

    Standaard

    De steelbook "Halfblood Prince" in bestelling bij FRS. Heb wel per overschrijving vooruitbetaald. Hopelijk kan ik de brd eind deze week in FRS-filiaal gaan afhalen? Is men eerste online order bij FRS.

    Ondertussen ben ik er nog altijd niet uit ...

    Dat kasteel neemt me net wat te veel plaats in
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 16-11-2009 om 21:24 Reden: ...

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Al iets bekend wanneer de andere delen als ultimate edition uitgebracht worden?
    Niemand iets gehoord of gelezen hierover? Ik vind er niet meteen informatie over terug.

Pagina 9 van 61 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •