Pagina 7 van 61 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1525 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Breng het dan gelijk goed uit TC en EC lijkt me weer een zaakje van geld klopperij.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Breng het dan gelijk goed uit TC en EC lijkt me weer een zaakje van geld klopperij.
    inderdaad, en waarom geen seamless branching ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #153

    Standaard

    Weet iemand of deze wederom nederlandse ondertiteling (en audio) heeft in de US (net zoals de laatste 4 HP's)?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inderdaad de bioscoopversie. De extended cut komt later.
    In de UE...


  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf25 Bekijk bericht
    Dit is echt een hele mooi uitgave van harry potter




    Collector's Edition met een minitiatuurversie van Hogwarts Castle, mat daaronder een lade waarin de 6 films van Harry Potter op Blu-ray te vinden zijn. Er is ook nog ruimte om de zevende Potter-film (in twee delen) op te slaan

    Productoverzicht
    Inhoud :
    - 6 Blu-ray
    - 2 lege slots voor 2 Blu-ray-Harry Potter 7 delen 1 en 2

    Bevat :
    - Gemaakt van hars en hand geschilderd
    - Kasteel beschermd door een plexiglas doos
    - Basis en houten lade
    - Gewicht: 6kg
    - Afmetingen: 50x40x40 cm
    Deze uitgave is inderdaad schitterend, maar weet je wel zeker dat de BluRay-versie een plexiglas heeft als bescherming, en dat dit niet alleen de DVD-versie is?
    Zelf ben ik nl. van plan om de BluRay-versie te gaan kopen, maar vind het id. ook niet zo prettig dat de disc's het los in zullen liggen. En dat terwijl een BluRay disc ook nog eens dunner is dan de DVD disc. Dan moet het toch net zo goed op dezelfde manier kunnen als het Hogwarts Castle voor de DVD-serie?

  6. #156

    Standaard

    Harry Potter and the Half-Blood Prince, Free Record Shop Exclusive Steelbook


  7. #157

    Standaard

    Zou deze echt alleen FRS only zijn ?? Op de Belgische FRS staat de foto er wel maar geen bevestiging van een steelbook...


  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Zou deze echt alleen FRS only zijn ?? Op de Belgische FRS staat de foto er wel maar geen bevestiging van een steelbook...
    Ik denk het wel...Op bol.com staat deze uitgave niet. FRS heeft wel vaker uitgaves die alleen bij die winkel te krijgen is (denk aan Watchmen & Iron Man Steelbooks).

  9. #159

    Standaard

    Damn, volgens Axelmusic hebben de UE 1 en 2 GEEN nederlandse subs...


  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Damn, volgens Axelmusic hebben de UE 1 en 2 GEEN nederlandse subs...
    Lijtk me bij Harry Potter geen probleem toch. Dialogen zijn niet moeilijk en makkelijk te verstaan.

  11. #161

    Standaard

    Het was te verwachten dat in ieder geval Harry Potter 1 geen Nederlandse ondertitels zou hebben, omdat de film in Amerika anders heet dan in Europa (Sorcerer's Stone i.p.v. Philosopher's Stone).

  12. #162

    Standaard

    pfff.. damn damn, de 1-6 box nu te koop bij zavi voor 39 pond, en dan nog een voucher van 3 pond en dan heb je em voor 36 pond (ex verzendkosten.. En dan zeggen ze dat BD's duur zijn.. LOL.. heb zelf nog een week voordat 6 uitkwam in de bios 1-5 voor die prijs gekocht

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Lijtk me bij Harry Potter geen probleem toch. Dialogen zijn niet moeilijk en makkelijk te verstaan.
    Velen willen wel Nederlandse ondertitels, ondanks dat het makkelijk te verstaan of te volgen is. En daar hoor ik OOK bij

  14. #164

    Standaard

    Wat ik jammer vind aan Harry Potter is dat de nederlandse ondertiteling de namen ook veranderen. En die verschillen vaak zo erg in vergelijking met het engels dat ik liever de engelse ondertiteling aan zet.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #165

    Standaard

    de Amerikaanse versie zal inderdaad geen NL subs hebben.
    De nederlandse UE's zullen wel NL subs hebben!

  16. #166

    Standaard

    Weet iemand of deze box http://www.zavvi.com/blu-ray/harry-p.../10061821.html NL subs heeft ? Vind het wel een leuke prijs voor zo'n boxset.

  17. #167

    Standaard

    Deel 1 t/m 5 in ieder geval wel.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene28 Bekijk bericht
    Weet iemand of deze box http://www.zavvi.com/blu-ray/harry-p.../10061821.html NL subs heeft ? Vind het wel een leuke prijs voor zo'n boxset.
    Aangezien het gewoon de 'oude' disks zijn waar nog 1 extra disk bij zit, dan kan ik je zeggen dat het JA is, ik heb zelf de UK versies..

  19. #169

    Standaard

    Het ligt aan mij, ongetwijfeld, maar ik zie door de bomen het bos niet meer...

    ik excuseer me nu al voor de domme vragen die ik ga stellen... geduld hebben met mij graag...

    Als ik het goed begrijp komen er dus extended versies uit van de hp films. Is dit op dvd en op blu ray of enkel blu ray?

    er komt een collectersbox uit (het kasteel) bevat die de extended versies of de bioscoop versies?

    och, laat ik anders gewoon wachten tot na de laatste film uit is en dan kijken wat er is...

  20. #170

    Standaard

    De extended versies verschijnen op zowel dvd als blu-ray. En ik verwacht dat de 'kasteel-uitgave' de bioscoopversies bevatten.

  21. #171

    Standaard

    Zou je ergens de kasteel uitgave "leeg" kunnen kopen ?


  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Zou je ergens de kasteel uitgave "leeg" kunnen kopen ?
    Misschien ooit eens op ebay...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  23. #173

    Standaard

    Ik weet het stilaan niet meer.

    Wat houden die Ultimate Editions nu eigenlijk in? een bijkomende documentaire en extra's?

    Bij mij is het vooral om beeld- en geluidskwaliteit van de film zelf (en eventueel extended version) te doen. Als beeldkwaliteit nog steeds dezelfde is als bij eerste uitgave, ga ik hiervoor geen 49€ per deel neertellen, en koop ik uiteindelijk de originele box jaar 1 tot 5.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 31-10-2009 om 22:32 Reden: ...

  24. #174

  25. #175

    Standaard

    Best duur, als het je enkel om de film (extended cut) te doen is.

Pagina 7 van 61 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •