Pagina 59 van 61 EersteEerste ... 94955565758596061 LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    Iemand al de 4k versies uitgetest en het verschil met de blu-ray?

  2. #1452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Iemand al de 4k versies uitgetest en het verschil met de blu-ray?
    Ik heb ze alle vier getest. Ik vond vooral de laatste 2 films er het beste uitkomen. Mooi scherp, betere zwartwaarden, maar vooral de kleuren zijn mooi beheerst. Geen upgrade om van omver te vallen maar voor de fans wel leuk als je een HDR tv hebt. De vijfde film vond ik de minste van deze 4 releases. (Is wel m'n lievelingsfilm van de 8.) De zesde film is best donker, maar de zware color grading bij deze film is wel beter beheerst net zoals het zwart. Vooral de scène op het einde met Snape en Harry aan Hagrid's hut ziet er fantastisch uit. Je ziet veel meer detail in de donkere landschap. Voor de scherpte hoef je niet up te graden. De films zijn op dat vlak de upgrade niet waard, maar oordeel vooral zelf. De reviews op blu-ray.com vind ik best in de buurt komen van mijn bevindingen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #1453

    Standaard

    Ik weet niet of bij de re-releases van november 2016 de blu-ray schijven al andere menu's hadden dan de eerste blu-ray's van de films. Maar bij de 4K zijn de meegeleverde blu-ray voorzien van een nieuwe statisch menu. (geen bewegende filmbeelden meer)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #1454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb ze alle vier getest. Ik vond vooral de laatste 2 films er het beste uitkomen. Mooi scherp, betere zwartwaarden, maar vooral de kleuren zijn mooi beheerst. Geen upgrade om van omver te vallen maar voor de fans wel leuk als je een HDR tv hebt. De vijfde film vond ik de minste van deze 4 releases. (Is wel m'n lievelingsfilm van de 8.) De zesde film is best donker, maar de zware color grading bij deze film is wel beter beheerst net zoals het zwart. Vooral de scène op het einde met Snape en Harry aan Hagrid's hut ziet er fantastisch uit. Je ziet veel meer detail in de donkere landschap. Voor de scherpte hoef je niet up te graden. De films zijn op dat vlak de upgrade niet waard, maar oordeel vooral zelf. De reviews op blu-ray.com vind ik best in de buurt komen van mijn bevindingen.
    Dank! Ik denk dat ik nog heel even wacht. Goedkoopste waar ik ze voor tegenkom online is 35 euro per film en dat vind ik echt veel te veel, na het lezen van jouw reactie en de reviews op blu-ray.com. Op den duur komen ze wel binnen, ook omdat ze net wat meer extra's hebben (de extra's van de ultimate editions, die ik zelf niet heb).

  5. #1455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    , ook omdat ze net wat meer extra's hebben (de extra's van de ultimate editions, die ik zelf niet heb).
    Let erop dat de extra's van de ultimate edition niet in de nederlandse uitgaves van deze 4K versies zitten! Daarvoor moet je naar de US, in de UK zijn deze nog steeds niet uit.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #1456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Let erop dat de extra's van de ultimate edition niet in de nederlandse uitgaves van deze 4K versies zitten! Daarvoor moet je naar de US, in de UK zijn deze nog steeds niet uit.
    Dus bij Nederlandse release van deel 5 is de huidige BD gebruikt ? En niet de eerste BD disc uit de Vs met nl.subs.

    Zo ja, dan is dat goed. De huidige disc heeft meer extra's dan de eerste BD disc uit Amerikaanse release.

    Op die extra schijf die je niet hebt staat een deel van die huidige extra's. De enige extra die zou je missen is The Hidden Secrets of Harry Potter (43:45).

    Nu heb je die dus wel en mis je:

    Creating the World of Harry Potter Part 5: Evolution" documentary (57:16)
    - "Behind the Magic" documentary (46:46)
    - "Building the Magic: The Sets of Harry Potter" featurette (20:22)
    - "The Rebellion Begins" featurette (23:13)
    - "Fulfilling a Prophecy" featurette (13:02)


    Is niet de huidige disc gebruikt, dan ga je er dus nog meer op achteruit en heb je alleen focuspoints.

  7. #1457

    Standaard

    https://www.amazon.co.uk/Harry-Potte...52242&sr=1-121

    In de UK komen ze allemaal tegelijk uit dit najaar op 4K. Best een mooie cover voor de box. Past bij de hoesjes voor de individuele cases.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    https://www.amazon.co.uk/Harry-Potte...52242&sr=1-121

    In de UK komen ze allemaal tegelijk uit dit najaar op 4K. Best een mooie cover voor de box. Past bij de hoesjes voor de individuele cases.
    jup had het ook gezien ben aan het overwegen hem te kopen op zavvi 112€ voor 8 UHD films valt goed mee voor een harry potter fan
    j

  9. #1459

    Standaard

    Geen NL ondertiteling op de UK UHD'S?

  10. #1460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Geen NL ondertiteling op de UK UHD'S?
    Dat weet nog niemand denk ik.

  11. #1461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Geen NL ondertiteling op de UK UHD'S?
    De kans dat die erop zullen staan is best groot.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De kans dat die erop zullen staan is best groot.
    Waarom denk je dat? Als je kijkt naar de vorige blu-ray uitgaves in de UK, dan hadden die in eerste instantie wel Nederlandse subs, maar later niet meer.
    Wellicht dat wij weer het ondergeschoven kindje worden hier...

  13. #1463

    Standaard

    Nu al in prijs gezakt naar £89.99 bij Amazon!

  14. #1464

    Standaard

    Voor wie eens zot wil doen bij bol.com aan € 345 voor een keepcase versie.
    https://www.bol.com/nl/p/harry-potte...ionType=browse
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Voor wie eens zot wil doen bij bol.com aan € 345 voor een keepcase versie.
    https://www.bol.com/nl/p/harry-potte...ionType=browse
    Dan moet je wel erg zot doen.....ik wil wel Nederlandse subs voor de kinderen, maar dan wacht ik wel even wat er op de Engelse release staat .

  16. #1466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan moet je wel erg zot doen.....ik wil wel Nederlandse subs voor de kinderen, maar dan wacht ik wel even wat er op de Engelse release staat .
    Op eci staat deze aan 169 euro
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 12-09-2017 om 08:52
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #1467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Nu al in prijs gezakt naar £89.99 bij Amazon!
    Zelfs goedkoper dan dat je de eerste 4 hier apart bij ons koopt..
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #1468

    Standaard

    Lijkt er wel op dat er geen nederlandse subs op zullen staan. Ook enkel de 4K versie, er zullen dus geen blu-ray bijzitten aan het nieuwe artwork te zien.

    Jammer dat de subs niet vermeld staan op de achterkant om zeker te weten.

    https://www.amazon.co.uk/gp/product/...?ie=UTF8&psc=1
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #1469

    Standaard

    Zavvi heeft die informatie wel, al betwijfel ik de betrouwbaarheid.

    https://www.zavvi.nl/blu-ray/harry-p.../11540504.html
    The future is Blu

  20. #1470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Zavvi heeft die informatie wel, al betwijfel ik de betrouwbaarheid.

    https://www.zavvi.nl/blu-ray/harry-p.../11540504.html
    Ik geloof best dat die info klopt. Ik wacht sowieso wel, wil perse Nederlandse ondertiteling voor de kids en zal het voorlopig met de (3D-)blu-ray's doen.

  21. #1471

    Standaard

    Bij Media Markt zal die boxset met alle 4K films 140 euro kosten

    Dat maakt het 17.50 per stuk

    https://www.mediamarkt.be/nl/product...y-1683257.html
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #1472

    Standaard

    De prijs op amazon.co.uk voor deze is nu redelijk gunstig met 79.99 pond. Voor wie niet maalt om gebrek aan nederlandse subs en de box wil lijkt me dit zeker interessant met 10 pond per film. Wel geen blu-ray’s erbij maar ja iedereen heeft deze films toch al.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #1473

    Standaard

    Ben benieuwd, morgen komt hij bij mij binnen!

  24. #1474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ben benieuwd, morgen komt hij bij mij binnen!
    Kun je dan nog bevestigen dat er inderdaad geen NL subs op staan?

  25. #1475

Pagina 59 van 61 EersteEerste ... 94955565758596061 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •