Pagina 55 van 61 EersteEerste ... 545515253545556575859 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Als inderdaad die steelbooks ze heeft, zou dat een goede zijn. Ik heb de hele reeks al op Bluray dus zou alleen om de eerste en tweede gaan omdat die een langere versie hebben.

  2. #1352

    Standaard

    Zag net dat ze de de tweede film op tv aan het uizenden waren in full screen 1.78. Ik heb eventjes de originele scope versie erbij gehaald want het beeld leek niet afgesneden of ingezoomd. Blijkt de versie op tv meer beeld te bevatten doordat de balken weggelaten zijn. Is dit een speciale versie voor tv gemaakt, dacht altijd dat deze ik scope gefilmd was. Best wel bijzonder om de film zo te zien in full screen zonder dat deze het hatelijke pan/scan trucje is ondergaan. Tot welke films in de serie zijn deze films beschikbaar in dit formaat.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #1353

  4. #1354

    Standaard

    Warner Bros. Home Entertainment has announced all eight films in the popular and acclaimed Harry Potter series will be released on 4K Blu-ray in 2017.

    The last four films in the series will be released on March 28 and will include Harry Potter and the Order of the Phoenix, Harry Potter and the Half-Blood Prince, Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 1, and Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2.

    Harry Potter and the Sorcerer's Stone, Harry Potter and the Chamber of Secrets, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, and Harry Potter and the Goblet of Fire will be available later in 2017.

    The Ultra HD Blu-ray Combo Packs will include an Ultra HD Blu-ray disc with the feature films in 4K with HDR, a Blu-ray disc with the feature films and special features in HD, and a Digital HD version of the feature films.

    All eight Harry Potter films on Ultra HD Blu-ray feature DTS:X audio, which replicates and conveys the fluid movement of sound to create a richer experience than previously possible by moving sound to precisely where the mixer placed it. A hallmark of DTS:X immersive audio technology is its ability to adapt to the speaker layout to best fit the individual viewing space by seamlessly transporting sound to and through specific locations within the viewing environment - in front of, behind, above and beside the audience.

    The Harry Potter films on Ultra HD Blu-ray will contain the same special features that were included on each of the film's previous Blu-ray releases.

    Bron: blu-ray.com: http://www.blu-ray.com/news/?id=20671

  5. #1355

    Standaard

    Als hij die mooie covers krijgt en de 4K versies zijn een verbetering (want die ruite is er wel) overweeg ik misschien wel een aankoop. Trouwens deze Fantastic beasts exclusive is ook fraai. http://intl.target.com/p/fantastic-b...l/-/A-52162647

    Alleen jammer dat de reguliere hoes afschuwelijk is. Wat is er mis met de poster? Ik hou mijn hart vast welke covers we hier krijgen want die voor Harry Potter waren de laatste jaren niet om aan te zien.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #1356

    Standaard

    Hopelijk komen deze 4K uitgaves hier in Nederland ook uit, morgen maar even langs bij de Media Markt langs om na te vragen en meteen te reserveren. Heb altijd gezegd dat het moment dat of Harry Potter of Star Wars op 4K Blu Ray uitkwamen ik ook zou upgraden dus het lijkt erop dat het eindelijk tijd wordt.

  7. #1357

    Standaard

    Zonet bij de Media Markt geweest, stonden nog niet in het systeem. Hopelijk komen ze wel in Nederland uit! Weet iemand hier of ze hier zeker komen?

  8. #1358

    Standaard

    Nog geen definitieve bevestiging van Warner dat ze uitkomen plus Fantastic Beasts is ook nog steeds niks van vermeld op hun perssite dus ff afwachten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #1359

    Standaard

    Op blu-ray.com gezien dat nederlandse subs hebben... dus wie weet.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #1360

    Standaard

    Staan inmiddels ook op Amazon.fr zie ik, lijkt me een goede indicatie dat ze ook wel naar Nederland komen? Lijkt mij erg raar als het niet zo zou zijn, gezien het kaliber van deze films

  11. #1361

    Standaard

    Zonet berichtje van bol.com gekregen. Staan momenteel nog niet in hun assortiment, maar ze verwachten ze wel te krijgen

  12. #1362

    Standaard

    Zijn het de extended versions die uitkomen? Of enkel de theatricals?

  13. #1363

    Standaard

    Volgens de specificaties op Bluray-disc.de zouden de Duitse uitgaves ook Nederlandse subs bevatten. Ook staan er afbeeldingen bij van de Duitse covers.

  14. #1364

    Standaard

    En nu bidden dat wij hier in de benelux ook die mooie covers krijgen ! Een van de redenen waarom ik de dubbele aankoop zou overwegen.

    Al ben ik eerder geneigd naar amazon.co.uk te trekken want daar zal er een wss een slipcover rond zitten.

    vraag me trouwens af of ze deze in een 5-8 boxset zullen steken ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 10-02-2017 om 14:36
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #1365

    Standaard

    Nou de exclusive op bol.com heeft al een mooie hoes. Nu hopen op een soortgelijke voor de 4K versie en 3D versie want die hoes die nu overal circuleert met enkel newt op de cover is echt afschuwelijk.

    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-02-2017 om 09:23
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #1366

    Standaard

    LAP ! Wat is er mis met officiële poster Warner?? Benieuwd of we ook een 3D steelbook krijgen bij Media Markt.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-02-2017 om 12:05
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #1367

    Standaard

    Wordt er in de press release van Fantastic Beasts ook iets gezegd/bevestigd over de Harry Potter films in UHD?

  18. #1368

    Standaard

    Tech specs geluid :

    DTS HD-Master Audio 5.1 - Italiaans, DOLBY ATMOS - Duits, DTS HD-Master Audio 5.1 - Frans, 5.1 Dolby Digital - Hongaars, DTS HD-Master Audio 5.1 - Engels, DOLBY ATMOS - Engels, DOLBY ATMOS - Frans


    en 3D hoes :

    2D_BX_FANTASTIC_BEASTS_BD3D_SL_231b96ec.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #1369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nou de exclusive op bol.com heeft al een mooie hoes. Nu hopen op een soortgelijke voor de 4K versie en 3D versie want die hoes die nu overal circuleert met enkel newt op de cover is echt afschuwelijk.


    Hmz, toch die versie bestellen & mijn preorder bij ECI annuleren.

  20. #1370
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #1371

    Standaard

    Iemand al NL hoesje tegengekomen voor de 4K versies van de Potter films ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #1372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nou de exclusive op bol.com heeft al een mooie hoes. Nu hopen op een soortgelijke voor de 4K versie en 3D versie want die hoes die nu overal circuleert met enkel newt op de cover is echt afschuwelijk.

    Deze versie lijkt gecanceled...

  23. #1373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Deze versie lijkt gecanceled...
    Deze uitgave is nog steeds te bestellen op andere websites dan Bol.com, dus even afwachten of het daadwerkelijk zo is.
    Laatst aangepast door Frank : 06-03-2017 om 23:19

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Deze versie lijkt gecanceled...
    Vreemd, misschien limited edition uitgeput ofzo? ...

    Er komt wel een 3D versie met toverstaf zoals in frankrijk. https://www.bol.com/nl/p/fantastic-b...pe=typedsearch
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-03-2017 om 07:39
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #1375

    Standaard

    Vreemd dat de 4K Potter Blu Ray's nog steeds niet gereserveerd kunnen worden op sites zoals bol.com, heb contact gehad met Warner Benelux en volgens hen komen ze wel 12 april uit

Pagina 55 van 61 EersteEerste ... 545515253545556575859 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •