Pagina 49 van 61 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Zijn er serieus mensen die dat (helemaal) kijken? ...

  2. #1202

    Standaard

    De Potter musicals zijn zeer populair bij de fandom.

  3. #1203

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik er nog nooit écht naar gekeken heb. Niets persoonlijks maar ik heb al die jaren geprobeerd om weg te blijven van fanfics en soortgenoten.

    Maar ik kan wel inzien dat mensen die snakken naar meer zich dan daarop gaan richten.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #1204

    Standaard

    Haha ach je moet het toch ook niet zien als een serieuze bewerking? (hoewel het wel heel serieus wordt aangepakt)
    Als persiflage met erg hoog camp-gehalte is het wel erg geslaagd, toch? Alleen zou er wel een goeie regisseur flink mogen snoeien, drieënhalf uur is toch best een beetje lang...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #1205

    Standaard

    Ik ben aan het twijfelen om de wizard's collection aan te kopen.
    Maar kan er iemand mij bevestigen dat alle films van de UK versie NL subs bevatten?

  6. #1206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik ben aan het twijfelen om de wizard's collection aan te kopen.
    Maar kan er iemand mij bevestigen dat alle films van de UK versie NL subs bevatten?
    Deel 7 en 8 zijn niet voorzien van Nederlandse ondertitels.

  7. #1207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Deel 7 en 8 zijn niet voorzien van Nederlandse ondertitels.
    Verdorie, dan zal ik opzoek moeten gaan naar de duurdere NL uitgave.
    Toch bedankt!

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Verdorie, dan zal ik opzoek moeten gaan naar de duurdere NL uitgave.
    Toch bedankt!
    Hoeft niet zo duur te zijn.
    http://www.wowhd.nl/blu-ray/harry-po...ay/dp/23629675

    Ook de NL versie heeft NIET nl subs voor 7.1 en 7.2...

    Koop hier los 7.1 en 7.2 nl bij en je bent klaar. Waarschijnlijk ook nog goedkoper dan de collectie hier kopen voor 99 euro.

  9. #1209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Hoeft niet zo duur te zijn.
    http://www.wowhd.nl/blu-ray/harry-po...ay/dp/23629675

    Ook de NL versie heeft NIET nl subs voor 7.1 en 7.2...

    Koop hier los 7.1 en 7.2 nl bij en je bent klaar. Waarschijnlijk ook nog goedkoper dan de collectie hier kopen voor 99 euro.
    Dus de nederlandse versie van de wizard's collectie heeft geen nl subs voor 7.1 en 7.2? beetje vreemd.
    Maar als dit zo is kan ik beter de UK versie aankopen, stukken goedkoper.
    En dan kan ik zoals je zegt de 2 laatste films los aankopen.

  10. #1210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Dus de nederlandse versie van de wizard's collectie heeft geen nl subs voor 7.1 en 7.2? beetje vreemd.
    Maar als dit zo is kan ik beter de UK versie aankopen, stukken goedkoper.
    En dan kan ik zoals je zegt de 2 laatste films los aankopen.
    Alle wizzard collecties zijn gelijk, dus ook geen nl subs voor 7.1 en 7.2.

    Ja, dat is inderdaad goedkoper en op die manier heb je dan toch overal nl subs bij.

    Het is echter mogelijk dat Warner in een nieuwe versie deze fout heeft hersteld.
    Ik weet niet of er al nieuwe versies op de markt zijn.

  11. #1211

    Standaard

    Komen die dikke Ultimate boxen van deel 7.1 en 7.2 hier ook nog uit?

  12. #1212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Komen die dikke Ultimate boxen van deel 7.1 en 7.2 hier ook nog uit?
    Ik heb vorige week de ultimate delen van 1 en 2 gekocht en naar warner gemailed over de rest. En er zijn geen plannen om de rest in de Benelux uit te brengen.
    We hebben begrepen van WHE dat zij hebben besloten om enkel Year 1 en 2 uit te brengen en de andere delen niet.

  13. #1213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ook de NL versie heeft NIET nl subs voor 7.1 en 7.2...
    Mijn Nederlands exemplaar is wél voorzien van Nederlandse ondertitels bij 7.1 en 7.2.

  14. #1214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mijn Nederlands exemplaar is wél voorzien van Nederlandse ondertitels bij 7.1 en 7.2.
    Ik ga toch voor de uk versie gaan. Veel goedkoper.
    Ik kan de 2 laatste films hier los kopen en dan komt het nog steeds goedkoper uit.
    En ik heb ergens gelezen dat de 3D versies wel NL ondertitels zou bevatten.
    Kan iemand mij dit bevestigen?

  15. #1215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik heb vorige week de ultimate delen van 1 en 2 gekocht en naar warner gemailed over de rest. En er zijn geen plannen om de rest in de Benelux uit te brengen.
    Wat een ....zooi zeg, dat ze de 1e 2 dan ook niet uitbrengen in die box uitvoeringen.

    Dan staat het toch niet bij elkaar?

  16. #1216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat een ....zooi zeg, dat ze de 1e 2 dan ook niet uitbrengen in die box uitvoeringen.

    Dan staat het toch niet bij elkaar?
    Misschien als we met genoeg zeuren bij Warner dat ze als nog de rest uitbrengen. Daarom dat ik de Wizard's collectie ga bestellen. Dan heb ik ten minste alle extra's.

  17. #1217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat een ....zooi zeg, dat ze de 1e 2 dan ook niet uitbrengen in die box uitvoeringen.

    Dan staat het toch niet bij elkaar?
    Je kan op amazon.co.uk jaar 1-6 kopen, blu ray (film) is nl ondertiteld, dvd (film) is niet nl ondertiteld, dvd met special features (dus ook die documentaire disc) is ook nl ondertiteld, heb jaar 1-5 al gekocht, elk minder dan 10 pond, dus mooi koopje vind ik zelf

  18. #1218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Je kan op amazon.co.uk jaar 1-6 kopen, blu ray (film) is nl ondertiteld, dvd (film) is niet nl ondertiteld, dvd met special features (dus ook die documentaire disc) is ook nl ondertiteld, heb jaar 1-5 al gekocht, elk minder dan 10 pond, dus mooi koopje vind ik zelf
    Met het enige verschil dat bij de UK versie de documentaire op een dvd staat en bij ons en in de VS op Blu-ray.

  19. #1219

    Standaard

    Ik heb deel 1 t/m 6 als Ultimate Edition, ik moet dus alleen nog 7.1 en 7.2 als Ultimate Edition box hebben.

    Nu alleen nog kijken waar ik die het voordeligste kan krijgen (liefst met zo min mogelijk douane pak kans)

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Met het enige verschil dat bij de UK versie de documentaire op een dvd staat en bij ons en in de VS op Blu-ray.
    Er zijn nog wel een paar grote verschillen. Bij de UK versies moet je het ook zonder die lenticulaire kaarten stellen. Enkel de film is bijgesloten op Blu-Ray zoals je zegt, maar die zijn identiek aan de losse uitgaves. Dus geen PiP bij Film 1 en 2.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Er zijn nog wel een paar grote verschillen. Bij de UK versies moet je het ook zonder die lenticulaire kaarten stellen. Enkel de film is bijgesloten op Blu-Ray zoals je zegt, maar die zijn identiek aan de losse uitgaves. Dus geen PiP bij Film 1 en 2.
    Ah dat wist ik niet, is die PiP wel aanwezig bij de films in de Wizard's Collection?

  22. #1222

    Standaard

    Ja hoor, alsook de documentaire op Blu-Ray, zoals het hoort hé.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #1223

    Standaard

    De Wizard's Collection is besteld. Ik kan niet wachten!

  24. #1224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    En ik heb ergens gelezen dat de 3D versies wel NL ondertitels zou bevatten.
    Kan iemand mij dit bevestigen?
    Dat kan ik bevestigen.

  25. #1225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb deel 1 t/m 6 als Ultimate Edition, ik moet dus alleen nog 7.1 en 7.2 als Ultimate Edition box hebben.

    Nu alleen nog kijken waar ik die het voordeligste kan krijgen (liefst met zo min mogelijk douane pak kans)
    Al eens de Duitse UE's overwogen? Hebben NL subs.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 49 van 61 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •