Pagina 47 van 61 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Net weer een mailtje gehad van Cosmox:

    Beste heer/mevrouw,

    Een tijdje geleden heb je de Harry Potter Wizard's Collection Box Set (14BRD/17DVD) ontvangen. Helaas blijkt de inhoud niet geheel volgens de informatie op de site te zijn: in tegenstelling tot wat de filmmaatschappij had doorgegeven, blijkt en geen perkamentrol bij te zitten. Tevens heeft de fabrikant per abuis vergeten de digital copy DVD bij te sluiten. Deze wordt echter alsnog geproduceerd, en zal je per separate post worden toegestuurd.
    We kunnen hiervoor nog geen exacte termijn aangeven, maar je kunt er van uit gaan dat we er alles aan doen om de dvd zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

    Onze excuses voor het ongemak,


    Met vriendelijke groet,

    Casper Rijnsdorp
    Klantenservice Cosmox


    Hopelijk vergist hij zich met digital copy dvd en bedoelen ze de bonus disc, want die digital copies kunnen mij vrij weinig schelen wil gewoon die bonus disc

  2. #1152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door interceptor Bekijk bericht
    Net weer een mailtje gehad van Cosmox:

    Beste heer/mevrouw,

    Een tijdje geleden heb je de Harry Potter Wizard's Collection Box Set (14BRD/17DVD) ontvangen. Helaas blijkt de inhoud niet geheel volgens de informatie op de site te zijn: in tegenstelling tot wat de filmmaatschappij had doorgegeven, blijkt en geen perkamentrol bij te zitten. Tevens heeft de fabrikant per abuis vergeten de digital copy DVD bij te sluiten. Deze wordt echter alsnog geproduceerd, en zal je per separate post worden toegestuurd.
    We kunnen hiervoor nog geen exacte termijn aangeven, maar je kunt er van uit gaan dat we er alles aan doen om de dvd zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

    Onze excuses voor het ongemak,


    Met vriendelijke groet,

    Casper Rijnsdorp
    Klantenservice Cosmox


    Hopelijk vergist hij zich met digital copy dvd en bedoelen ze de bonus disc, want die digital copies kunnen mij vrij weinig schelen wil gewoon die bonus disc
    Bij mij juist dezelfde reactie van de free record shop, als ze inderdaad digital copys opsturen zou het wat te gek zijn hoor,dan nog eens reageren en lang wachten voor de bons disk :-s

  3. #1153

    Standaard

    Het lijkt me sterk als ze digitale kopieën sturen, want die zijn niet uitgegeven voor Nederland. Warner Bros. maakt er ook geen melding van in het briefje dat ik ontving bij de correcte bonus disc.

  4. #1154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ik heb vandaag ook de vervangende disc gekregen. Blijf het een schande vinden dat die prachtige emotionele speeches die door JK en de 3 hoofdacteurs gegeven werden op de première van DH2 nergens te bespeuren zijn.
    Tis wel compleet (3uur) op youtube te vinden ->
    http://www.youtube.com/watch?v=IXXX14F_lgo

  5. #1155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristof2222 Bekijk bericht
    Tis wel compleet (3uur) op youtube te vinden ->
    http://www.youtube.com/watch?v=IXXX14F_lgo
    Ja dat weet ik, ik was live op het plein die dag. Maar het is toch net iets te belangrijk om weg te laten uit een "ultieme" box set.

  6. #1156

    Standaard

    Gisteren de Ultimatie Edition van Year 7 (D.H. 1 & 2 samen) besteld bij Amazon voor 45 USD, heb ik die eindelijk compleet.

  7. #1157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ja dat weet ik, ik was live op het plein die dag. Maar het is toch net iets te belangrijk om weg te laten uit een "ultieme" box set.
    Je bedoelt JIJ vindt het te belangrijk omdat je er toevallig blijkbaar ook bij was.. Meestal vindt IK dat juist premiereavond extra's verspilling van tijd en ruimte, maar dat vindt IK..

  8. #1158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Je bedoelt JIJ vindt het te belangrijk omdat je er toevallig blijkbaar ook bij was.. Meestal vindt IK dat juist premiereavond extra's verspilling van tijd en ruimte, maar dat vindt IK..
    De speeches zijn wel degelijk belangrijk. Heb jij ze eigenlijk wel gezien. De speeches waren het "echte" einde van de saga. Toen pas moesten ze volledig afscheid nemen van de reeks. Niet de laatste filmdag.

  9. #1159

    Standaard

    Hip hoi, vandaag is mijn vervangende disc ook toegekomen( Belgie) zonder bijgesloten briefje ,gewoon de disc,

  10. #1160

    Standaard

    Box en vervangende discs zijn gisteren binnen gekomen...
    Wat een prachtige set!
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #1161

    Standaard

    Vandaag ook disc mogen ontvangen. Niet echt super verpakt. Maar ben blij dat het enigzins snel is vervangen, al had dit natuurlijk nooit mogen gebeuren bij zo'n dure set.

  12. #1162

    Standaard

    Ik ben dan ook maar gezwicht voor de Wizard's Collection. Zojuist op Amazon.co.uk mijn aankoop bevestigd voor £175 - ongeveer € 220. De site vermeldde reeds zoals Frank zei dat de box nu de juiste discs zou moeten bevatten dus dat trok me over de streep. Excited!

    'k Heb nog eventjes het topic doorspit maar vond zo niet meteen een antwoord op mijn vraag: is er content die op de normale, losse Blu-Ray uitgaves stond die NIET in deze box terug te vinden is?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #1163

    Standaard

    Update: de box vandaag met UPS delivery ontvangen (wou geen risico's lopen met dit soort dingen...) en mijn eerste reactie was: wauw! Wat een verwennerij voor HP fans zeg. Ik had al foto's gezien van Frank hier maar verder zoveel mogelijk details vermeden omdat ik het zelf allemaal wou ontdekken. Zonet daar een uurtje aan gewijd.

    Mocht het nog niet vermeld zijn: UPS gaf aan dat het pak (met karton errond) iets meer dan 10 kg woog. Best wel zwaar voor een box, maar alleen maar goeie punten daarvoor want de kwaliteit is écht degelijk.

    Ik ga vanaf vanavond systematisch de discs doornemen. Ik ben benieuwd!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #1164

    Standaard

    Is er eigenlijk iets bekend of er nog een nieuwe Box set gaat uitkomen in België/Nederland?

    De Wizards Collection vind ik te duur en uitgebreid, en over de LE Gift set lees ik veel negatieve ervaringen (menu's in andere talen en onduidelijke opdruk van de discs)

  15. #1165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefVerbruggen Bekijk bericht
    Is er eigenlijk iets bekend of er nog een nieuwe Box set gaat uitkomen in België/Nederland?

    De Wizards Collection vind ik te duur en uitgebreid, en over de LE Gift set lees ik veel negatieve ervaringen (menu's in andere talen en onduidelijke opdruk van de discs)
    Vind je het nu voorlopig niet genoeg ?
    Je hebt de reguliere box, de LE box en de Wizard's Collection.
    Dat zijn dus in relatief korte tijd 3 boxen met dezelfde films......

    Je hebt hier een goedkope box, alleen zijn 7.1 en 7.2 niet Nederlands ondertiteld.

  16. #1166

    Standaard

    Er zal volgens een hoge piet bij WB nog 1 box set uitkomen in voorjaar 2013. Dit zou een goedkope versie worden van de Wizard's collection. Maar dan met natuurlijk alleen de schijven en niet al het moois.

    Dit zou tevens ook de laatste box set voor een lange tijd zijn.

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Er zal volgens een hoge piet bij WB nog 1 box set uitkomen in voorjaar 2013. Dit zou een goedkope versie worden van de Wizard's collection. Maar dan met natuurlijk alleen de schijven en niet al het moois.

    Dit zou tevens ook de laatste box set voor een lange tijd zijn.
    Lijkt me heel aannemelijk. Ik mag wel hopen dat ze na die 'light'-versie van de Wizard's Collection de HP franchise wat laten rusten. Het zou een gemene zet zijn als ze in 2013 weer met een exclusieve set komen opdraven...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #1168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Er zal volgens een hoge piet bij WB nog 1 box set uitkomen in voorjaar 2013. Dit zou een goedkope versie worden van de Wizard's collection. Maar dan met natuurlijk alleen de schijven en niet al het moois.

    Dit zou tevens ook de laatste box set voor een lange tijd zijn.
    Dat zou perfect zijn, naar zoiets was ik op zoek.

    Dan nog maar een tijdje wachten

  19. #1169

    Standaard

    Ehmm, dan kun je toch gewoon de complete boxset kopen?!
    Dat is ook een boxset met alleen de films zonder poespas. Op amazon.co.uk is hij erg goedkoop op dit moment.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefVerbruggen Bekijk bericht
    Dat zou perfect zijn, naar zoiets was ik op zoek.

    Dan nog maar een tijdje wachten

  20. #1170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ehmm, dan kun je toch gewoon de complete boxset kopen?!
    Dat is ook een boxset met alleen de films zonder poespas. Op amazon.co.uk is hij erg goedkoop op dit moment.
    De komende set zal wel veel meer schijven dan die simpele boxset bevatten. Die 2 sets zijn verre van hetzelfde.

  21. #1171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    De komende set zal wel veel meer schijven dan die simpele boxset bevatten. Die 2 sets zijn verre van hetzelfde.
    Daarentegen zal de komende set ongetwijfeld duurder zijn dan die ik aangaf in mijn eerdere link , en uit de post van StefVerbruggen had ik het idee dat hij niet teveel wilde uitgeven. 28 pond voor 8 films, daar kun je geen buil aan vallen. Ik heb die box zelf ook, en ben er tevreden over .

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Er zal volgens een hoge piet bij WB nog 1 box set uitkomen in voorjaar 2013. Dit zou een goedkope versie worden van de Wizard's collection. Maar dan met natuurlijk alleen de schijven en niet al het moois.

    Dit zou tevens ook de laatste box set voor een lange tijd zijn.
    Benieuw wie die hoge pief is...

    Maar dat zou we de set zijn die ik zou aanschaffen....

    Ik ben nu geheel HP loos (geen DVD, HD-DVD of BD's)

  23. #1173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Benieuw wie die hoge pief is...

    Maar dat zou we de set zijn die ik zou aanschaffen....

    Ik ben nu geheel HP loos (geen DVD, HD-DVD of BD's)
    Zelfde hier, ik heb mijn dvd's een tijdje geleden verkocht.

  24. #1174

    Standaard

    Ik heb zojuist een mail gekregen van Bol.com met codes om van alle films digitale kopieën te downloaden. Dit naar aanleiding van het ontbreken van de codes bij de Wizard's Collection.

  25. #1175

    Standaard

    Zojuist ook een reactie gehad van Warner Bros. Benelux op mijn mail van 19 september.

Pagina 47 van 61 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •