Pagina 46 van 61 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Welke als ik vragen mag?
    Target in de VS

  2. #1127

    Standaard

    Ik hoop wel dat DH Part 1 & 2 in de UK ook nog komen, want ik heb onlangs de eerste 6 UE's daar aangeschaft en zou het zonde vinden als de collectie incompleet blijft.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #1128

    Standaard

    Iemand een idee of deze (nog) bij MediaMarkt te verkrijgen is? (Meer bepaald die van Oostakker in België, maar andere info is ook welkom). Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar MM Oostakker, maar ik verwacht daar vandaag geen antwoord meer op. Misschien dat iemand hier me sneller kan informeren.

  4. #1129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Iemand een idee of deze (nog) bij MediaMarkt te verkrijgen is? (Meer bepaald die van Oostakker in België, maar andere info is ook welkom). Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar MM Oostakker, maar ik verwacht daar vandaag geen antwoord meer op. Misschien dat iemand hier me sneller kan informeren.
    Er bestaat volgens mij ook nog zo iets als telefoon... tenminste in de buurt waar ik woon kom je die dingen nog wel eens tegen. Veel jongeren weten niet dat je met een mobiel ook nog kunt bellen i.p.v. alleen maar duim- en vingeroefeningen uit te voeren, maar ik ga ervan uit dat jij daar niet toe behoort.

    Telefoon: 09/353.77.0. Echter helaas op zondag gesloten.

  5. #1130

    Standaard

    Voila, op zondag is een telefoon niet handig om info bij een winkel te verkrijgen. Vandaar mijn vraag hier...

  6. #1131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er bestaat volgens mij ook nog zo iets als telefoon... tenminste in de buurt waar ik woon kom je die dingen nog wel eens tegen. Veel jongeren weten niet dat je met een mobiel ook nog kunt bellen i.p.v. alleen maar duim- en vingeroefeningen uit te voeren, maar ik ga ervan uit dat jij daar niet toe behoort.

    Telefoon: 09/353.77.0. Echter helaas op zondag gesloten.
    Tja, alleen tegenwoordig krijg je dan toch maar een nitwit aan de lijn die nergens iets van af weet, als je al zo ver komt DAT je iemand aan de lijn krijgt...

  7. #1132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Voila, op zondag is een telefoon niet handig om info bij een winkel te verkrijgen. Vandaar mijn vraag hier...
    Dat begrijp ik. Maar e-mail zullen ze op zondag ook niet beantwoorden. In Nederland zijn diverse Media Markt-vestigingen op zondag open, maar in België kennelijk niet.

  8. #1133

    Standaard

    Pff, zonet gebeld. Dit is zo'n beetje het gesprek:
    1. Dag mijheer, ik wou weten of de uitgebreide BluRay Box van Harry Potter, genaamd "The Wizards Collection" bij MM beschikbaar is, beschikbaar geweest is, of nog binnenkomt?
    2. Minuutje, mijnheer, ik ga eens kijken... Ja, ik heb hem hier in mijn handen, we hebben er nog een aantal van staan.
    3. U hebt hem in uw handen? Dit is zeker de Wizards Collection? Die box is zo'n 40 cm x 40 cm * 40 cm en kost in de FRS tussen de 200 € en de 250 €?
    4. Heu... neen, deze is kleiner, kost 89 €, maar bevat wel alle films!
    5. Jamaar, die versie zoek ik niet. Ik wens specifiek de Wizards Collection!
    6. Ik zal nog eens even kijken. Minuutje.... Neen, die staat hier nergens, denk ik.
    7. Moet deze nog binnenkomen?
    8. Ja, die komt zeker nog binnen, geen probleem!
    9. Bent u zeker? Deze zou al binnen moeten geweest zijn, en is zo goed als nergens meer te krijgen.
    10. Wacht ik ga nog even kijken... Aja, zaterdag is er een exemplaar van binnengekomen, maar dit is verkocht.
    11. En kan deze nabesteld worden?
    12. Ja hoor, geen probleem! Zeg uw naam en telefoonnummer maar.
    13. Ik geef mijn naam en telefoonnummer.
    14. OK, dat is genoteerd. Ik geef het door. Bluray was het, hé?

    Met andere woorden: daar komt niets van. Pfff, ik laat deze box voor wat het is, denk ik. Ik hou het wel bij de Ultimate Bluray Collection...

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Met andere woorden: daar komt niets van. Pfff, ik laat deze box voor wat het is, denk ik. Ik hou het wel bij de Ultimate Bluray Collection...
    Zopas die Harry Potter - The Complete 8-Film Collection [Blu-ray] [2011][Region Free] besteld voor 40 € bij Amazon.co.uk. Voor die prijs kon ik de aankoop niet laten (zelfs al zijn de Deathly Hallows-disc zonder NL subs)

  10. #1135

    Standaard

    Vandaag langsgeweest in de MM in Oostakker: de box is er nog niet binnengeweest. De persoon van de DVD's wist me te vertellen dat deze box in België niet verdeeld werd, aangezien er vermoed werd dat er niet genoeg interesse zou zijn. Er zijn echter meerdere vragen geweest naar deze box, en er zou morgen met de leverancier gekeken worden of de box toch nog in België (dus ook MM) zou aangeboden worden. Dus misschien dat ik er toch nog aan geraak.

    Klopt dit verhaal dat de box in België niet verdeeld werd? Ik zie op de Belgische site van FRS inderdaad enkel de import versie staan van de box. Dus niet de versie met de Nederlandtalige verpakking. Heeft iemand deze laatste in België kunnen aankopen?

  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Vandaag langsgeweest in de MM in Oostakker: de box is er nog niet binnengeweest. De persoon van de DVD's wist me te vertellen dat deze box in België niet verdeeld werd, aangezien er vermoed werd dat er niet genoeg interesse zou zijn. Er zijn echter meerdere vragen geweest naar deze box, en er zou morgen met de leverancier gekeken worden of de box toch nog in België (dus ook MM) zou aangeboden worden. Dus misschien dat ik er toch nog aan geraak.

    Klopt dit verhaal dat de box in België niet verdeeld werd? Ik zie op de Belgische site van FRS inderdaad enkel de import versie staan van de box. Dus niet de versie met de Nederlandtalige verpakking. Heeft iemand deze laatste in België kunnen aankopen?
    Ik heb hem in Belgie gekocht via frs.be (de nederlandse versie ,met vlaamse geluidstrack), dat was wel zeker 3 weken voor de datum van de verkoop, ik denk dat hij nu wel overal uitverkocht is aangezien de benelux maar een bepaald aantal kreeg(gelimiteerd en genummerd weet je)


    edit: in de standaard boekhandel kon je hem ook bestellen,maar nu niet meer : http://www.standaardboekhandel.be/se...rds+collection
    Laatst aangepast door kristof2222 : 03-10-2012 om 20:55

  12. #1137

    Standaard

    Amazon.co.uk verkoopt de uitgave inmiddels weer. Volgens een melding op de pagina zijn de uitgaves gecontroleerd en bevatten ze de juiste discs.

    http://www.amazon.co.uk/Potter-Wizar...9421555&sr=8-1

    Nu nog informatie over wanneer iedereen de correcte disc krijgt toegestuurd.

  13. #1138

    Standaard

    En wat kreeg ik vandaag in de bus van bol.com? De vervangende disc! Had nooit een mailtje gestuurd naar bol.com. Wat een goede service!

  14. #1139

    Standaard

    Ja, maar krijgen we nu van Amazon alle geretourndeerde boxen....of krijgen we brand-new boxen met een extra setje juiste discs erbij?
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #1140

    Standaard

    Gisteren bericht gekregen van MM Oostakker: mogelijk krijgt MM Oostakker 5 exemplaren binnen, en in dat geval houden ze er eentje opzij voor mij. Ben benieuwd. Zeker was het in ieder geval niet...

  16. #1141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristof2222 Bekijk bericht
    Ik heb hem in Belgie gekocht via frs.be (de nederlandse versie ,met vlaamse geluidstrack), dat was wel zeker 3 weken voor de datum van de verkoop, ik denk dat hij nu wel overal uitverkocht is aangezien de benelux maar een bepaald aantal kreeg(gelimiteerd en genummerd weet je)
    Hoe heb je deze gekregen? Was dit enkel in de "Artwork box" (en was deze nog in goede staat) of was er ook een bruine shipping box rond zoals hier in deze thread te zien was?

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Hoe heb je deze gekregen? Was dit enkel in de "Artwork box" (en was deze nog in goede staat) of was er ook een bruine shipping box rond zoals hier in deze thread te zien was?

    ze hebben hem gebracht met de post en hij zat in een pakket-karton, dan het bekende recklame kartontje met opschriften en dan de eigenlijke zeer harde karton doos(niet laten afleiden door karton want het is zeer hard )En hij was in goede staat, spiksplinternieuw

  18. #1143

    Standaard

    Vandaag de correcte disc van Bol.com ontvangen. De disc zat verpakt in een plastic hoesje verpakt in een dunne bubbeltjesenvelop. Er zat ook een A4-tje bij met excuses en een instructie van hoe de de foute met de correcte disc kunt identificeren. De disc was niet beschadigd.

    Hieronder een scan van het A4-tje.


  19. #1144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag de correcte disc van Bol.com ontvangen. De disc zat verpakt in een plastic hoesje verpakt in een dunne bubbeltjesenvelop. Er zat ook een A4-tje bij met excuses en een instructie van hoe de de foute met de correcte disc kunt identificeren. De disc was niet beschadigd.

    Hieronder een scan van het A4-tje.

    ha dat is goed bieuws en op da afbeelding afgaande zitten de codes er niet in zodus hebben we een complete set

  20. #1145

    Standaard

    Vanavond de bonus disc van HPDHP2 doorgenomen en van sommige extra's een stukje gezien. Wat opvalt is dat op de disc ook de kortere versie van When Harry Left Hogwarts te zien is. Onnodig aangezien op de bonus disc van de Wizard's Collection een langere versie van de documentaire staat. De Amerikaanse uitgave heeft de kortere versie niet. Dat was ook al zo bij de originele uitgave. Bij ons stond de korte versie er wel op.

    De komende tijd maar eens de discs een voor een gaan bekijken.

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vanavond de bonus disc van HPDHP2 doorgenomen en van sommige extra's een stukje gezien. Wat opvalt is dat op de disc ook de kortere versie van When Harry Left Hogwarts te zien is. Onnodig aangezien op de bonus disc van de Wizard's Collection een langere versie van de documentaire staat. De Amerikaanse uitgave heeft de kortere versie niet. Dat was ook al zo bij de originele uitgave. Bij ons stond de korte versie er wel op.

    De komende tijd maar eens de discs een voor een gaan bekijken.
    En 'Hogwarts last stand' is dat ook de normale of verlengde ?

  22. #1147

    Standaard

    De verlengde versie.

  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De verlengde versie.

    wijs wijs

  24. #1149

    Standaard

    Mooi om te lezen dat de discs inmiddels worden vervangen. Nog niks mogen ontvangen, maar op de mailtjes reageerden ze ook elke keer een beetje raar. Wacht deze week nog even af en anders ga ik maar weer contact opnemen

  25. #1150

    Standaard

    Ik heb vandaag ook de vervangende disc gekregen. Blijf het een schande vinden dat die prachtige emotionele speeches die door JK en de 3 hoofdacteurs gegeven werden op de première van DH2 nergens te bespeuren zijn.

Pagina 46 van 61 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •