Pagina 40 van 61 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1525 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    je weet alleen niet of het de NL versie is... ze verkopen ook heel veel import hier.

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    je weet alleen niet of het de NL versie is... ze verkopen ook heel veel import hier.
    Voor die 175 euro maakt het me echt niet uit of er een leeftijdslogo op de voorkant staat.

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    je weet alleen niet of het de NL versie is... ze verkopen ook heel veel import hier.
    Zij verkopen geen NL versies, dus het is altijd import
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Voor die 175 euro maakt het me echt niet uit of er een leeftijdslogo op de voorkant staat.
    NL ondertitels.. die zal je dan ook missen, want er staat niet bij welke versie het is

  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    NL ondertitels.. die zal je dan ook missen, want er staat niet bij welke versie het is
    NL ondertitels is voor mij geen must. Waarom zou ik 75 euro meer gaan betalen voor een tekst in beeld, terwijl ik elke film toch al meer dan 5x heb gezien. Ik begrijp wel voor jouw als je Engels moeilijk vindt, maar voor 175 ga ik hem echt niet laten liggen.

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    NL ondertitels is voor mij geen must. Waarom zou ik 75 euro meer gaan betalen voor een tekst in beeld, terwijl ik elke film toch al meer dan 5x heb gezien. Ik begrijp wel voor jouw als je Engels moeilijk vindt, maar voor 175 ga ik hem echt niet laten liggen.
    Dat zeg ik niet, en voor mij is engels zeker geen must, meeste films kijk ik zelf zonder ondertitels..

    Het was meer een vraag richting jou, maar prima ieder zijn ding.
    Ik hoef die hele box niet eens heb de films gewoon los :P

  7. #982

  8. #983

    Standaard

    Bol.com heeft mij bevestigd dat hun set zal bestaan uit 19 blurays en 12 dvd's. Zoals het hoort dus.

  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Bol.com heeft bevestigd...

    Dat zegt niet zoveel...
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #985

    Standaard

    Unboxing door iemand. Niet echt meer dan we al kennen, maar altijd leuk om te zien.

    https://www.youtube.com/watch?v=vXD2pAfiwS8

    nog maar 14 dagen voor de Nederlandse release!

  11. #986

    Standaard

    Iemand iets vernomen van de Ultimate box uitvoeringen van 7.1 en 7.2?

    ik heb die dikke box uitvoeringen van de eerste 6 films, en zou ze ook graag zien van de laatste 2 delen.

    Ik vind het niks aan om van de laatste 2 delen een plastic doosje ernaast te hebben staan.

    Ook omdat je op die dikke boxen extra's hebt, die elkaar opvolgen bij elk deel.

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Unboxing door iemand. Niet echt meer dan we al kennen, maar altijd leuk om te zien.

    https://www.youtube.com/watch?v=vXD2pAfiwS8

    nog maar 14 dagen voor de Nederlandse release!
    hahaha! die video is hilarisch!!! Ik had het kunnen weten dat die Wizard Collectie zeik aan nieuwe extra's zou hebben. hahaha
    Wat is die vrouw boos en straks nog vele duizende anderen die er 500 usd of meer gaan voor uitgeven.
    En zo stevig ziet die box er nu ook niet uit.

  13. #988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Iemand iets vernomen van de Ultimate box uitvoeringen van 7.1 en 7.2?

    ik heb die dikke box uitvoeringen van de eerste 6 films, en zou ze ook graag zien van de laatste 2 delen.

    Ik vind het niks aan om van de laatste 2 delen een plastic doosje ernaast te hebben staan.

    Ook omdat je op die dikke boxen extra's hebt, die elkaar opvolgen bij elk deel.
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=901

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    hahaha! die video is hilarisch!!! Ik had het kunnen weten dat die Wizard Collectie zeik aan nieuwe extra's zou hebben. hahaha
    Wat is die vrouw boos en straks nog vele duizende anderen die er 500 usd of meer gaan voor uitgeven.
    En zo stevig ziet die box er nu ook niet uit.
    Het waren au dollars, niet us dollars.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Dank je wel

    Al hoop ik dat deze boxen niet alleen in duitsland uitkomen, maar ook in de US, maar dat zal dan wel gebeuren ongetwijfeld.

    Omdat de andere delen van me ook daarvandaan komen (met uitzondering van de 1e 2, die komen uit Nederland).

    En dat vind ik dan mooier staan.

  16. #991

    Standaard

    Zo he, de extra discs van 7.1 en 7.2 hebben een grote fout op de wizzards collection. Hier blijkt de extra's van de normale blu-ray's op te zitten! Goed bezig WB!

    http://www.youtube.com/watch?v=vRcEn...otation_890657

  17. #992

    Standaard

    Op Blu-ray.com zijn nu ook berichten verschenen van fouten op de UK-uitgave. Goblet of Fire en Order of the Phoenix zijn de oude discs zonder In-Movie Experience en met PCM-geluid.

  18. #993

    Standaard

    De UK-versie heeft wel deel zeven en acht van de docu.

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Het waren au dollars, niet us dollars.
    Die staan qua koers bijna gelijk .

  20. #995
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #996

    Standaard

    Hebben mensen al de Engelse set hier ontvangen? Ben benieuwd of jullie ook een verkeerde disc hebben van deel 4 en 5.

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Hebben mensen al de Engelse set hier ontvangen? Ben benieuwd of jullie ook een verkeerde disc hebben van deel 4 en 5.
    Yep, net de hele set doorgelopen

    - 4 en 5 zijn de niet-Ultimate Editions
    - de 3D versies van film 7.1 en 7.2 zijn omgedraaid (foute labels). Verder geen punt.
    - De eerste film heeft bij zowel de bioscoop versie als de extended versie DTS-HD MA 5.1 terwijl de Amerikaanse UE destijds 6.1 had. Ook geen punt

    Prachtige set en het was zeker het wachten waard. Het materiaal is geweldig en heeft een leren uiterlijk.

    En het beste van alles. Deze set heeft Nederlandse ondertitels en Nederlands (of Vlaams) gesproken taal.

  23. #998

    Standaard

    Maar even wachten dus tot alle fouten eruit zijn?! Dit riekt naar een herdruk...

    Ik bedoel, voor een ultimate edition en 250 euro wil je het ook goed hebben...

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Yep, net de hele set doorgelopen

    - 4 en 5 zijn de niet-Ultimate Editions
    - de 3D versies van film 7.1 en 7.2 zijn omgedraaid (foute labels). Verder geen punt.
    - De eerste film heeft bij zowel de bioscoop versie als de extended versie DTS-HD MA 5.1 terwijl de Amerikaanse UE destijds 6.1 had. Ook geen punt

    Prachtige set en het was zeker het wachten waard. Het materiaal is geweldig en heeft een leren uiterlijk.

    En het beste van alles. Deze set heeft Nederlandse ondertitels en Nederlands (of Vlaams) gesproken taal.
    Zijn alle films en schijven nederlands ondertiteld?

  25. #1000

    Standaard

    Bol.com en amazon.co.uk zijn blijkbaar allen uitverkocht.

Pagina 40 van 61 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •