Pagina 3 van 61 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1525 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Waar duw je dat schijfje precies in?
    In men Blu-Ray speler


  2. #52

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 01:45

  3. #53

    Standaard

    Hier een wat duidelijkere afbeelding :
    (met dank aan Fnac)


  4. #54

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 01:45

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    In men Blu-Ray speler
    Gaan we bijdehand doen?
    Merk/type?!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Gaan we bijdehand doen?
    Merk/type?!
    Wees dan ook duidelijk voor hem Ik snapte je ook al niet toen ik het las


  7. #57

    Standaard

    Moeten we alles gaan voorkauwen?

    Als je een probleem hebt, is 't logisch om alle relavante componenten te vermelden.

  8. #58

    Standaard

    Deze set wordt ook in Nederland op 18 november op blu-ray uitgebracht! Er is ook ruimte voor de zevende film (in 2 delen):

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/harry-po...026/index.html

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Gaan we bijdehand doen?
    Merk/type?!
    Panasonic SC-BT100 Blu-ray Home Cinema


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Hier een wat duidelijkere afbeelding :
    (met dank aan Fnac)

    Wat ik mij afvraag is wat de afmetingen zijn van dit schitterende kasteel...


  11. #61

    Standaard


    Dit zijn precies 2 verschillende versies. Welke wordt nu uitgebracht ? In de ene kan je je doosjes mee insteken en in de andere alleen je schijfjes. Ikzelf heb liever de doosjes. De andere is hoger en heeft glas. Ik heb ook wel liever glas omdat je dan niet zoveel stof krijgt...


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht

    Dit zijn precies 2 verschillende versies. Welke wordt nu uitgebracht ? In de ene kan je je doosjes mee insteken en in de andere alleen je schijfjes. Ikzelf heb liever de doosjes. De andere is hoger en heeft glas. Ik heb ook wel liever glas omdat je dan niet zoveel stof krijgt...
    Zo te zien op de foto van bol.com krijgen wij de tweede uitvoering, dus voor de disks...

  13. #63

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 01:45

  14. #64

    Standaard

    Zucht.. wist helemaal niet dat er ook extended versies zouden komen (wat zeker bij nummer 6 minstens een uur langer moet duren om er een fatsoenlijk film van te maken), anders had ik wel gewacht, heb zelf een paar weken voor release van 6 in de bios voor 50 euro de 5-disk set gekocht.. Ik vraag me alleen af hoeveel langer de EE's gaan duren, want als het om een paar minuten per film gaat dan zal het me een worst zijn, maar als het net als bij Lotr +/- 30 minuten is dan wordt het een andere zaak..

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Zucht.. wist helemaal niet dat er ook extended versies zouden komen (wat zeker bij nummer 6 minstens een uur langer moet duren om er een fatsoenlijk film van te maken), anders had ik wel gewacht, heb zelf een paar weken voor release van 6 in de bios voor 50 euro de 5-disk set gekocht.. Ik vraag me alleen af hoeveel langer de EE's gaan duren, want als het om een paar minuten per film gaat dan zal het me een worst zijn, maar als het net als bij Lotr +/- 30 minuten is dan wordt het een andere zaak..
    De films die je in je box hebt, op de achterkant zie je deleted scenes. Die worden er allemaal ingevoegd. Ik weet niet of er nog meer bijkomen...


  16. #66

    Standaard

    Is het bevestigd dat ze allemaal terug worden gezet in de film? Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal de moeite waard zijn om terug te zetten.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Is het bevestigd dat ze allemaal terug worden gezet in de film? Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal de moeite waard zijn om terug te zetten.
    Ik weet het niet maar het zou wel logisch zijn. Is bij veel films ook gebeurd en die hadden namelijk ook EE op het doosje gedrukt staan...


  18. #68

    Standaard Harry Potter - Hogwarts Castle (Limited Edition)

    Dit is echt een hele mooi uitgave van harry potter




    Collector's Edition met een minitiatuurversie van Hogwarts Castle, mat daaronder een lade waarin de 6 films van Harry Potter op Blu-ray te vinden zijn. Er is ook nog ruimte om de zevende Potter-film (in twee delen) op te slaan

    Productoverzicht
    Inhoud
    :
    - 6 Blu-ray
    - 2 lege slots voor 2 Blu-ray-Harry Potter 7 delen 1 en 2

    Bevat :
    - Gemaakt van hars en hand geschilderd
    - Kasteel beschermd door een plexiglas doos
    - Basis en houten lade
    - Gewicht: 6kg
    - Afmetingen: 50x40x40 cm

  19. #69

    Standaard

    Wat mij ook opvalt aan de eerste Harry Potter films op blu-ray is dat ik ze nu niet bepaald blu-ray waardig vindt...


  20. #70

    Standaard

    klopt idd wel. Ben t met je eens Vilnix.

    Weet iet of ik nu weer moet upgraden naar de EE op blu-ray..
    Mijn geld raakt ook op
    Dan moet t toch wel echt een flinke meerwaarde hebben en dat lijkt me niet zo..

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    klopt idd wel. Ben t met je eens Vilnix.

    Weet iet of ik nu weer moet upgraden naar de EE op blu-ray..
    Mijn geld raakt ook op
    Dan moet t toch wel echt een flinke meerwaarde hebben en dat lijkt me niet zo..
    Als ze echt de film volledig gerestaureerd hebben wil ik misschien de aankoop van de EE wel wagen...Ik zal nog zien en afwachten op de reviews...


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf25 Bekijk bericht
    Dit is echt een hele mooi uitgave van harry potter




    Collector's Edition met een minitiatuurversie van Hogwarts Castle, mat daaronder een lade waarin de 6 films van Harry Potter op Blu-ray te vinden zijn. Er is ook nog ruimte om de zevende Potter-film (in twee delen) op te slaan

    Productoverzicht
    Inhoud :
    - 6 Blu-ray
    - 2 lege slots voor 2 Blu-ray-Harry Potter 7 delen 1 en 2

    Bevat :
    - Gemaakt van hars en hand geschilderd
    - Kasteel beschermd door een plexiglas doos
    - Basis en houten lade
    - Gewicht: 6kg
    - Afmetingen: 50x40x40 cm
    Ik heb persoonlijk toch liever de versie waarbij de doos onderin kunt stoppen dan de versie met de losse disks...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Als ze echt de film volledig gerestaureerd hebben wil ik misschien de aankoop van de EE wel wagen...Ik zal nog zien en afwachten op de reviews...
    De vraag is, waarom zijn die scenes in de eerste plaats gesneuveld en is het niet een reclame/verkooptruuk om nieuwe verkoop te genereren?! Ik bedoel, eerst de scenes eruit halen omdat ze niet voldoen en later er weer in stoppen om toch maar een EE van te maken...restauratie mag van mij altijd, als dit tenminste ten goede komt van beeld en geluid.

  24. #74

    Standaard

    Ik denk dat de 1ste blu-ray's van Harry potter beter zullen zijn dan de extended editions.
    Weet zo niet, maar in 90% van de gevallen is het inlassen van verwijderde scenes geen goed idee.
    Juist en alleen al omdat het beeldkwaliteit en geluidskwaliteit ondermaats zijn en omdat ze het verhaal soms onnodig aandikken. Kijk maar naar Gladiator extended cut, die film is niets waard.
    Bij mij komt dit kasteel er mooi in

    En volgens mij is het kasteel met de brede lade, de versie met de DVD's en he kasteel met de smalle lade de Blu-ray versie.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 14-09-2009 om 19:38

  25. #75

    Standaard

    Nieuwe informatie over de Ultimate Edition-uitgaves van deel 1 en 2:

    That same day, Warner is also releasing a pair of titles we've known about for a while now, but we finally have more details on - new DVD and Blu-ray Ultimate Editions of the first two Harry Potter films, Harry Potter and the Sorcerer's Stone and Harry Potter and the Chamber of Secrets (SRP $39.92 each on DVD and $49.99 on Blu-ray). Each will include both theatrical and "extended" versions of the films, 48-page photo books, new cast introductions, screen-test footage, all-new featurettes, Digital Copy versions and many (if not all) of the extras from the previous versions as well. You'll also get new In Movie Experience and Maximum Movie Mode options on the Blu-ray versions featuring director Chris Columbus, complete with PIP video, photos and artwork.
    Bron: www.dvdbeaver.com.

Pagina 3 van 61 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •