Pagina 2 van 61 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1525 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik zoek hem ook maar ik wil hem wel nieuw en ik ben niet van plan om hem te kopen bij amazon.com bij the used films. Weet iemand waar ik hem ergens anders kan kopen ?
    Ik zag hem laatst ook staan bij de Fame in Amsterdam.
    Activity suggests a life filled with purpose

  2. #27

    Standaard

    Ik denk toch dat ik ook gewoon wacht tot er een soort van ultimate edition aankomt met alle films. Duurt nog wel minimaal twee jaar dus, kan ik nog mooi geld apart leggen want het zal niet heel goedkoop worden.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik denk niet dat het verholpen is bij deze uitgaven. Het zijn dezelfde discs met een andere verpakking.
    Oude wijn in nieuwe zakken dus. Toch jammer als ze die artifacts niet zouden verhelpen. Je zou toch zeggen dat die technische jongens zich realiseren dat de artifacts zich voordoen.

  4. #29

    Standaard

    Zo zien ze er dus uit : (de eerste kolom zijn de nieuwe)

    Ik vind ze persoonlijk echt niet mooier dan de originele.

    Zullen deze titels nederlandse ondertiteling bevatten in de Uk ?


  5. #30

    Standaard

    Yepz, dat hebben ze!
    Maar waarom koop je niet gewoon de oude UK box? Kost elke film je ongeveer 11/12 euro p/s!
    Die box is niet zo mooi, maar je kan natuurlijk gewoon de losse keepcases in je kast zetten.
    Bleghhh, die nieuwe hoesjes...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Yepz, dat hebben ze!
    Maar waarom koop je niet gewoon de oude UK box? Kost elke film je ongeveer 11/12 euro p/s!
    Die box is niet zo mooi, maar je kan natuurlijk gewoon de losse keepcases in je kast zetten.
    Bleghhh, die nieuwe hoesjes...
    Ja ik vind ze ook niet mooi, maar kan het niet zijn dat er meer extra's zijn aan toegevoegd ?

    En nog een ander vraagje, die grote box van de eerste 5 delen in de UK, zijn dat dikke doosjes ? Want anders is dat bijna een heel schap van mijn kast


  7. #32

    Standaard

    Ik vind ze er ook niet bepaald mooier op geworden. Jammer zeg. Zoals al eerder gezegd wacht ik op een mooie 'ultimate' box met alle films misschien, het zal wel niet, komen er dan nog mooiere covers.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ja ik vind ze ook niet mooi, maar kan het niet zijn dat er meer extra's zijn aan toegevoegd ?

    En nog een ander vraagje, die grote box van de eerste 5 delen in de UK, zijn dat dikke doosjes ? Want anders is dat bijna een heel schap van mijn kast
    Volgens mij is het gewoon precies dezelfde oude wijn in een nieuwe zak, dus daarom zeg ik ook: NL subs.

    Het zijn inderdaad dikke doosjes!
    Maar je kan zo naar de kringloopwinkel om een extra kast te kopen voor een prikkie!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Volgens mij is het gewoon precies dezelfde oude wijn in een nieuwe zak, dus daarom zeg ik ook: NL subs.

    Het zijn inderdaad dikke doosjes!
    Maar je kan zo naar de kringloopwinkel om een extra kastje kastje te kopen voor een prikkie!
    Ik blijf bij Ikea Ik kan de box nu het goedkoopst kopen bij Play.com voor een €51. Niet veel. Maar 5 dikke doosjes is wel dik, dat geeft voor mij een kleinere meerwaarde als je ze zo in je kast hebt staan.

    Maar zullen dan ook de komen films (HBP, en de 2 DH) in de nieuwe uitgave worden uitgebracht ?


  10. #35

    Standaard

    Hoe zit het nu met de nederlandse uitgaven ? Of komen die er niet ?


  11. #36

    Standaard

    Niet zo boeiend , de UK versies zijn veeeeel goedkoper.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Hoe zit het nu met de nederlandse uitgaven ? Of komen die er niet ?
    Nee, het lijkt er niet op.

  13. #38

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of deze NL subs heeft?

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9...e/Product.html

    Alvast bedankt.

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Niet de ultieme uitvoering, maar toch wel geinig deze Franse editie met deel 1-6 op Blu:


    Zie Franse Amazon.

  16. #41

    Standaard

    The Harry Potter films could be rereleased on extended Blu-ray editions in the near future. After a recent MPAA bulletin of rated films listed an extended version of 'Harry Potter of the Sorcerer's Stone', film site Rope of Silicon contacted a Warner Brothers representative, who confirmed that "all Harry Potter films are being planned to get special upcoming releases", although no announcement has been made yet.

    Indeed, ultimate editions of 'Harry Potter and the Sorcerer's Stone' and 'Harry Potter and the Chamber of Secrets' are already up for preorder on Amazon, albeit without a release date.

    As to the actual length of the extended versions, Slashfilm notes that 'Sorcerer's Stone' director Chris Columbus added 7 minutes of deleted scenes back into the movie for its May 2004 ABC broadcast premiere.
    bron: www.blu-ray.com
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hmmm, de cover vind ik alvast niets!


  18. #43

    Standaard

    Ik ben blij dat ik nog geen van de films op Blu-Ray (meer) heb.
    Net als met LotR wacht ik mooi op de ultimate extented editions.

  19. #44

    Standaard

    Deze release laat ik gaan. Wat kun je er na al die jaren aan toevoegen, wat ineens dan zoveel beter moet zijn. Is toch alleen maar om dezelfde titels uit te melken.
    Als het de release zoveel beter zou maken, waren ze wel eerder op dvd verschenen.
    Dadelijk moeten we weer warm gemaakt worden voor de 3D versie.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #45

    Standaard



    Ik vind er eigenlijk niets aan....


  21. #46

    Standaard

    Ik heb de titel van het topic veranderd in "Harry Potter op Blu-Ray". Dan kan alles daarover hier verteld worden!


  22. #47

    Standaard

    WTF? Ik heb een tijdje geleden HP2 gekocht op Blu-Ray. Ik wou hem net zien en het eerste wat mij opviel is dat het geluid niet synchroon liep met de film. Heel ambetantig dus...Heb ik de PCM-audio gepakt en daar komt hij soms op tijd en soms ook niet. Heeft iemand anders hier ook problemen mee gehad ?


  23. #48

    Standaard

    Welke vraag heb ik nu in gedachten?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Welke vraag heb ik nu in gedachten?
    ....?


  25. #50

    Standaard

    Waar duw je dat schijfje precies in?

Pagina 2 van 61 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •