Pagina 26 van 61 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1525 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Kan me niet voorstellen dat de complete box volgend jaar pas uitkomt. Ultieme kerstcadeau lijkt me.

  2. #627

    Standaard

    Had eigenlijk wel al een aankondiging verwacht van een box met 7.1 en 2.
    Heb per se daarom 7.1 nog steeds niet in huis gehaald.
    Iemand daar wel al iets van vernomen??

  3. #628

  4. #629

    Standaard

    Volgens Blu-ray.com verschijnt Deathly Hallows Part 2 op 11 November...

    http://www.blu-ray.com/movies/Harry-...Blu-ray/26079/
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #630

    Standaard

    Ik vraag me echt af of men nog gaat besluiten om 7.1 en 7.2 in één uitgave te releasen..

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vraag me echt af of men nog gaat besluiten om 7.1 en 7.2 in één uitgave te releasen..
    Erger nog, ik vrees de komst van de Harry Potter Complete Ultimate Extended Editions in een fraaie boxset met toverstafjes en andere prullaria.

  7. #632

    Standaard

    hier de duitse complete collectie

    http://www.amazon.de/Harry-Potter-ko...g_bs_514450_46

    wacht op engelse box en prijs

  8. #633

    Standaard

    Over complete collectie gesproken. Een droom release wat nooit werkelijkheid gaat worden.

    http://pottercriterion.tumblr.com/

    P.s. let even niet op de DVD logo

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Erger nog, ik vrees de komst van de Harry Potter Complete Ultimate Extended Editions in een fraaie boxset met toverstafjes en andere prullaria.
    Zolang ze 7.1 en 7.2 dan ook nog maar als Ultimate Extended Edition uitbrengen, vind ik het best.

  10. #635

    Standaard

    Duitse box 1 t/m 7:
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #636

    Standaard

    die duitse versie ziet er mooi uit zeg. Ik ben geen super grote fan van Harry Potter maar een dergelijke box in de verzameling staat nooit verkeerd
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vraag me echt af of men nog gaat besluiten om 7.1 en 7.2 in één uitgave te releasen..
    Ik wacht er anders wel op.
    1 t/m 6 heb ik ook per 2 titels in een doosje, dus daar zou 7.1/7.2 mooi naast kunnen...

  13. #638
    Junior Member
    Registratie datum
    Jul 2011
    Woonplaats
    Tienen - Vlaams-Brabant

    Standaard

    Is er al ergens nieuws over een eventuele bluray box, met goodies zoals die wand of kasteel, die in Belgie verkrijgbaar zou zijn tegen het einde van het jaar?
    Want ben al op zoek naar MIJN eindejaarscadeau

  14. #639

    Standaard

    Duitse box is inderdaad mooi, maar het is Duits (tekst e.d.). Hopelijk een NL box die hetzelfde eruit ziet?

  15. #640

    Standaard

    Zo! Die 1 t/m 7 ziet er wel heel tof. Wachten op een nederlandse en/of engelse-versie

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjowhan Bekijk bericht
    Zo! Die 1 t/m 7 ziet er wel heel tof. Wachten op een nederlandse en/of engelse-versie
    Grote kans dat in de UK ook dezelfde box uitkomt. De bovenstaande afbeelding die afkomstig is van de Duitse amazon is volgens mij de Engelse uitgave, op de box staat namelijk Years 1-4 en Years 5-7 wat bij de Duitse uitgave wel Die Jahre zal worden i.p.v. Years
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #642

    Standaard

    Hoewel die box er erg mooi uitziet had ik er toch iets meer van verwacht. Meer in de zin van de box met deel 1 t/m 5 erin. Daar zaten ook nog allemaal kleine hebbedingetjes in.

    De Criterion Collection box (fanmade dus) ziet er ook goed uit, maar ik zal nooit een Amerikaans box van HP kopen, omdat ik me dan ga ergeren aan de titel van deel 1.

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Hoewel die box er erg mooi uitziet had ik er toch iets meer van verwacht. Meer in de zin van de box met deel 1 t/m 5 erin. Daar zaten ook nog allemaal kleine hebbedingetjes in.

    De Criterion Collection box (fanmade dus) ziet er ook goed uit, maar ik zal nooit een Amerikaans box van HP kopen, omdat ik me dan ga ergeren aan de titel van deel 1.
    tja ik heb nog liever die amerikaanse dan de duitsers met hun kammer des schrekkens..
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  19. #644

    Standaard

    Zeer mooi maar heeft iemand vernomen of en mogelijk nog een complete collectie jaar 1 t/m 7.1 & 7.2 komt als de ultimate collection daar mee bedoel ik de langere versie en verbeterde geluidskwatiteit?

  20. #645

    Standaard

    Ik zie overigens dat de Ultimate Editions van deel 1 en 2 in Nederland opnieuw uitkomen op 5 oktober. Ze zijn iets lager geprijsd (adviesprijs €39,99) dan bij de eerste uitgave. Zou dit betekenen dat ze toch nog uit gaan komen hier?

  21. #646

    Standaard

    Daar valt volgens mij geen zinnig woord over te zeggen.

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranjevan Bekijk bericht
    Zeer mooi maar heeft iemand vernomen of en mogelijk nog een complete collectie jaar 1 t/m 7.1 & 7.2 komt als de ultimate collection daar mee bedoel ik de langere versie en verbeterde geluidskwatiteit?
    Vooralsnog zullen deze niet uikomen in Nederland. Zeker niet dit jaar.


    Daarbij zal in NL en BE dezelfde HP1 - 7.2 box uitkomen als in Duitsland.
    Watched it

  23. #648

    Standaard

    amazon de heeft al een definitieve cover voor the deathly hallows part 2 http://www.amazon.de/Harry-Potter-He...5908676&sr=1-3

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinzz Bekijk bericht
    amazon de heeft al een definitieve cover voor the deathly hallows part 2 http://www.amazon.de/Harry-Potter-He...5908676&sr=1-3
    http://www.amazon.de/Harry-Potter-He...5914754&sr=1-6

    steelbook artwork is mooier prijs zal nog wel flink dalen richting de release!

  25. #650

    Standaard

    Jammer dat die rating zo groot in beeld staat. Is dat verplicht in Duitsland?

Pagina 26 van 61 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •