Pagina 50 van 61 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mijn Nederlands exemplaar is wél voorzien van Nederlandse ondertitels bij 7.1 en 7.2.
    "Zou hij niet uitverkocht zijn omdat er foute discs in de set zaten. Dat hij dus tijdelijk uit de verkoop is gehaald. Anders zou de goede set nooit te koop zijn geweest. Dat is ook raar."

    Dan heeft Warner dat gefixed want dat was bij de eerste exemplaren zeker niet het geval...
    Laatst aangepast door hstadman : 07-05-2013 om 21:07

  2. #1227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    De Wizard's Collection is besteld. Ik kan niet wachten!
    Welke? De Engelse versie of de NL versie...

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Welke? De Engelse versie of de NL versie...
    UK versie.

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    UK versie.
    Zou ik ook doen, scheelt een hoop poen en met de losse disks heb je hem alsnog compleet met nl subs.

    Maar, zoals boven aangegeven waren er weldegelijk sets met foutieve disks. Warner heeft ze toen uit de handel gehaald en waarschijnlijk vervangen voor goede...

  5. #1230

    Standaard

    Amazon verkoopt nu in ieder geval de correcte versie, dat werd destijds ook zo aangegeven op hun website. Dus geen zorgen WED, als je via Amazon zelf gekocht heb dan krijg je gewoon een correct exemplaar.

    Ik heb een uur lang alles aan die box zitten bekijken toen hij aankwam: als rasechte fan is dit het neusje van de zalm. 't Wordt trouwens tijd dat ik weer eens wat van die extra's ga doorkijken!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #1231
    apltm
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik ga toch voor de uk versie gaan. Veel goedkoper.
    Ik kan de 2 laatste films hier los kopen en dan komt het nog steeds goedkoper uit.
    En ik heb ergens gelezen dat de 3D versies wel NL ondertitels zou bevatten.
    Kan iemand mij dit bevestigen?
    Ik heb de nederlandse versie van de Wizard's Collection en de Blu-ray, DVD, Blu-ray 3D en bonus discs van 7.1 en 7.2 zijn allen voorzien van nederlandse ondertiteling. Het niet hebben van nederlandse ondertiteling kan wel gelden voor bepaalde extra's.

  7. #1232

    Standaard

    ik heb wat boxen bijgekocht bij de wizards collection het hogwarts castle en de elder wand box

  8. #1233

    Standaard

    Wow Kristof... Prachtig. Ik twijfel nog steeds of ik ook dat kasteel zou kopen. De maquette die voor de film gebruikt werd zag ik in Londen en die was adembenemend mooi.

    Even een kickje: met de aankondiging van een nieuwe filmreeks, hoe groot is de kans dat Warner tegen de release weer met een nieuwe uitgave komt?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #1234

    Standaard

    Aankondiging van een nieuwe filmreeks? Zijn ze serieus ofwat?

  10. #1235

    Standaard

    J.K. Rowling heeft nog 3 andere boeken geschreven rond het Harry Potter Universum. Quidditch Trough the Ages, Fantastic Beasts and Where to Find Them en The Tales of Beedle the Bard.
    Ik heb alleen nog maar gehoord dat ze het verhaal rond Fantastic Beasts and Where to Find Them gaan verfilmen en dit zal zich 70 jaar voor de Harry Potter verhalen afspelen.
    Toen WB naar Rowling stapte met het voorstel voor nieuwe films wilde ze eerst niet niet dat de films gemaakt werden. Maar toen ze hoorde dat WB ze toch ging schrijven, zonder haar, heeft ze gezegd dat zei ze ging schrijven omdat ze waarschijnlijk niet wilde dat er met geknoeid ging worden.

  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    J.K. Rowling heeft nog 3 andere boeken geschreven rond het Harry Potter Universum. Quidditch Trough the Ages, Fantastic Beasts and Where to Find Them en The Tales of Beedle the Bard. Ik heb alleen nog maar gehoord dat ze het verhaal rond Fantastic Beasts and Where to Find Them gaan verfilmen en dit zal zich 70 jaar voor de Harry Potter verhalen afspelen.
    Het officiële persbericht meldt dit:

    Warner Bros. announced on 12th September 2013 that J.K. Rowling would be making her screenwriting debut with 'Fantastic Beasts and Where to Find Them', the first in a new film series which is part of their expanded creative partnership with J.K. Rowling. The films will be inspired by Harry Potter’s Hogwarts textbook of the same name, and will feature the book’s fictitious author, Newt Scamander. -
    Bron

    Toen WB naar Rowling stapte met het voorstel voor nieuwe films wilde ze eerst niet niet dat de films gemaakt werden. Maar toen ze hoorde dat WB ze toch ging schrijven, zonder haar, heeft ze gezegd dat zei ze ging schrijven omdat ze waarschijnlijk niet wilde dat er met geknoeid ging worden.
    Niet willen is veel gezegd: ze was nogal bezitterig over haar werk (begrijpelijk) waarop ze inderdaad toestemde om toch zelf het screenplay te schrijven.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #1237

    Standaard

    Zullen we deze discussie hier voortzetten?

  13. #1238

    Standaard

    Ondertussen zijn ook in het Verenigd Koninkrijk de laatste twee films als Ultimate Edition aangekondigd:

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...eathly+hallows

    En ik zie ook dat de Wizard's Collection daar nu uitverkocht is, en Marketplace sellers 'm aanbieden vanaf £ 495 (!)...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #1239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ondertussen zijn ook in het Verenigd Koninkrijk de laatste twee films als Ultimate Edition aangekondigd:

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...eathly+hallows

    En ik zie ook dat de Wizard's Collection daar nu uitverkocht is, en Marketplace sellers 'm aanbieden vanaf £ 495 (!)...
    Dat ze die lelijke cover voor Part 2 nog maar durven gebruiken! Wat een gedrocht.

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dat ze die lelijke cover voor Part 2 nog maar durven gebruiken! Wat een gedrocht.
    tja, smaken verschillen, ik vindt em juist wel mooi..

  16. #1241

    Standaard

    Snap er niks van.
    De box "Harry Potter - The Complete 8-film Collection" via Amazon.co.uk aangeschaft, zit er alleen maar Engelse audio en subs op!!
    Ik dacht toch echt op dit forum te lezen dat de eerste 6 film NL subs en NL audio hadden?
    Heeft iemand een idee wat nu??
    (Kan best leven dat het laatste deel geen NL subs heeft, maar alles...)
    Het gaat om deze box:
    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...er+box+set+1-8

  17. #1242

    Standaard

    Vreemd. In de Amazon Reviews staat ook een duidelijke uiteenzetting van de uitgaves en welke audio/subtitles ze bevatten en daar was Nederlands inderdaad bij wat betreft Film 1 - 6.

    Het is evenwel mogelijk dat er intussen een nieuwe uitgave plaatsgevonden heeft sinds de box voor het eerst verscheen, en deze minder subtitels en/of features bevat.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #1243

    Standaard

    Year 1,2 en 3 gecheckt en die hebben ze zeker. Year 4,5 en 6 staat het net zoals de eerste 3 jaren op het hoesje, dus dat geloof ik ook wel. EAN: 5051892066037
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Year 1,2 en 3 gecheckt en die hebben ze zeker. Year 4,5 en 6 staat het net zoals de eerste 3 jaren op het hoesje, dus dat geloof ik ook wel. EAN: 5051892066037
    Dank voor het nazoeken.
    EAN is precies dezelfde, maar de schijfjes hebben slechts 3 Engelse geluidssporen en alleen optionele Engelse ondertitels.
    Baal flink!
    Heeft een mailtje naar amazon.co.uk of Warner zin??

  20. #1245

    Standaard

    Ik heb deze box ook in bezit. UK versie en gekocht toen die uitkwam (ergens 2011 dacht ik) en deel 1 t/m 6 hebben hier wel nederlandse ondertiteling.

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Dank voor het nazoeken.
    EAN is precies dezelfde, maar de schijfjes hebben slechts 3 Engelse geluidssporen en alleen optionele Engelse ondertitels.
    Baal flink!
    Heeft een mailtje naar amazon.co.uk of Warner zin??
    Je moet eens kijken bij vergelijk.nl en in de balk zetten: Harry Potter complete collection, dan kom je bij diverse online winkels met verschillende prijzen. Hierbij staat de bovenste online winkel op die website een omschrijving die aangeeft dat de UK versie deel 1 - 6 Ned. ondertitels heeft en de laatste 2 films alleen UK ondertitels. Dus: jij hebt gelijk...!!!

  22. #1247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Dank voor het nazoeken.
    EAN is precies dezelfde, maar de schijfjes hebben slechts 3 Engelse geluidssporen en alleen optionele Engelse ondertitels.
    Baal flink!
    Heeft een mailtje naar amazon.co.uk of Warner zin??
    Vreemd, wat staat er op de cover aan de binnenkant van de hoes als talen en subs dan?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Snap er niks van.
    De box "Harry Potter - The Complete 8-film Collection" via Amazon.co.uk aangeschaft, zit er alleen maar Engelse audio en subs op!!
    Ik dacht toch echt op dit forum te lezen dat de eerste 6 film NL subs en NL audio hadden?
    Heeft iemand een idee wat nu??
    (Kan best leven dat het laatste deel geen NL subs heeft, maar alles...)
    Het gaat om deze box:
    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...er+box+set+1-8
    als je bij subtitels kijkt in de omschrijving van het product staat er alleen English! Als ze NL subs bevatten staat het er meestal wel bij...

    Het kan zijn dat ze de uitgaves veranderd hebben en ze nu alleen Engelse subs hebben... Product can change without any notice!!!

  24. #1249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    als je bij subtitels kijkt in de omschrijving van het product staat er alleen English! Als ze NL subs bevatten staat het er meestal wel bij...

    Het kan zijn dat ze de uitgaves veranderd hebben en ze nu alleen Engelse subs hebben... Product can change without any notice!!!
    Vaak genoeg (zeker bv met fox discs) staat er maar een beperkt aantal op de hoes, maar op de disc zelf meestal veel uitgebreider...
    Wel vreemd van deze box, ik heb zelf indertijd de 1-6 box gekocht via amazon.co.uk en die waren allemaal ondertiteld.

    Maar dus de discs zelf hebben ook echt alleen engelse tracks en subtitles of staat dat alleen op het hoesje?

  25. #1250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Vaak genoeg (zeker bv met fox discs) staat er maar een beperkt aantal op de hoes, maar op de disc zelf meestal veel uitgebreider...
    Wel vreemd van deze box, ik heb zelf indertijd de 1-6 box gekocht via amazon.co.uk en die waren allemaal ondertiteld.

    Maar dus de discs zelf hebben ook echt alleen engelse tracks en subtitles of staat dat alleen op het hoesje?
    De discs hebben écht alleen maar Engelse tracks en één ondertitel-spoor. Heb alle discs gecontroleerd.
    Alleen "year six" heeft nog wel Nederlandse stemmen en ondertitels...

Pagina 50 van 61 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •