Pagina 54 van 61 EersteEerste ... 444505152535455565758 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Dit is de nieuwe HP release voor 31 augustus, wel geen nieuws omtrent aantal discs & specs (bvb extended editions)...

    http://www.eci.be/film/harry-potter-...-5051888225028


    Is hetzelfde design als de Hogwarts Collection maar is misschien een slimmed down versie?

  2. #1327

    Standaard

    De zoveelste "oude wijn in nieuwe zakken" ... Er zijn mooiere uitgaven van de Harry Potter film-collectie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #1328

    Standaard

    De versie die Kev noemt bevat volgens bol.com slechts 8 discs, dus niet de extra discs.
    Daarnaast wordt op bol.com ook een aantal steelbook versies van de aparte films aangeboden die volgens bol.com wel de 2 discs bevatten per film. Bol.com geeft echter aan dat deze exclusief zijn voor hun site. Bij eci.nl worden echter ook nieuwe versies van de films verkocht vanaf 17-08, zoals deze:http://www.eci.nl/film/harry-potter-...-5051888226131

    zou het hier om de uitgaven gaan met het onderstaande artwork?


  4. #1329

    Standaard

    De gift box is naar 14 september verplaatst en zal 11 blu-ray discs bevatten ipv de 8 die vermeld zijn op bijvoorbeeld Bol.com

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jwitters92 Bekijk bericht
    De versie die Kev noemt bevat volgens bol.com slechts 8 discs, dus niet de extra discs.
    Daarnaast wordt op bol.com ook een aantal steelbook versies van de aparte films aangeboden die volgens bol.com wel de 2 discs bevatten per film. Bol.com geeft echter aan dat deze exclusief zijn voor hun site. Bij eci.nl worden echter ook nieuwe versies van de films verkocht vanaf 17-08, zoals deze:http://www.eci.nl/film/harry-potter-...-5051888226131

    zou het hier om de uitgaven gaan met het onderstaande artwork?
    zo te zien is het ander lelijker artwork. Gemiste kans

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    zo te zien is het ander lelijker artwork. Gemiste kans
    Inderdaad een gemiste kans... Wel gek, we krijgen dus de UK steelbook maar de Franse gewone uitgave...
    En dat terwijl Frankrijk imo prachtige steelbooks krijgt...


  7. #1332

    Standaard

    Ik vind de artwork van de BOL.com editie best mooi. En het zijn allemaal 2 disc edities.

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Ik vind de artwork van de BOL.com editie best mooi. En het zijn allemaal 2 disc edities.
    Het valt me daarbij op dat de eerste film de Amerikaanse titel heeft, niet de Engelse.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #1334

    Standaard

    De bol.com uitgaven zijn in ieder geval wel 3 euro goedkoper dan de uitgaven uit andere regio's dus dat scheelt XD

  10. #1335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het valt me daarbij op dat de eerste film de Amerikaanse titel heeft, niet de Engelse.
    Alleszins beter dan de nederlandse titel bij 1-5...

  11. #1336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het valt me daarbij op dat de eerste film de Amerikaanse titel heeft, niet de Engelse.
    Ha! was me nog niet eens opgevallen.

  12. #1337

    Standaard

    Man ik moet weer terug denken aan dat gedrocht van een blu-ray cover die Deathly Hallows part 2 had. Haha.

  13. #1338

    Standaard

    Media markt gaat ook de steelbooks verkopen.

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media markt gaat ook de steelbooks verkopen.
    Geldt dit ook voor de mediamarkt in NL? Op de site zijn ze namelijk niet te vinden...

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jwitters92 Bekijk bericht
    Geldt dit ook voor de mediamarkt in NL? Op de site zijn ze namelijk niet te vinden...
    Geen idee.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #1341

    Standaard

    Vandaag nieuwe keepcases van de Harry Potter films zien liggen bij de Media Markt á € 14,99. Zo te voelen allen 1 disc uitvoeringen. Achterkant vermeldt geen extra's, en t/m de Half-Blood Prince is de geluidstrack Engels DD 5.1 (zou voor de Half-Blood Prince niet kloppen, deze zou TrueHD moeten hebben).

    Geen steelbooks gezien.

  17. #1342

    Standaard

    Ik zie net op SBS6 het eerste deel met volgens mij meer scene's dan eerst. Is deze langere versie ook uit op BR? Zo ja, welke collectie met ondertiteling raden jullie aan?

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Vandaag nieuwe keepcases van de Harry Potter films zien liggen bij de Media Markt á € 14,99. Zo te voelen allen 1 disc uitvoeringen. Achterkant vermeldt geen extra's, en t/m de Half-Blood Prince is de geluidstrack Engels DD 5.1 (zou voor de Half-Blood Prince niet kloppen, deze zou TrueHD moeten hebben).

    Geen steelbooks gezien.
    Dit zullen gewoon de oude uitgaven zijn met een nieuwe hoes en voor de eerste 5 films waren dat ook 1 discs. Al deze uitgaven hebben ook gewoon lossless geluid, ook al start de disc standaard op met DD 5.1

  19. #1344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik zie net op SBS6 het eerste deel met volgens mij meer scene's dan eerst. Is deze langere versie ook uit op BR? Zo ja, welke collectie met ondertiteling raden jullie aan?
    De Wizards collection, of de versie met 31 discs. Die hebben van de eerste twee films de langere versie.

  20. #1345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    De Wizards collection, of de versie met 31 discs. Die hebben van de eerste twee films de langere versie.
    Ik heb die langere versies in de Ultimate Editions van deel 1 en 2. Volgens mij ook de enige ultimate editions die een nederlandse uitgave hebben gekregen. Ooit eens kunnen kopen bij Media Markt voor 10 euro het stuk. Wss wilden ze van hun stock af.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #1346

    Standaard

    Bedankt beiden voor de info. Ik zet het op mijn verlanglijst maar op dit moment rijzen de prijzen ervan de pan uit. € 40 of € 50 voor een film zit het zo op. En dat is gekkenwerk. Misschien dat straks met de uitgave van de spin-off weer een nieuwe release komt.

  22. #1347

    Standaard

    Zouden die onlangs uitgebrachte steelbooks bij ook niet de extended versies hebben ? De amerikaanse heruitgaves van dit jaar allesinds wel volgens de backcover. Ik dacht ook dat deze steelbooks een simpele versie zijn van de Ultimate Editions waar verder gewoon een boekje en kaartjes bij zaten.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 30-12-2016 om 08:13
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb die langere versies in de Ultimate Editions van deel 1 en 2. Volgens mij ook de enige ultimate editions die een nederlandse uitgave hebben gekregen. Ooit eens kunnen kopen bij Media Markt voor 10 euro het stuk. Wss wilden ze van hun stock af.

    Ook andere ultmimate editions zijn met nl-ot te verkrijgen, zie de exemplaren in mijn collectie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #1349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zouden die onlangs uitgebrachte steelbooks bij ook niet de extended versies hebben ? De amerikaanse heruitgaves van dit jaar allesinds wel volgens de backcover. Ik dacht ook dat deze steelbooks een simpele versie zijn van de Ultimate Editions waar verder gewoon een boekje en kaartjes bij zaten.
    Klopt, ik ben in het bezit van de steelbooks en volgens mij hebben HP1 en 2 een extended. Verwacht echter niet heel veel nieuw materiaal, alleen de deleted scenes van de originele dvd releases zijn nu in de film gevoegd. Bij deel 3 tm 8 zijn de deleted scenes niet meer in de film gevoegd. De steelbooks zijn nu bij bol.com in de aanbieding met 3 voor €25,-

  25. #1350

    Standaard

    Deze heeft sowieso de extended editie. Als je een niet zo'n dure versie wil zou ik voor deze gaan, mits je de pularia kan missen.

    https://www.bol.com/nl/p/harry-potte...pe=typedsearch

Pagina 54 van 61 EersteEerste ... 444505152535455565758 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •