Pagina 42 van 61 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Op het forum van Blu-ray.com staat te lezen dat WB volgend jaar een uitgeklede versie van de Wizard's Collection wil uitbrengen, zonder de collectibles e.d.

  2. #1027

    Standaard

    Vandaag de box binnen gekregen, en ik moet zeggen wat een fantastisch pakket. Hij weegt echt ongelooflijk veel. Zeker wel een paar kilo. Wat me als eerste opvalt is dat alles Nederlands is. De buitenkant van de doos. Ook waarin de blu-rays zitten, de boek-hoezen zijn Nederlands, dus er staat de Steen der Wijze, en alle andere film namen ook Nederland. Ook de tekst die erin staat is Nederlands. Alleen de namen van de films op de discs zijn Engels, maar dan staat er wel jaar 1 en 2, etc op.

    Ik heb ook even alle films erin gedaan, en ik kan zeggen dat alle films foutloos zijn. Deel 1, 2, 4 en 5 hebben in movie experience en deel 6, 7.1 en 7.2 hebben maximum movie mode. Alleen deel 3 heeft niks, maar in het hoesje staat dat er ook niks op staat.

    En ook alle extra discs zijn helemaal foutloos! Wat natuurlijk geweldig is.

    Er zitten geen digitale kopieën bij, maar dat is natuurlijk niet zo erg. Wel heb je nou een leeg vakje.

    Het nummer dat ik heb is 29278 of 63000

    Nu weet ik alleen niet wat ik met de doos erom heen moet doen. Die is namelijk groter dan die box zelf, om beschadigingen te voorkomen. Denk dat ik die maar weg gooi.

    Als mensen foto's willen, moeten ze het maar even zeggen. Het enige verschil is dus alle tekst.

    Heb je geld over en ben je fan van harry potter, dan is deze set zeker een aanrader!

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Vandaag de box binnen gekregen, en ik moet zeggen wat een fantastisch pakket. Hij weegt echt ongelooflijk veel. Zeker wel een paar kilo. Wat me als eerste opvalt is dat alles Nederlands is. De buitenkant van de doos. Ook waarin de blu-rays zitten, de boek-hoezen zijn Nederlands, dus er staat de Steen der Wijze, en alle andere film namen ook Nederland. Ook de tekst die erin staat is Nederlands. Alleen de namen van de films op de discs zijn Engels, maar dan staat er wel jaar 1 en 2, etc op.

    Ik heb ook even alle films erin gedaan, en ik kan zeggen dat alle films foutloos zijn. Deel 1, 2, 4 en 5 hebben in movie experience en deel 6, 7.1 en 7.2 hebben maximum movie mode. Alleen deel 3 heeft niks, maar in het hoesje staat dat er ook niks op staat.

    En ook alle extra discs zijn helemaal foutloos! Wat natuurlijk geweldig is.

    Er zitten geen digitale kopieën bij, maar dat is natuurlijk niet zo erg. Wel heb je nou een leeg vakje.

    Het nummer dat ik heb is 29278 of 63000

    Nu weet ik alleen niet wat ik met de doos erom heen moet doen. Die is namelijk groter dan die box zelf, om beschadigingen te voorkomen. Denk dat ik die maar weg gooi.

    Als mensen foto's willen, moeten ze het maar even zeggen. Het enige verschil is dus alle tekst.

    Heb je geld over en ben je fan van harry potter, dan is deze set zeker een aanrader!
    Enorm goed nieuws dat alles foutloos is. Kan je even zeggen hoe hoog, breed en diep de set zelf is? Want online vind je alleen de afmetingen van de hele set (met ook die doos omheen de set erbij gerekend).

  4. #1029

    Standaard

    Je kan hem nog bestellen bij FRS... http://www.freerecordshop.be/film/ha...-5051888094518

    Laat die foto's maar eens zien...

  5. #1030

    Standaard

    Wat duurt wachten soms lang. Binnen 45 minuten zou ik 'm moeten hebben als de postuil... euh, postbode binnen de gestelde termijn komt.
    Laatst aangepast door Frank : 19-09-2012 om 18:17

  6. #1031

    Standaard

    Om klokslag 20:00 uur stond de postbode voor de deur. Foto's:







































    Geen digitale kopieën, ondanks dat de zijkanten en achterkant er wel melding van maakt. Alleen de voorkant niet.














  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Er zitten geen digitale kopieën bij, maar dat is natuurlijk niet zo erg. Wel heb je nou een leeg vakje.
    je kan ze ook mooi vullen met de bijbehorende soundtracks... Heb je helemaal een complete editie, Just a thought

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal Bekijk bericht
    je kan ze ook mooi vullen met de bijbehorende soundtracks... Heb je helemaal een complete editie, Just a thought
    De tekst hoort bij de foto erboven. Dus het lijkt me erg moeilijk om die cd's erin te doen haha.

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    De tekst hoort bij de foto erboven. Dus het lijkt me erg moeilijk om die cd's erin te doen haha.
    Oh, zo'n leeg vakje, ik dacht dat er een lege dischouder in elke film zat

  10. #1035

    Standaard

    F*ck! Mijn exemplaar bevat de oude bonus disc van Deathly Hallows Part 2. Dus geen Creating the World of Harry Potter Part 8: Growing Up voor mij.

  11. #1036

    Standaard

    Kloppen de 3d-discs wel in de Nederlandse versie, want die kloppen in de Engelse versie ook niet?

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    F*ck! Mijn exemplaar bevat de oude bonus disc van Deathly Hallows Part 2. Dus geen Creating the World of Harry Potter Part 8: Growing Up voor mij.
    Ik ben nu ergens anders, maar volgens mij had ik alleen deel 1 gechecked. Nu denk ik wel damn. Morgen snel kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Kloppen de 3d-discs wel in de Nederlandse versie, want die kloppen in de Engelse versie ook niet?
    Ik kan geen 3d afspelen. Maar deze discs er wel in gedaan. En op het ps3 menu gaf deze wel een icoontje aan van de desbetreffende films.

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Kloppen de 3d-discs wel in de Nederlandse versie, want die kloppen in de Engelse versie ook niet?
    Waarschijnlijk niet.

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Vandaag de box binnen gekregen, en ik moet zeggen wat een fantastisch pakket. Hij weegt echt ongelooflijk veel. Zeker wel een paar kilo. Wat me als eerste opvalt is dat alles Nederlands is. De buitenkant van de doos. Ook waarin de blu-rays zitten, de boek-hoezen zijn Nederlands, dus er staat de Steen der Wijze, en alle andere film namen ook Nederland. Ook de tekst die erin staat is Nederlands. Alleen de namen van de films op de discs zijn Engels, maar dan staat er wel jaar 1 en 2, etc op.

    Ik heb ook even alle films erin gedaan, en ik kan zeggen dat alle films foutloos zijn. Deel 1, 2, 4 en 5 hebben in movie experience en deel 6, 7.1 en 7.2 hebben maximum movie mode. Alleen deel 3 heeft niks, maar in het hoesje staat dat er ook niks op staat.

    En ook alle extra discs zijn helemaal foutloos! Wat natuurlijk geweldig is.

    Er zitten geen digitale kopieën bij, maar dat is natuurlijk niet zo erg. Wel heb je nou een leeg vakje.

    Het nummer dat ik heb is 29278 of 63000

    Nu weet ik alleen niet wat ik met de doos erom heen moet doen. Die is namelijk groter dan die box zelf, om beschadigingen te voorkomen. Denk dat ik die maar weg gooi.

    Als mensen foto's willen, moeten ze het maar even zeggen. Het enige verschil is dus alle tekst.

    Heb je geld over en ben je fan van harry potter, dan is deze set zeker een aanrader!

    63000!?!

    Ik neem aan dat dat het aantal voor de hele wereld is... of is dat enkel voor Nederland? Erg veel namelijk, lijkt mij sterk dat er 63000 mensen in NL 300+ voor zo'n boxset neer tellen (ik weet niet wat de boxset in NL kost, op bol.com staat ie niet meer).

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Kloppen de 3d-discs wel in de Nederlandse versie, want die kloppen in de Engelse versie ook niet?
    De 3D-discs van mijn kopie hebben de juiste labels.

    De bonus disc van Deathly Hallows Part 2 heeft ook een foute label zag ik net. Dus een foute inhoud en foute label.

  16. #1041

    Standaard

    Wow dat ding is hugh!! :P Zeker z'n geld waard denk ik dan want het ziet er degelijk uit.

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    63000!?!

    Ik neem aan dat dat het aantal voor de hele wereld is... of is dat enkel voor Nederland? Erg veel namelijk, lijkt mij sterk dat er 63000 mensen in NL 300+ voor zo'n boxset neer tellen (ik weet niet wat de boxset in NL kost, op bol.com staat ie niet meer).
    Op Cosmox staat hij voor 244,95 euro of zoiets. Best weinig want ik had idd voor het kasteel 220 euro neergeteld. Ik moet er wel bij zeggen: het kasteel is veel exclusiever dan deze nieuwe boxset, maar dan heb je wel geen prullaria.
    Toch laat ik deze box voorbijgaan en kan ik beter investeren in heel wat andere films die binnenkort gaan uitkomen.

  18. #1043

    Standaard

    Ik vind het kasteel eigenlijk ook mooier dan deze boxset.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Op Cosmox staat hij voor 244,95 euro of zoiets. Best weinig want ik had idd voor het kasteel 220 euro neergeteld. Ik moet er wel bij zeggen: het kasteel is veel exclusiever dan deze nieuwe boxset, maar dan heb je wel geen prullaria.
    Toch laat ik deze box voorbijgaan en kan ik beter investeren in heel wat andere films die binnenkort gaan uitkomen.

  19. #1044

    Standaard

    Mooie box, inderdaad, en ik denk wel zijn geld zeker wel waard.
    Ik heb alleen geen ruimte meer om deze te bewaren, plus dat ik alle HP's al op Blu-ray heb én twee zeer fraaie, interessante en rijk gelïllustreerde boeken, die meer dan voldoende zijn om mijn Harry Potter-interesse te stillen:



    Harry Potter Film Wizardry



    Harry Potter: Page To Screen

  20. #1045

    Standaard

    Hmm heb de set gister besteld op Cosmox.nl, stond voor 21:00 besteld morgen in huis maar hij is nog steeds in behandeling. Nu kan dit natuurlijk, maar vind het vreemd omdat ook Bol.com hem niet meer op voorraad heeft. Denk nu toch dat er een grote terughaal actie plaatsvind. Hier baal ik wel van want nu moet ik weer langer wachten, had liever gewoon de set binnen gehad en dan zelf wel achter die replacement discs aangegaan.

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooie box, inderdaad, en ik denk wel zijn geld zeker wel waard.
    Ik heb alleen geen ruimte meer om deze te bewaren, plus dat ik alle HP's al op Blu-ray heb én twee zeer fraaie, interessante en rijk gelïllustreerde boeken, die meer dan voldoende zijn om mijn Harry Potter-interesse te stillen:



    Harry Potter Film Wizardry



    Harry Potter: Page To Screen
    Die page to screen heb ik ook, fantastisch boek!

    Ultimate Editions van 7.1 en 7.2 zitten er nu echt aan te komen! Op bluray.com staan foto's van een folder van Target, waarin staat dat ze volgende week uitkomen! Ben benieuwd! De wizard collection vind ik mooi, alleen echt geen fan de nederlandse titels van de films.

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De 3D-discs van mijn kopie hebben de juiste labels.

    De bonus disc van Deathly Hallows Part 2 heeft ook een foute label zag ik net. Dus een foute inhoud en foute label.
    De 3D/2D combopacks (2 disc set) van beide delen die je krijgt bij een 3D Bd speler van Sony bevat helemaal geen bonus disc en de 2D disc heeft geen extra's. De discs die zijn gebruikt zijn de Franse release met de zelfde ondertitels als de disc van de 2 disc SE met onder andere Nederlands en Duits dus, in een aangepast Nederlandse verpakking.



    Misschien een idee om even te checken in jou superbox of je wel de juiste 2D disc hebt van deel 7 & 8.

    3D disc kan ik niet afspelen, want ik heb nog geen 3D tv. Misschien kom ik straks wel tot de ondekking dat de 3D disc wel de maximum movie mode en de focus points heeft, maar ik betwijfel het.

    Ik neem maar aan dat de 3 disc 2D/3D versie wel gewoon de 2 disc SE + 3d van de film is.

    Ik ben blij dat ik geen extra geld kwijt ben voor de 3D disc, maar ik ben nog overweging om nog steeds eventueel toekomstige UE van deel 6 tot deel 8 aan te schaffen.
    Laatst aangepast door pietdvd : 20-09-2012 om 13:53

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooie box, inderdaad, en ik denk wel zijn geld zeker wel waard.
    Ik heb alleen geen ruimte meer om deze te bewaren, plus dat ik alle HP's al op Blu-ray heb én twee zeer fraaie, interessante en rijk gelïllustreerde boeken, die meer dan voldoende zijn om mijn Harry Potter-interesse te stillen:



    Harry Potter Film Wizardry
    dit boek wordt in november opnieuw uitgebracht een ge-update versie

    From page to screen is super heb ik zelf ook
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  24. #1049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    F*ck! Mijn exemplaar bevat de oude bonus disc van Deathly Hallows Part 2. Dus geen Creating the World of Harry Potter Part 8: Growing Up voor mij.
    Ook even gekeken! Damn!!!!!! WHY? Mijne ook! Nu maar even een mailtje naar warner sturen. Het email is marketing.benelux@warnerbros.com

  25. #1050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ook even gekeken! Damn!!!!!! WHY? Mijne ook! Nu maar even een mailtje naar warner sturen. Het email is marketing.benelux@warnerbros.com
    Ik denk dat alle Nederlandse uitgaves een foute disc hebben.

Pagina 42 van 61 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •