Pagina 52 van 61 EersteEerste ... 242484950515253545556 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    De release datum voor de Hogwarts collection is erg verwarrend. Warner bros. spreekt van 29 april, maar bol.com zegt 7 mei, terwijl andere NL webshops zoals wehkamp een release hebben staan voor 30 oktober?!
    Ik zie op Bol.com en Wehkamp alleen een release staan met een datum van 14-5-2014???

  2. #1277

  3. #1278

    Standaard

    Aha. Ik had gezocht op Blu-ray, maar deze staat bij DVD. Ik weet niet wat de juiste releasedatum is. Cosmox geeft als releasedatum 7 mei aan, maar hij staat als niet leverbaar. DVD Outlet geeft aan 30 oktober. Als Bol.com 'm eind volgende week nog niet op leverbaar heeft staan kunnen we er, denk ik, van uit gaan dat de releasedatum 30 oktober is.

  4. #1279

    Standaard

    Gaat het hier nou om de Blu-Ray uitgave of niet?

    http://www.bol.com/nl/p/harry-potter...L&mobile=false

    Er staat bij Drager: DVD, maar in de beschrijving: Blu-Ray en DVD.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Gaat het hier nou om de Blu-Ray uitgave of niet?

    http://www.bol.com/nl/p/harry-potter...L&mobile=false

    Er staat bij Drager: DVD, maar in de beschrijving: Blu-Ray en DVD.
    De uitgave bevat zowel Blu-ray's als DVD's. Het is een uitgeklede versie van de Wizard's Collection die twee jaar geleden werd uitgebracht.

  6. #1281

    Standaard

    Release date bij bol.com voor de Hogwarts collection is inmiddels verplaatst naar 15 september?!

  7. #1282

    Standaard

    Momenteel afgeprijst tot €15,97 per stuk bij amazon,de:
    Harry Potter und die Heiligtümer des Todes Teil 1 (Ultimate Edition) [Blu-ray] en Teil 2

    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #1283

    Standaard

    De Hogwarts Collection is nu slechts 74,99 bij eci.nl. Zat al te wachten op een lagere prijs, dus heb hem zelf gelijk besteld. Is nogal een verschil met de 159,99 van bol.com en andere webshops.

  9. #1284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    De Hogwarts Collection is nu slechts 74,99 bij eci.nl. Zat al te wachten op een lagere prijs, dus heb hem zelf gelijk besteld. Is nogal een verschil met de 159,99 van bol.com en andere webshops.
    Tnx voor de tip!
    Had m uitgerekend vandaag bij de Franse Amazon besteld voor 65 euro (ex. verzenden) maar heb er toch wel iets meer voor over om Nederlandse en/of Engelse teksten op de cover en in de verpakking te hebben!

  10. #1285

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jammer dat Eci.nl niet te vertrouwen is.
    Wat dan?

  12. #1287

  13. #1288

    Standaard

    Nah ja, voor dit bedrag waag ik het er wel op, ben toch niet van plan verder nog wat te bestellen bij eci

  14. #1289

    Standaard

    Heb zojuist de box ontvangen van eci. Helemaa perfect en geen problemen gehad; en dat voor 75 euro!

  15. #1290

    Standaard

    Kan ik bij deze be-amen.
    Ben ook wel erg blij dat ik nu gewoon de "Hogwarts Collection" ipv "La collection Poudlard" in huis heb...

  16. #1291

    Standaard

    Net met ruim 40% korting de Hogwarts Collection gekocht op Amazon dankzij de boxing day sale.

  17. #1292

    Standaard

    Met "Fantastic Beasts & Where To Find Them" in aantocht heeft Warner wederom enkele Harry Potter re-releases klaarstaan met nieuw coverart, wat de DVD's betreft uiteraard met die film als achterliggende gedachte. Moet eerlijk zeggen dat de Blu-Ray uitgaves enorm mooi ontworpen zijn en heb wel een zwak voor de "Complete Collection". Een double-dip zit er dus zeker aan te komen...

    DVD:


    Blu-Ray:


    Complete Collection DVD:


    Complete Collection Blu-Ray:
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #1293

    Standaard

    Had de blu-ray covers ook al gezien inderdaad stukken mooier dan de originele. Hoes voor film 6 is m'n favoriet. Denk dat frankrijk ze trouwens in steelbook vorm krijgt. Benieuwd hoe die set eruit ziet. Aparte cases of 1 case.

  19. #1294

    Standaard

    Denk dat nog steeds niks tegen mij Wizards Colleciton op kan, al zijn deze erg mooi.

  20. #1295

    Standaard

    Dat ''Watch it anywhere'' rechtsboven verneukt heel de hoes vind ik.

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Denk dat nog steeds niks tegen mij Wizards Colleciton op kan, al zijn deze erg mooi.
    Het is een schitterende collectie die wizards collection, maar vind hem de op een na mooiste.

    de mooiste is deze:

    https://images-na.ssl-images-amazon....1rud34Ke9L.jpg
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  22. #1297

    Standaard

    Als ik het goed begrijp zijn het alleen nieuwe hoesjes, maar qua inhoud zijn ze hetzelfde? Daar ga ik mijn geld niet aan besteden.

    Het wordt toch hoog tijd dat ze eens nieuwe transfers maken, zeker bij de eerste films is er veel winst te halen.
    Laatst aangepast door rogue : 30-06-2016 om 16:57

  23. #1298

    Standaard

    Ik zie graag een mooi hoesje maar puur voor dat zal ik er ook geen halen.

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik zie graag een mooi hoesje maar puur voor dat zal ik er ook geen halen.
    Ik ook niet. Ik heb alle delen al in het kasteel zitten (zie post hierboven ergens). Alleen als de collectie opnieuw uitkomt op UHD met HDR en een Atmos track wil ik erover nadenken
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  25. #1300

    Standaard

    Volgens mij is dit wel de eerste keer dat de versies uit de Wizard's (en later Hogwarts) Collection los verkrijgbaar zijn. Zie ook het bijvoegen van de documentaire "Creating the world of Harry Potter". Dus voor sommige doorsnee fans/klanten toch wel de extra aanschaf waard vind ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 52 van 61 EersteEerste ... 242484950515253545556 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •